به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, June 27, 2008

.::ROZANEH::. >>hichi nemigam , faghat bebinid , madare azizam ...<<

 
 

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

به نام خدا

سلام مامان

من خوبم ! نگران نباش ، انقدر نگرانمی که نمیذاری من حالتو بپرسم ، سری میپرسی خوبی؟ منم میگم خوبم

مشکلی نداری؟ نه ندارم ،

مامان عزیزم ، میدونستی عاشقتم؟ میدونستی هیچکس ، هیچکس  و هیچکس نمیتونه جاتو تو قلبم بگیره؟ میدونستی حاضرم همه چیزمو بدم تا همیشه پیشم باشی؟ میگن یارو بچه ننست ، چقدر بچه ننه بودن قشنگه ، چقدر لذت بخشه این بچه ننه بودن ، آخه اگه نباشی قدر خیلی از روزا رو نمیدونیم

همیه هفتگی میرفتم دانشگاه ، برای امتحانات 1 ماه از مادرم دور بودم ، نمیدونم چه رسمیه دلم فقط واسه تو تنگ شد؟ راستی مامان تو کی هستی که عشق به تو بهترین و  تنها ترین عشقیه که میشه باورش کرد؟

یعنی بالاتر از عشق به مادر وجود داره؟ یادش بخیر ، قصه هایی که برام میگفتی چقدر لذت بخش تر از قصه های تنهایی امروزم بود

اون موقع شنل قرمزی رو برام تعریف میکردی ، چوپون دروغگو ، شنگول و منگول و حپه ی انگور

چرا با این که چهار پنج سال این قصه ها رو میگفتی هیچ وقت برام تکراری نمیشد؟ چرا؟

ولی الان زیبا ترین فیلمها و داستانها و رمانها نهایتا یک بار به آدم لذت میده ، چرا؟

مامان عزیزم ، فقط یه چیز میتونم بگم ، به قول بر و بکس تهرانی ، دمت گرم ، نوکرم ، تا عمر دارم خاک زیر پاتم

یادش بخیر روزایی که باهات دعوام میشد و وقتی تنبیه میشدم میگفتم اه ، ای کاش پدر مادر نبودااا (3-4 سالگیم)

اما الان دلم واسه اون تنبیها تنگ شده ، دلم واسه سر ظهر که بخوام برم بیرون و تو نذاری تنگ شده

مامان ، دوست دارم دوباره برای بیرون رفتن سر ظهر ازت اجازه بگیرم ، حتما تو هم نمیذاری

بابا جونم، دوستت دارم ، ولی مامان یه چیز دیگست ، حسودیت نشه ها!! ولی مادر یه چیز دیگست

جون بدی واسش کمه

راستی مامان ، من آخر سر نفهمیدم شنل قرمزی چه جوری توسط گرگه خورده شد بعد دوباره از شکمش کشیدنش بیرون؟ ها؟ آها ، اون شنگول و منگول حبه ی انگور بود ، اشتباهی گفتم

مادر عزیزم ، مادر مهربانم، مادرم ، مادر تموم دنیا ، روزت مبارک  و فقط میتونم بگم عاشقتم

و بس ...

دستنوشته هام در مورد مادرم ، که خیلی عاشقشم

وحید محمدی

                            

این عکسها رو از خبرگزاری فارس گرفتم ، عکسهای مادرانی که ... اشکام در اومده وقتی این عکسها رو میبینم

و فقط میگم که خدایا شکرت... روزگار نامرد...

 

ربابه نوروزي 80 ساله ، دوست دارد به فرزندش بگويد : آقا اسدالله اقلا تلفن را بردار و يك زنگ به اين مادر پيرت بزن

دستان مادري در خانه سالمندان كهريزك

توران اتحاد مرام 66 سال دارد ، وي در مورد فرزندانش مي گويد: از تمام بچه هايم راضي هستم

از زبان rebel man : بنده خدا ، هی روزگار ، یه عمر بشور ، یه عمر بدبختی ، اخرش اینجوری اونم بگه ازشون راضیم

مگه از یه مادر انتظار دیگه ای هم میره؟ میگن مرد گریه نمیکنه ، اما من نمیتونم ، این صحنه ها قابل تحمل نیست

گوزل محمد لو 83 سال دارد و از خواهر زاده هايش مي خواهد كه به ديدنش بروند

فرح نسا 77 ساله نيز با اندوه و دلي پر ميگويد : به برادرم بگوييد اينجا را دوست ندارم

زهرا عبداللهي 87 ساله است و با عروسكي خود را سرگرم مي كند او مي گويد دلم تنگ است اما چاره اي نيست

نيره مزيني 60 سال دارد و مي خواهد به فرزندانش بگويد كه :عزيزانم چرا به من سر نمي زنيد؟ من خيلي دلتنگم و بسيار گريه مي كنم شما كجاييد تا وضع مرا ببينيد

ربابه آل احمد 80 ساله كه دختر عموي جلال آل احمد مي باشد خيلي دلش مي خواهد 3 نوه اش را ببيند و مي گويد حكايت اين دنيا حكايت يكي بود يكي نبود غير از خدا هيچ كس نبود است


 

واقعا چه دنیاییه؟ البته از همتون عذر خواهی میکنم به خاطر این عکسهای ناراحت کننده

مادران عزیزم ، به همتون روز مادر رو تبریک میگم

ایشاالله سایتون شونصد سال رو سر ما جوونا باشه تا بتونیم زحماتتون رو جبران کنیم

و مادر خودم ... مادر عزیز تر از جانم ، از تو معذرت میخواهم و میگم که منو ببخش ، واقعا منو ببخش و برام دعا کن

دوستت دارم

بدرود تا درودی دیگر

وحید محمدی REBEL MAN

تنظیم : وحید محمدی

درباره من : http://360.yahoo.com/vahid_rebel

وبسایت : www.vahid-mohammadi.org

ایمیل : vahid_rebel@yahoo.com

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
 
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive