به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, January 18, 2008

.::ROZANEH::. >>NEGAHE TAZEH<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

NEGAHE   TAZE-

سلام به همه دوستان ... این هم یک قسمت جدید از ایمیل های گروه تحت عنوان از لابه لای روزنامه ها ست

 گفتم  چیزی بیشتر راجع بهش توضیح ندم دلم میخواد یه چند روز این قسمت رو بخونید با توجه به نظراتتون و گذر زمان این قسمت رو به یک قسمت خوندنی تبدیلش کنیم  ...

 

تعطیل کردی تشکر ...

 

سلام دولت. خوب کردي تعطيل کردي.
اول نامه بگويم که ديروز متوجه شدم معاون ارتباطات و اطلاع رساني دولت نهم گفته مردم به خاطر تعطيلي ها از دولت تشکر کرده اند، واقعاً دلم زنده شد. مرحبا. احسنت. راستش اين گفته حکيمانه

در من حس نوستالژيکي ايجاد کرد و بر آن شدم نامه بنويسم. ما در کودکي وقتي مشغول به تحصيل بوديم، يک معلمي داشتيم که حتماً در هفته، يکي دو روز کلاس را تعطيل مي کرد و مي رفت.

 ما از تمام معلم ها بيشتر او را دوست داشتيم و واقعيت اينکه هنوز هم قلباً حس خوبي نسبت به او داريم. باور بفرماييد روزي نيست که تعطيل بشود و من ياد آن معلم سال هاي کودکي نيفتم.

دولت جان، من تو را دوست دارم که تعطيل مي کني. کلاً، من با اطلاعيه هايي که براي تعطيلات

 صادر مي کني عشق مي کنم

آنها هم که مي گويند اينها بحث تبليغاتي است و دولت از برف هم استفاده تبليغاتي مي کند عده

 يي منتقد غيردلسوز هستند.

دولت عزيز، اين مقوله تعطيلات خيلي چيز خوبي است. من دليل علاقه تو را درک مي کنم. چه آن

 زمان که براي عيد فطر چند روز تعطيل کردي و کشور را غرق در شادي، شگفت زدگي و حيرت

 کردي، چه اين زمان که اگر در زمستان... همه مي روند تعطيلات، ياد معلم مان به خير، مدام

در فصل زمستان مي گفت برويد خانه بخوابيد سوز مي آيد.

دولت خوب ما، کلاً تعطيل کن بره. باور کن من اين پيشنهاد را جدي عرض مي کنم. يقين دارم

 در بعضي مقولات خاص اوضاع بهتر خواهد شد (شما فکر کنيد منظور ما حمل و نقل عمومي بوده،)

 به هر حال دوستان ما هم در معاونت رسانه يي زحمت مي کشند و مي گويند مردم تماس گرفتند

 از تعطيلات تشکر کردند. باور کن دولت جان شما اگر باقي مانده ايام تا آخر سال و بلکه تا بهار

 سال 88 را هم تعطيل کني مردم تماس خواهند گرفت و تشکر خواهند کرد. تو اين کار را بکن.

 من تعهد مي دهم همه روزه تماس بگيرم و تشکر بکنم.

 

نوشته از ابراهیم رها --- روزنامه اعتماد

 

منتظر نظراتتون هستم

 

 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive