به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, June 1, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/03/11)

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
يك اتفاق احساسي و عاطفي براي مدتي فكرتان را به خود مشغول خواهد كرد. در همه حال اگر به فكر منافع خود و خانواده باشيد، بهتر مي توانيد تصميم بگيريد. بعضي كارها و يا حرف هاي شما موجب حيرت و شگفتي ديگران خواهد شد. سعي كنيد قدرشناس باشيد و براي زحمات ديگران هم ارزش قايل شويد و به قول معروف ديگران را از كرده خود پشيمان نكنيد.
 
ارديبهشت(گاو)
در اين هفته پي خواهيد برد كه به خاطر موضوعي نزد بعضي ها از چه ميزان محبوبيت و احترام برخوردار هستيد. بعضي اتفاق هاي اين هفته را به فال نيك بگيريد چون در اين هفته روي خط خوش بياري ها حركت مي كنيد. تغيير و تحولي در امور روزانه تان پيش خواهد آمد. پيشنهادهاي تازه اي خواهيد شنيد.
 
خرداد(دو پيکر)
خبرهاي خوبي در راه داريد. قلبتان را از هر نوع كدورت و نفرت پاك كنيد تا گره بعضي مشكلات باز شود. در محيط كار و يا زندگي سعي كنيد بر ناسازگاري هايتان خاتمه دهيد. آن وقت خواهيد ديد كه حركت هاي شما به جلو روان تر شده و در روي يك مسير بدون دست انداز قرار گرفته است.
 
تير(خرچنگ)
به بعضي پيشنهادها و يا تقاضا ها بي تفاوت نباشيد.مشكل پيش آمده را مي توانيد با سرپنجه تدبير خود حل كنيد. اين قدر زانوي غم را بغل نگيريد و به چكنم و چكنم چنگ نزنيد و به قوه ابتكار و توانايي هاي خود تكيه كنيد.هيچ مسئله اي جز مرگ نيست كه چاره و راه حل نداشته باشد.
 
مرداد(شير)
به زودي بايد يكي از تصميم هاي بزرگ خودئ را بگيريد. به دلتان بد نياوريد. اگر نيت خير داشته باشيد، مطمئن باشيد خير پيش مي آيد. به زودي از يك بن بست و يا از سر يك دوراهي خارج مي شويد. مصلحت انديشي بزرگان خانواده را دست كم نگيريد. جوانان مخصوصأ سعي كنند هر چه بيشتر فاصله ها را با بزرگان خانواده كمتر كنند.
 
شهريور(خوشه)
خبر خوبي به شما مي رسد كه همه هفته تان را به خود اختصاص خواهد داد. مقداري پول به دست شما مي رسد. كار تازه اي را شروع خواهيد كرد و يا پيشنهادي براي شروع يك كار تازه خواهيد شنيد. يكي از مشكلات مالي شما برطرف مي شود. يكي از اعضاي خانواده به كمك فكري و مالي شما نيازمند است.
 
مهر(ترازو)
موقعيتي پيش مي آيد و احساس خواهيد كرد كه بر محبوبيت شما در ميان اعضاي خانواده افزوده شده است. به يك ميهاني نسبتأ بزرگ دعوت مي شويد. مسئوليت تازه اي به گردن شما مي افتد. ترديد به خود راه ندهيد و اعتماد به نفس خود را حفظ كنيد. موفقيت هاي يكي از نزديكان در امور هنري و يا تحصيلي موجبات رضايت خاطر شما را فراهم خواهد كرد.
 
آبان(کژدم)
اسناد و يا مدارك باارزشي به دست شما مي رسد. درصدد انجام معامله اي نسبتأ بزرگ هستيد. ترديد به خود راه ندهيد و از امروز و فردا كردن امور پرهيز نمائيد و به خود تلقين كنيد كه آنچه خير است پيش خواهد آمد. اين روزها بعضي خوش شانسي ها همراه شما است. سعي كنيد از فرصت ها كمال استفاده را ببريد.
 
آذر(کمان)
در اين هفته در يك موقعيت رقابت آميز قرار مي گيريد و از اين وضعيت رنجيده خاطر خواهيد شد. مهارت و خلوص نيت شما از جمله عوامل شما در پيشرفت كارتان خواهد شد. نگران يك موضوع شغلي نباشيد. به موقع كمك خواهد رسيد. يك برنامه مسافرتي به هم خواهد خورد و به جاي آن برنامه به صورتي ديگر انجام خواهد گرفت.
 
دي(بز)
در اين هفته چشم شما به روي حقايقي تازه روشن خواهد شد و نزد خود از بعضي بدگماني ها شرمنده خواهيد شد. هديه و سوغاتي هايي در راه داريد. به مناسبتي از شما به گرمي استقبال و پذيرايي خواهند كرد. يك كار متوقف شده به نحو حيرت انگيزي دوباره به جريان خواهد افتاد.
 
بهمن(دلو)
بعضي اتفاق هاي شيرين اين هفته براي شما خاطره انگيز خواهد شد. چشم شما به ديدار عزيزي روشن مي شود. هفته شلوغ و پررفت و آمدي در پيش داريد.از شنيدن خبرهاي تازه ذوق زده مي شويد. از كسي كه نسبت به وي بي اعتنا و بي توجه بوده ايد، مهرباني خواهيد ديد و از اين بابت حسابي از خود شرمنده خواهيد شد.
 
اسفند(ماهي)
بر اثر اتفاقي نوميدي شما جاي خود را به اميدواري خواهد داد. در يك امر شغلي به موفقيت هايي دست خواهيد يافت. خواسته شما در مورد يك كار اداري پذيرفته مي شود. با دوستان اوقات خوبي خواهيد داشت. مخصوصأ وقتي ارزش هاي كار و يا خدمتي را كه يكي از آنها در حق شما كرده است، به ياد مي آوريد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive