به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, January 28, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope 86-11-07 <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
برخي نگراني هاي شما كه خود از علل و انگيزه هاي آن بي خبر بوديد، برطرف مي شود. غنچه يك اميدواري در قلبتان شكفته خواهد شد. كاري را كه اميد چنداني به آن نداشتيد به خوبي و خوشي رو به راه شده و به انجام مي رسد. اين روزها بايد مواظب اعصاب و احساسات خود باشيد و به خاطر هر موضوع و مسئله اي چه بزرگ و چه كوچك حساسيت از خود نشان ندهيد. گاهي بي خيالي و يا خود را به بي خيالي زدن، به نفع سلامتي آدم تمام مي شود.
 
ارديبهشت(گاو)
يك خبر خوشحال كننده در راه داريد. معامله اي شيرين را به انجام مي رسانيد . از لحاظ كاري با تازگي هايي مواجه خواهيد شد و تلاش هاي شما چشمگير خواهد شد. درباره رونق كار و يا افزايش درآمد خبرهاي رضايت بخشي مي شنويد. يكي از دوستان قديمي شما را در امر مهمي ياري خواهد كرد. نگراني شما از بابت يك مسئله مالي برطرف مي شود. سعي كنيد در تصميم گيري ها شتابزده عمل نكنيد.
 
خرداد(دو پيکر)
يك اتفاق در اين هفته برايتان خاطره انگيز خواهد شد. به زودي روي خط شانس قرار مي گيريد و چند فرصت پرخير و بركت برايتان فراهم خواهد آمد. ورود ميهمان و يا ميهمانان ناخوانده شما را كلافه و درگير خود خواهد كرد. بخشي از برنامه هايي را كه براي روزهاي آتي تهيه ديده بوديد، به هم خواهد ريخت. انجام يك كار كه فوريت پيدا مي كند براي مدتي محدود اعصاب شما را به هم خواهد زد.
 
تير(خرچنگ)
يك دوره كوتاه توفاني در يك امر احساسي را بايد تحمل كنيد. جوانترهاي متولد اين ماه براي اينكه مشكلاتي براي خود به وجود نياورند، بهتر است گوش به نصايح و توصيه بزرگترها بدهند. انتقادهايي را كه از سر دلسوزي ميشود به گوش جان بشنويد و بيهوده در مقابل آنها جبهه گيري نكنيد. قول وقراري نگذاريد كه در انجام آن ترديد داريد. يك موضوع مالي و تعهدي را كه سپرده ايد جدي بگيريد. در غير اين ضورت پشيمان خواهيد شد.
 
مرداد(شير)
يك اتفاق غيرمنتظره راه هاي جديدي را پيش پايتان خواهد گشود و شما را در موقعيت تازه اي قرار خواهد داد و وضعيتي براي شما به وجود مي آورد كه موجب ناراحتي هاي بعضي ها خواهد شد. در محيط كار در وضعيتي رقابت آميز قرار خواهيد گرفت. سعي كنيد در هر حال جوانب انصاف و منطق را حفظ كنيد. نامه و يا خبر مهمي به دست شما مي رسد. يك اختلاف قديمي دوباره سرباز مي كند.
 
شهريور(خوشه)
براي رسيدن به مقصود خود بايد كمي سياست و تدبير به كار ببريد. هديه و يا سوغاتي هايي در راه داريد و يا يك چيز قيمتي به دست شما مي رسد. يك دوست و يا يكي از اعضاي فاميل شما را در امر مهمي ياري خواهد كرد و آن وقت پي خواهيد برد كه به قول معروف يك دست صدا ندارد. اين روزها بايد كمي از خودخواهي هاي خود كم كنيد و اين واقعيت را در نظر بگيريد كه يك نفر از عهده همه كارها بر نمي آيد.
 
مهر(ترازو)
كاري را كه هفته قبل شروع كرده بوديد، در اين هفته نتيجه خواهد داد. هفته شلوغ و پركاري در پيش داريد. در اين هفته با خبر و پيشنهاد غافلگيركننده اي مواجه خواهيد شد و تا مدتي قادر به تمركز افكار خود نخواهيد شد. در يك موضوع كاري شريك و يا همراه كارسازي پيدا خواهيد كرد. براي شروع يك كار مفيد و پردرآمد فرصت خوبي به دست مي آوريد. خود را براي پذيرايي از يك ميهمان عزيز آماده كنيد.
 
آبان(کژدم)
از كش دادن و دامن زدن به يك اختلاف خانوادگي و يا شغلي هيچ نتيجه سازنده اي نصيب شما نخواهد شد. سعي كنيد هر گونه تفاهم سوءتفاهمي را با خوش خلقي و مدارا برطرف كنيد. از كسي كه انتظاري از او نداشتيد ، مهرباني و نيكوكاري خواهيد ديد. عوارض بعضي غفلت و يا نتيجه بعضي سهل انگاري هاي خود را به گردن اين و آن نيندازيد. واقعيت ها را بپذيريد، هرچند اگر به نفع شما نباشد، در اواخر هفته اوضاع خود را روبه راه تر خواهيد يافت.
 
آذر(کمان)
در اين هفته از زحماتي كه براي خانواده كشيده بوديد، رضايت خاطر پيدا خواهيد كرد. بعضي مناسبات اجتماعي شما گسترده تر خواهد شد و از مزاياي آن برخوردار ميشويد. يك دوست قديمي با خبري خوش به نزد شما خواهد آمد. يك خرج بزرگ را با كمال ميل به عهده مي گيريد. آرزويي كه داشتيد، برآورده مي شود .چند اتفاق شيرين روزهاي آخر هفته را براي شما مطبوع خواهد كرد.
 
دي(بز)
اختلافي كه اين روزها را براي شما تلخ كرده بود، برطرف ميشود. حسن نيت و يا فداكاري شما در مورد يك مسئله بر ديگران روشن خواهد شد و بعضي سوءتفاهم ها برطرف مي شود. حق به حقدار خواهد رسيد. از لحاظ كسب و كار در موقعيت مناسبي براي رشد و يا توسعه كاري قرار خواهيد گرفت. سعي كنيد آينده نگري خود را وسعت بيشتري بدهيد و وضعيت بعضي امكانات را در هفته ها و ماه هاي آينده هم حدس بزنيد.
 
بهمن(دلو)
از لحاظ شغلي با موقعيت تازه اي مواجه خواهيد شد. مي توان گفت تا حدي شوكه مي شويد. يك كار اداري گريبانگير خواهد شد. ممكن است اين كار مربوط به يكي از دوستان و بستگان باشد كه عوارض آن ، شما را هم با خود درگير خواهد كرد. مجردين متولد اين ماه منتظر خبرهاي اميد بخشي باشند. تحولي در امور مالي شما صورت مي پذيرد و در جهت بهبود بعضي تنگناها راه هاي چاره اي پيدا خواهد شد.
 
اسفند(ماهي)
ناسپاسي و يا حرف ها و كردار يكي از نزديكان موجب مي شود تا مدتي دلخور و عصبي باشيد. يك برنامه مربوط به آينده تان براي مدتي شما را با خود درگير خواهد كرد و يا مشكل مالي يكي از نزديكان نگراني هايي را براي شما به وجود مي آورد. مشكل مربوط به امور مسكن كه ناراحتي خيالتان شده بود، برطرف مي شود. پولي كه مورد نياز بود به دست خواهد آمد. نگراني شما از بابت سلامتي يكي از اعضاي فاميل برطرف مي شود
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 



 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive