به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, March 6, 2008

.::ROZANEH::. >> SANTOORI >> Vaghean che shod.? + axhaye film

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

یاد خدا آرام بخش دلهاست !
سلام دوستان خوبم ، واقعا چی شد؟ سنتوری ! چی شد؟
توجه : این مقاله و کوچک نوشته صد در صد نوشته ی خودم هست و از هیچ منبعی کپی برداری نشده است
 
سنتوری ...
چند وقت پیش بود که یه ایمیل برام اومد که ، یه وبلاگ که زیادم معروف نیست قسمتهایی از فیلم سنتوری(حدود 70 درصد ) رو قرار داده ، البته وبلاگ و نامش ذکر نشده بود
طبق معمول حس وطن پرستی ، که البته هیچ ربطی به این ماجرا نداشت در من زنده شد ، و تصمیم گرفتم که این خبر رو پیگیری کردم
رفتم و از طریق آشنایان زیادی که داشتم این موضوع رو پیگیری کردم و بالاخره وبلاگ رو کشف کردم
جالب اینجانست که اونقدر بازدید از وبلاگ زیاد شده بود که وبلاگ اشغال شده بود و سنگین و بعدشم که فرداش دوباره رفتم دیدم که فیلتر شده
با خودم گفتم فکر نکنم پخش شده باشه ، تا اینکه بدبختانه چند وقت پیش خبر رسید و در خیابان ها صدای داد بی رحم افرادی رو میشنیدم که داد میزدند : سنتوری ! سنتوری آمد
شاید باورتون نشه ، ولی یکی از آرزوهام شده بود که فیلم سنتوری رو ببینم ، آخه بازم به دلیل آشنایانی که داشتم (چقدر آشنا دارمااااااا!!!) شنیده بودم فیلم جذاب و زیبایی هستش
اما حتی فکر اینکه سی دی اون رو بخرم عذابم میداد ، البته من خیلی سی دی ها رو میخریدم ها ! ولی سنتوری واقعا حیف بود و میتونست یکی از پرفروش ترین فیلمهای سال بشه، ولی متاسفانه مسئولین محترم اجازه این کار رو ندادند و این اتفاق فجیع افتاد
حالا دوباره خبر بهم رسیده که دست اندر کاران حذب اعتماد ملی تصمیمی گرفتند مبنی بر اینکه شماره حساب داریوش مهرجویی در خبرگزاری های ایران قرار داده شود و هر کسی که سی دی سنتوری رو میخره مبلغی رو نیز به حساب این کارگردان خوش فکر واریز کنه ، شماره حساب رو هم دارم ، ولی به دلایل امنیتی که شاید این شماره حساب دروغین باشه نمیتونم قرار بدم ،
بدبختی اینجاست که از این موضوع هم خیلی ها سوءاستفاده کردند و شماره حسابی دروغین ساختند و در فضای اینترنت پخش کردند ، و واقعا جای تاسف داره
دوستان خوبم ، به راستی درسته؟ چرا باید فیلمی که مطمئنا فیلمی زیبا هستش در ایران اجازه پخش داده نشه و تهیه کننده ی اون به ناچار فیلم رو به خارج از کشور ببره و در اونجا فروش ببره؟ جای تاسف داره
ولی کاریش نمیشه کرد و  فکر نکنم فیلم سنتوری اکران بشه
امیدوارم تونسته باشم درد دل خودم و خیلی از شما ها رو گفته باشم
اینا رو همه از ته قلبم گفتم
اگه میبینید که این شماره حساب (خودتون پیداش کنید) راسته پول بریزید به حساب اگه نه سی دی رو نخرید
به خدا حیفه
حیفه
شاد و پیروز و سربلند باشید
 
این هم عکسهایی از فیلم سنتوری
عکاس تمامی عکسها : محمدرضا شریفی نیا
 
(عکسها زیاد بودند ، ادامه ی اونها رو در یک فایل زیپ قرار دادم که دانلود کنید )
بعد از ورود به آدرس بالا روی FREE کلیک کرده ، صبر کنید و پس از دیدن جعبه ی امنیتی کد درون اون رو وارد کرده و دانلود کنید
 
با تشکر
بای تا های
 
تنظیم : وحید محمدی

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive