به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, January 22, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope 8610-30 <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
طي اين هفته ديدارهاي مفيد و كارسازي خواهيد داشت . برخي مشكلات مربوط به روابط عاطفي حل و فصل خواهد شد. موجباتي فراهم مي آيد و شما احساس خواهيد كرد كه به خواسته خود نزديك شده ايد. موضوعي كه به آن چندان اهميتي نمي داديد ، برايتان اهميت پيدا خواهد كرد. در فكر سلامتي خود باشيد و بعضي توصيه هاي پزشكي را سهل انگارانه بي اهميت و يا كم اهميت نشماريد . با يكي از دوستان سفري كوتاه مدت در پيش داريد.
 
ارديبهشت(گاو)
در مورد اتفاق و يا جرياني كه اين روزها فكرتان را به خود مشغول كرده است، رفع نگراني خواهد شد و مراتب رضايت شما جلب ميشود. در كارتان موفقيت هايي نصيب شما خواهد شد. روي همرفته هفته رضايت بخشي خواهيد داشت. در روزهاي آخر هفته خود را در موقعيت دلخواهي خواهيد يافت. يك مسافرت را به خوبي و خوشي برگزار خواهيد كرد. كار تازه اي در پيش داريد كه از بابت انجام آن احساس رضايت خاطر مي كنيد.
 
خرداد(دو پيکر)
هفته پرخير و بركتي در پيش داريد و از همه لحظات آن مي توانيد بهره مند شويد. اين روزها روي خط بعضي خوش بياري ها حركت مي كنيد و امور شخصي و يا شغلي خود را در جهت تكميل و يا انجام شده خواهيد يافت. يك كار متوقف شده دوباره به جريان مي افتد. يك مشكل اداري كه به صورت گره كور در آمده بود، حل خواهد شد. از يكي از اعضاي فاميل خبر تعجب آور و در عين حال مسرت انگيز خواهيد شنيد.
 
تير(خرچنگ)
در نيمه دوم هفته يكي از خواسته هاي خود را به انجام خواهيد رساند. در همان زمان به حالتي از رضايت و خوشوقتي دست خواهيد يافت. هفته خوبي در پيش داريد، بدون هيچگونه مشكل و ناراحتي. يكي از خواسته هاي شما، مورد قبول و پذيرش بزرگان خانواده قرار مي گيرد. احساس خواهيد كرد به توفيق مورد نظر نزديك شده ايد. اين روزها بايد كمرويي و يا رودربايستي ها را را كنار بگذاريد و خواسته هاي خود را به طور جدي بخواهيد.
 
مرداد(شير)
در اين هفته مقصود مورد نظر، در نزديك ترين موقعيت نسبت به شما قرار خواهد گرفت. سعي كنيد فرصت ها را ناديده نگيريد. مقداري پول به سوي شما در راه است. يك معامله شيرين را به انجام مي رسانيد. يكي از بستگان به كمك مالي و يا معنوي شما نيازمند است، اما روي آن را ندارد كه مستقيمأ با شما در ميان بگذارد . با كمي دقت نظر و تفحص مي توانيد او را پيدا كنيد و مشكلش را برطرف نمائيد.
 
شهريور(خوشه)
با يك تصميم قاطع و يك جهش مي توانيد يك فرصت از دست رفته را دوباره به دست آوريد. يك نوآشنا با خبرهاي خوبي نزد شما خواهد آمد ، اما دقت كنيد واقعيت ها را از غيرواقعي ها جدا و متمايز كنيد و به قول معروف فريفته در باغ سبز نشان دادن بعضي ها نشويد. تا زماني كه از كار مورد نظر نتيجه لازم را نگرفته ايد، كار ديگري را شروع نكنيد، چون با اين كار از برنامه اولي متضرر خواهيد شد.
 
مهر(ترازو)
بعضي ملاقات ها و مذاكرات اين هفته را به فال نيك بگيريد. اين روزها روي خط شانس حركت مي كنيد. يك ملاقات براي شما خاطره انگيز خواهد شد. در دنياي احساسات و عواطف بايد واقع بيني خود را از دست ندهيد. با يك خانواده شريف و متعهد آشنا خواهيد شد. اين آشنايي منشاء خير و بركتي براي خانواده شما خواهد شد. در مورد پذيرش تعهدات تازه در امور شغلي نسبت به توانايي هاي خود ترديد نداشته باشيد. موفقيت از آن شماست.
 
آبان(کژدم)
اين روزها بايد حواستان را خيلي جمع كنيد تا راه مورد نظر را اشتباهي نرويد. راهي را كه پيش گرفته پرپيچ و خم و پر از كوره راه هاي انحرافي است. بهترين راه براي شما راه مستقيم است چون كوتاه تر از ساير راه هاست. اين روزها غم و يا نگراني هاي موهومي كه خود از آن سر در نمي آوريد بر دلتان چنگ مي زند. اگر بي جهت خود را درگير و اسير اوهام و تخيلات منفي نكنيد. از اين وضعيت آزاردهنده خلاص خواهيد شد. درست اين است كه آدم براي اتفاقي كه نيفتاده خود را عذاب ندهد.
 
آذر(کمان)
يك نوآشنا در خانواده شما مسبب تحولي تازه مي شود. به مناسبتي به ديدار دوستان قديمي خواهيد شتافت. براي حل يك اختلاف سعي كنيد حق به حقدار برسد و با جانبداري از وي به رضايت خاطر مطبوعي دست خواهيد يافت. در اين هفته از اشتباه و يا سهل انگاري يكي از نزديكان حسابي دلخور و عصبي خواهيد شد. سعي كنيد متقابلأ اشتباهكاري خود را به ديگري نسبت ندهيد. روزهاي خوب و دل انگيزي در پيش داريد.
 
دي(بز)
اين روزها خيلي خود را درگير خيالبافي ها مي كنيد. براي اينكه اعصابي راحت و بي آزار داشته باشيد، سعي كنيد خود را به دست بي خيالي ها بسپاريد هر مسئله كوچكي را بيهوده بزرگ نكنيد. همين روزها مزاحمت هاي يك نفر از همكاران و يا همسايگان از ميان برداشته ميشود. از برنامه اي كه قبلأ تدارك ديده بوديد، بهره مند مي شويد. يك مقدار پول ناخواسته و يا طلب سوخت شده به دست شما مي رسد.
 
بهمن(دلو)
با كمك هاي يك شخص خيرخواه و نيكوكار گره بزرگي كه بر كارتان خورده بود، گشوده خواهد شد. به زودي جاده خوشبختي و خير و بركت به سوي شما باز ميشود. يكي از اتفاقات اين هفته براي شما خاطره انگيز خواهد شد. دوست تازه اي پيدا مي كنيد. يك خوشحالي بزرگ بر سر راه داريد. يك ميهمان گرامي از راه دور مي رسد. به يك مسافرت شيرين دعوت مي شويد. رويهمرفته هفته خوبي در پيش داريد.
 
اسفند(ماهي)
يك فرصت بادآورده در اين هفته را كم اهميت نشماريد. بخت و اقبال در كمين شماست. به يك درخواست و يا يك نامه بي توجه نباشيد. چه بسا سودي از آن متوجه شما شود. يك كار اداري حسابي شما را با خود درگير خواهد كرد. با كساني نا آشنا مجبور مي شويد درگيري لفظي پيدا كنيد . سعي كنيد كار امروز را به فردا نيندازيد، چون بعدأ سخت پشيمان خواهيد شد. به زودي همه چيز متعادل و روبه راه خواهد شد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 



 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive