به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, March 18, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope 86-12-25 <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

يكسال ديگر هم در كنار شما عزيزان گذشت. خوشحالم از اينكه يكسال ديگر در كنار اعضاي گروه و دوستان خوبم ، علي مدير گروه و شما دوستان و همراهان هفته را شروع كردم .
اميدوارم سال آتي ، سالي سرشار از موفقيت ها و كاميابي ها براي همه شما عزيزان باشد. براي دو هفته از حضور شما خداحافظي مي كنم و باز از اواسط فروردين 87 در خدمت شما دوستان خواهم بود.
 
با آرزوي موفقيت
شراره

 
اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
سر وسامان بخشيدن به امور مالي و خانوادگي در اين روزها بسيار ضرورت دارد.در طي دو هفته آينده حادثه اي شيرين در زندگي شما رخ خواهد داد که مدتها خاطره آن با شما خواهد بود.از قدرت خلاقيت وسازندگي خود نهايت استفاده را ببريد. يک آشنايي تازه باعث به وجود آمدن رابطه اي عميق مي شود .گاهي خيلي زود و عجولانه به نتيجه گيري مي پردازيد و بلافاصله قضاوت قطعي ميکنيد که اين عادت باعث مشکلاتي براي شما ميشود اما با خويشتن داري و تفکر نتايج بهتري براي شما حاصل و مشکلات مالي به واسطه حادثه اي بهتر مي شود. شما با متولدين شهريور سازگاري زيادي داريد.
 
ارديبهشت(گاو)
سعي کنيد بين خواسته ها و توانايي هاي خود هماهنگي بيشتري ايجاد کنيد.شما بايد توجه داشته باشيد که لقمه هاي بزرگتر از دهان خود برداشتن عواقب خوبي در پي نخواهد داشت. در مسئله عاطفي به وجود آمده بايد تحقيق بيشتري انجام دهيد وموقعيت ها را بيشتر بسنجيد. از موقعيت هاي بدست آمده بسيار خوشحال مي شويد نگاه خوشبينانه شما به آينده کمک بسيار بزرگي به شما خواهد کرد تا پيشرفت کنيد. همفکري شما با افراد خانواده به سبب مشترک بودن منافع باعث باز شدن درهاي بسياري به سوي شما مي شود.وضعيت کنوني شما به سرعت با همفکري تغيير خواهد کرد و به مرحله اعتدال نزديک خواهيد شد. شما با متولدين مرداد بسيار نزديک هستيد.
 
خرداد(دو پيکر)
نزديک شدن به بهار نويد دهنده روزهاي سرشار از فعاليت براي شما که به واسطه آن گشوده شدن درهاي موفقيت را در پي خواهد داشت . توانايي هاي شما باعث شده تا دوستانتان حساب ويژه اي روي شما باز کنند واز فکر شما در بهبود شرايط کاري خود استفاده کنند. از موضوعي ناراحت هستيد که به واسطه يک پيام مشکل روحي شما برطرف خواهد شد. دعوت به مسافرت از طرف يکي از بستگان در روزهاي آينده برنامه ريزي هاي جديدي را در پي خواهد داشت که کمک زيادي به روحيه شما خواهد کرد. شما با مهر ماهي ها و مرداد ماهي ها رابطه بسيار خوبي داريد.
 
تير(خرچنگ)
در روزهاي آينده پيشنهادي دريافت خواهيد کرد که در مجموع بسيار به نفع شما خواهد بود .حضور يک فرد تازه وارد به جمع فاميل خانواده شور و سرور زيادي به دنبال خواهد داشت و شما را خشنود خواهد کرد. از ديدن يک دوست قديمي بسيار خوشحال خواهيد شد از مقايسه خود با دوستان و اطرافيانتان به شدت بپرهيزيد که اين کار اصلا به سود شما نخواهد بود زيرا هر کسي توانايي هاي خاص خود را دارد . سعي کنيد در رابطه عاطفي به وجود آمده با احتياط بيشتري پيش برويد. علايق خود به ويژه در کار را با دقت دنبال کنيد. آذرماهي ها دوستان خوبي براي شما خواهند بود.
 
مرداد(شير)
زندگي داراي فراز ونشيب هاي فراواني است اما صبر و گذشت باعث شيرين شدن موفقيت هاي بدست آمده مي شود.موقعيت تازه اي در انتظار شماست ، سعي کنيد به اندازه خود قبول مسئوليت کنيد طولي نخواهد کشيد که خواهيد فهميد ريشه ومنشاء مشکلاتتان با ديگران از بي توجهي و بي انصافي آنان سرچشمه ميگيرد .ساعاتي طولاني با کساني که دوستشان داريد سپري خواهيد کرد که در بهبود روحيه ونشاط شما موثر خواهد بود. از جر و بحث هاي بي مورد در طول دو هفته آينده جدأ خودداري کنيد. با متولدين خرداد ماه ميانه خوبي داريد.
 
شهريور(خوشه)
تمرکز در کار و روابط شما امر واجبي به شمار مي رود، به هيچ عنوان نگذاريد مکر و نيرنگ وارد روابط کار شما بشود بعضي از عزيزان خود را پس از مدتها خواهيد ديد که از نظر عاطفي وروحي براي شما موثر خواهد بود. روزهاي خوبي براي شما در راه است که با اتکا بر اراده خود به راحتي مي توانيد بر مشکلات فائق آييد. از برملا کردن اسرار خود براي ديگران جدأ بپرهيزيد واز کمک به ديگران به هيچ عنوان کوتاهي نکنيد دقت زيادي به خرج دهيد تا نتيجه تلاش هاي خود را به نحو احسن بگيريد . با آبان ماهي ها بسيار هماهنگ هستيد.
 
مهر(ترازو)
سعي کنيد بين رفتارهاي خود تعادل برقرار کنيد تا در مواجه شدن با ديگران دچار دردسر نشويد. از يکي از دوستانتان به شما منفعت فراواني خواهد رسيد که به اين وسيله به شدت شگفت زده ميشويد. به هيچ عنوان به گزافه گويي برخي از اطرافيان حسود توجه نکنيد. زيرا هرگز ضرورتي ندارد که انرژي خود را صرف جر وبحث کنيد. سعي کنيد اين روزها به رتق وفتق امور زندگي خود بپردازيد ودر جمع هاي فاميلي حضور فعالتري داشته باشيد. حتمأ در امور عاطفي از بزرگترها وافراد مورد اطمينان وبا تجربه مشورت بگيريد. روزهاي خوبي در راه خواهيد داشت. بهمن ماهي ها دوستان ايده آلي براي شما خواهند بود.
 
آبان(کژدم)
در مسائلي که اين روزها ذهن شما را به خود مشغول ساخته کمي هم به جاي احساسات به منطق خود رجوع کنيد وگرفتن مشورت از شخص اميني در به نتيجه رسيدن زود به شما کمک خواهد کرد.سعي کنيد دلتنگي هاي خود را با ديدارهاي خوب وجذاب فاميلي به حداقل برسانيد. به چشم اندازهاي تازه اي دست پيدا خواهيد کرد که از نظر مالي نتايج بسيار خوبي را براي شما به دنبال خواهد داشت .در خريد زياد عجله نکنيد شرايط بهتر با جستجو و کنکاش همواره منتظر شما خواهد بود. شهريور ماهي ها دوستان خوبي براي شما هستند.
 
آذر(کمان)
همواره سعي کنيد جسورانه دست به تجربه هاي جديد در کار وامور تجارت بزنيد زيرا نتايج بسيار خوبي به دنبال خواهد داشت. به وضعيت تغذيه و خواب خود بيشتر برسيد.بيشتر مراقب طرز برخورد و رفتارتان با ديگران ، مخصوصأ دوستان خود در محل کار باشيد. مسئله اي مدتهاست فکر شما را مشغول ساخته که بهتر است اين موضوع را به حال خود بگذاريد . از نظر ذهني فوق العاده عمل ميکنيد. نحوه برخورد شما با دوستان و همکاران بر جذابيت شما در ميان آنها افزوده است. رفتن به سفر و تفريح بر طراوت شما خواهد افزود. مرداد ماهي ها وفرورديني ها دوستان ايده آلي براي شما هستند.
 
دي(بز)
سعي کنيد از شکست ها وناکامي هاي گذشته درسي گرفته و در روابط آتي خود بهره فراواني از تجربه ها داشته باشيد. روحيه حساس شما با نيايش و دعا التيام پيدا ميکند. مسئوليت هاي خطيري را به عهده مي گيريد . ذهن شما اين روزها بيش از حد درگير مسائل کاري است. کارشکني کسي باعث رنجش شما ميشود اما مطمئن باشيد جريان امور بالاخره به نفع شما پيش خواهد رفت، تلاش براي موفقيت باعث خستگي و نا اميدي در شما شده است که مسافرت کمک زيادي به شما در به دست آوردن آرامش مي کند. تغيير و تحول هاي اميدوار کننده اي در زندگي شما ديده ميشود، با خرداد ماهي ها و اسفندي ها جفت و جور هستيد.
 
بهمن(دلو)
روراستي و انعطاف پذيري شما باعث پيشرفتهاي قابل ملاحظه اي در کار و روابط اجتماعي شما شده است. براي گرفتن تصميمات جدي سعي کنيد بر اطلاعات خود بيفزائيد . اين روزها بيش از حد ذهن خود را درگير مسائل مالي کرده ايد که به زودي اين مشکل حل خواهد شد. موفق به ترک عادت ميشويد که اين مسئله اعتماد به نفس شما را افزايش خواهد داد. از ديدن چند تن از افراد فاميل بسيار مسرور خواهيد شد. نقشه يک سفر زيارتي را در ذهن مي پرورانيد که به زودي با بهبودي شرايط مالي ميسر خواهد شد. با آذر ماهي ها ميانه خوبي داريد.
 
اسفند(ماهي)
زرنگي وموقعيت شناسي شما سبب ميشود که به يک موقعيت بسيار ايده آل دست پيدا کنيد که نقش سازنده اي در زندگي شخصي و کاري شما ايفا مي کند. شما در انديشه يک کار بزرگ هستيد که در صورت انجام شدن به نفع خيلي از اطرافيان خواهد بود. از راز و نياز و دعا بهترين بهره ها را خواهيد برد. رفتار شما باعث ايجاد سوء تفاهم براي يکي از دوستان شده است که با خويشتن داري شما مشکل حل خواهد شد. تلاش شما براي خوشحال کردن اطرافيانتان به ثمر خواهد نشست اما بهتر است مراقب افراد بخيل دور وبر خود باشيد. تير ماهي ها و بهمن ماهي ها بيشتربا شما مچ هستند.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive