به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, March 20, 2008

.::ROZANEH::. Sali digar ham Gozasht + Akharin Forsate Sabtenam

 
     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 
 

درود و صد درود به همه دوستان روزنه‌اي

يکسال ديگه هم گذشت، با همه زشتي‌ها و زيبائي‌هاش. با همه اتفاقات کوچيک و بزرگش.

راستش، امسال براي من که سال خوبي بود. شايد يکي از بهترين سال‌هاي زندگيم؛ بدون تنش، بدون دردسر، بدون مشکلات روحي و ...؛ و البته سالي پر از سفر و پر از دوستان جديد، سالي که در اون کساني رو پيدا کردم که مسير زندگي من رو تغيير خواهند داد.

فقط مي‌تونم بگم خدا رو شکر مي‌کنم براي سالي به اين زيبايي، براي دوستاني که سر راه من قرار داد و مخصوصا براي حسي که تو دل من زنده کرد.

مطمئنم که هيچ‌وقت تو زندگيم سال 86 رو فراموش نمي‌کنم...

اميدوارم براي شما هم ، 86 سالي بوده پر از حرکت و سلامت و موفقيت بوده باشه و اين روند تو سال 87 و تا آخر عمر ادامه داشته باشه.

همينجا هم جا داره از همه دوستاني که تو اين يکسال به من در روزنه کمک کردند تشکر کنم. اسم نمي‌برم چون مي‌ترسم اسمي از قلم بيفته و شرمنده بشم. تنها اسمي که مي‌برم فريبا هستش. البته فريبا در روزنه کمک نمي‌کنه، بلکه بخش بزرگي از زحمات روزنه به گردن فريبا هستش. دوستي که فرسنگ‌ها دورتر از ايران، هيچ‌وقت من رو دست‌تنها نگذاشته و هميشه کنارم بوده و کمکم کرده. فريبا، فقط مي‌تونم بگم: متشکرم

اين ايميل، آخرين ايميل سال 86 خواهد بود و تا آخر تعطيلات عيد از دست روزنه راحت خواهيد بود. بعد از عيد هم با دست پر از تعطيلات برمي‌گردم.

2 تا سفر در پيش دارم که هر دو، سفر با بچه‌هاي روزنه هستش. سفر اول 2 تا 7 فروردين، لرستان و خوزستان هست و سفر دوم، 10 تا 15 فروردين، شيراز و بيشاپور. بعد از تعطيلات، با يک عالمه عکس و گزارش از اين 2 سفر برمي‌گردم و دوباره روزنه شروع به فعاليت خواهد کرد.

متاسفانه به خاطر محدوديت‌هايي که وجود داشت، سفر اولمون يعني لرستان و خوزستان خيلي زود تکميل شد اما ثبت‌نام براي سفر دوم گروه، هنوز ادامه داره.پس اگر دوست داريد که با بچه‌هاي گروه همسفر بشيد زودتر اقدام به ثبت‌نام کنيد. اين هم از جزئيات برنامه:

جاذبه ها پاسارگاد و مجموعه كاخهاي هخامنشي ،مقبره كورش كبير ،مقبره سعدي ،مقبره حافظ شيرازي (حافظيه) ،مراسم سيزده ايراني در دشت ارژن ،شهر باستاني بيشاپور و تنگه چوگان ،غار شاپور ،مسجد نصيرالملك ،باغ نارنجستان قوام ،مسجد وكيل،حمام وكيل ،باغ ارم ،ارگ كريم خاني ،بازار سنتي وكيل ،سراي مشير ،نقش رستم ،نقش رجب ،آتشكده ساساني ،پارسه (تخت جمشيد)
نوع و درجه بندي طبيعت گردي ،آثار باستاني و فرهنگي
وسيله نقليه اتوبوس توريستي 30 نفره در اختيار
پذيرايي 6 وعده صبحانه ،6  وعده ناهار
اقامت 3 شب هتل سه ستاره ،دو شب داخل اتوبوس (رفت و برگشت)
ساير خدمات سرپرست ،كمك سرپرست ،بيمه مسئوليت مدني ،مجموعه عكس هاي برنامه
مدت برنامه 6 روزه از شنبه 10 فروردین تا پنجشنبه 15 فروردين 87
هزينه 2،470،000 ریال
تاريخ و محل حركت روز شنبه 10فروردین ماه 1387 ساعت 19:00
( لطفا 30 دقيقه قبل از حركت در محل حضور داشته باشيد )
محل حركت : ضلع جنوبي ميان ونك ،روبروي داروخانه قانون
برنامه سفر

جزئيات سفرنامه را از موسسه بخواهيد .
شماره تماس : 66592935  -  66568821


شيراز و بيشاپور هم که نيازي به معرفي بيشتر نداره...

به اميد ديدار و با آرزوي سالي شاد و پر از موفقيت براي همه روزنه‌اي‌ها

علي -- مدير گروه روزنه

 


 


   

 

 

 
 

 
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive