به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, March 12, 2008

.::ROZANEH::. Salam - Hatman Bekhoonid (Az Tarafe Modire Gorooh)

 
     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 
 
سلام به همه روزنه‌اي‌ها

براي گفتن 2 تا مساله اين ايميل رو زدم و وقت شما رو گرفتم:

1- هفته گذشته يک ايميل تبليغاتي به گروه ارسال شد که يکي از محصولاتي که براي فروش در اون ايميل توسط شرکت تبليغ‌دهنده ارائه شده بود، با عقايد و افکار خود من هم کاملا مغاير بود. از اون محصول اسمي نمي‌برم اما دوستاني که اون ايميل تبليغاتي رو ديدند حتما متوجه منظور من شدند. متاسفانه ارسال اون ايميل فقط و فقط ناشي از بي‌دقتي من بود که شايد جبران‌ناپذير باشه. راستش بعد از تذکر فريبا اون ايميل رو دقيق خوندم که باعث شرمندگيم شد.

من اولا اينجا رسما از همه دوستان عذرخواهي مي‌کنم و قول مي‌دم تمام تلاشم رو بکنم که ديگه چنين ايميل‌هايي به گروه ارسال نشه.

دوما ، شرکت فروشنده اون محصول تحريم شد و ديگه حق ارسال هيچ ايميلي در گروه نخواهد داشت.

 

2- در مورد تور اختصاصي گروه ، سفر به شيراز و شهر باستاني بيشاپور:
ماشين دوم هنوز تکميل نشده و جا داره. به خاطر همين مهلت ثبت‌نام رو تمديد کرد دالاهو.
جزئيات اين سفر رو مي تونيد با کليک روي لينک زير ببينيد.

http://www.rozanehonline.com/content/view/239/128/

 

علي -- مدير گروه روزنه

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive