به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, June 17, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/03/26)

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
اين روزها احساس مي كنيد كه بيشتر در يك حالت عصبي به سر مي بريد و يا يك نگراني مبهم به دلتان چنگ مي زند. بهتر است كمي بيشتر به خود فرصت استراحت بدهيد و فكرتان را با افكار تيره و تار مشغول نگه نداريد. همين روزها موفقيت شغلي و يا تحصيلي يكي از نزديكان مايه مباهات شما مي شود. خودتان را براي انجام يك معامله شيرين آماده كنيد. در يك ميهماني دوست و يا دوستان تازه اي پيدا مي كنيد. مواظب سلامتي خود باشيد.
 
ارديبهشت(گاو)
يك اتفاق در اين هفته برايتان خاطره انگيز خواهد شد. قول و قراري با اهميت برقرار خواهيد كرد و يا تعهدات پرخير و بركتي به عهده شما گذاشته خواهد شد. جوانان متولد اين ماه خود را از مشورت با بزرگان خانواده و صلاحديد آنها بي نياز ندانند كه بعدأ سخت پشيمان خواهند شد. به خاطر انجام كار و يا خدمتي چشمگير نظر خيلي ها به سوي شما دوخته خواهد شد. از يكي از دوستان خبر مهمي خواهيد شنيد.
 
خرداد(دو پيکر)
در اين هفته موفق خواهيد شد به يكي از خواسته ها و يا آرزوهاي خود جامه عمل بپوشانيد . هفته اي شاد و پر از سرگرمي خواهيد داشت. احساس خاصي از سبكبالي به شما دست خواهد داد. يك ملاقات غيرمنتظره قلبتان را پر از هيجان خواهد كرد و يا خبر مهمي به شما مي رسد. مسافرتي پر از خاطره در پيش داريد. اين روزها اگر مي خواهيد آرامش خيال خود را حفظ كنيد به بعضي حرف هاي پوچ و دلسرد كننده اطرافيان توجه نكنيد.
 
تير(خرچنگ)
اگر كمي از لجاجت و خودخواهي هاي خود بكاهيد، آن وقت راحت تر و آرام تر خواهد بود. اين قدر روي بعضي موارد جزيي و كم اهميت پافشاري نكنيد و به قول معروف مته به خشخاش نگذاريد . به خود بقبولانيد كه ديگران هم به قدر شما حق دارند. در ميانه هفته درباره موضوعي كه برايتان از اهميت خاصي برخوردار است ، خبرهاي مساعد و رضايت بخشي خواهيد شنيد. يكي از اعضاي فاميل به كمك فكري و يا مالي شما نيازمند است، اما روحيه تقاضا ندارد. به كمك او بشتابيد.
 
مرداد(شير)
اين هفته روي خط خوش اقبالي ها حركت مي كنيد . بعضي تغيير و تحولات پيش آمده را به فال نيك بگيريد. به زودي در مقابل خود راهي وسيع و هموار براي پيشرفت خواهيد ديد. سعي كنيد در مقابل بعضي پيش آمدهاي مساعد دست و پاي خود را گم نكنيد و به اصطلاح به جاده خاكي نيفتيد. هميشه دقت كنيد كه زير پايتان سفت و محكم باشد. يك اختلاف پيش آمده در خانواده يا محيط كار خيلي زود رفع و رجوع خواهد شد. نگران آن نباشيد.
 
شهريور(خوشه)
در يك امر عاطفي و احساسي رضايت خاطر شما جلب خواهد شد و يا يك خواسته شما صورت تحقق به خود مي گيرد. اين روزها به هر وعده اي اطمينان نكنيد و هميشه جوانب امر را سبك سنگين كرده و مورد سنجش قرار دهيد. حقي را كه از خود سلب شده مي پنداشتيد و يا طلبي را غيرقابل وصول مي پنداشتيد ، به دست مي آوريد. از راه دور يكي چشم انتظار شما و يا كمكي از سوي شماست.
 
مهر(ترازو)
همين روزها از پيگيري ها و پشتكار خود در جهت تحقق امري به نتيجه مطلوب دست مي يابيد. بي تابي و حرص و جوش خوردن هاي شما تأثيري در حركت به مقصود نخواهد داشت. پس سعي كنيد با حوصله و تعمق قدم پيش بگذاريد. به زودي بعضي خوش اقبالي ها به شما روي مي كند و مقدمات معامله اي نسبتأ بزرگ فراهم مي آيد. يك مسئله مالي طوري حل ميشود كه رضايت خاطر شما فراهم آيد. در انجام بعضي معاملات حواستان را كاملأ جمع كنيد.
 
آبان(کژدم)
به زودي توفاني كه از جهت احساسات در خانواده برپاشده بود، فروكش مي كند و آن وقت مي توانيد نفسي به راحتي بكشيد. توفيق ديدار دوستي قديمي فراهم مي آيد. به همكاري در يك كار مفيد و اجتماعي دعوت مي شويد. هديه اي و يا سوغاتي هايي در راه داريد. تغييراتي در امور روزانه تان پيش مي آيد و پس از مدتي رضايت خاطر شما جلب خواهد شد. يك كار مرمتي و تعميراتي براي مدتي شما را درگير خود خواهد كرد.
 
آذر(کمان)
خواسته شما در جهت برآورده شدن كاري، مورد قبول طرف مقابل قرار مي گيرد. در اين هفته با شخص محترم و يا بانفوذي در مورد انجام كاري و يا خواسته اي به گفتگو خواهيد پرداخت. امر خيري در خانواده در شرف انجام است. اين روزها بايد مواظب بعضي حرف ها و يا رفتار خود باشيد تا در ميان دوستان و يا اعضاي خانواده دلخوري هايي پيش نياورد. با يك دوره كوتاه مدت قهر و مشاجره درگير خواهد شد.
 
دي(بز)
سعي کنيد احساسات واقعي خود را پنهان و يا مغشوش جلوه ندهيد، مطمئن باشيد حرف دل حتما به دل طرف مقابل مي نشيند.ماسک به چهره زدن و نقش بازي کردن چه در رفتار و چه در گفتار خيلي زود رو مي شود و ماهيت خود را نشان مي دهد. به زودي با اتفاقي احساس خواهيد کرد فصل تازه اي در زندگي تان باز شده است.با کمک شما يکي از بلاتکليفي بيرون مي آيد، پس بهتر است او را چشم انتظار نگذاريد.
 
بهمن(دلو)
اين روزها بهتر است خود را به دست امواج احساسات بسپاريد و منطقي و معقول فکر کنيد و تصميم بگيريد. براي انجام يک معامله مهم فرصت هاي خوبي به دست مي آوريد. يک مشکل و يا يک مانع بر سر راه برنامه مورد علاقه تان پيش مي آيد، اما اگر کمي تدبير کنيد مي توانيد از کنار اين مانع بگذريد. اين روزها همچنين بايد به فکر سلامتي خود باشيد و بعضي دردها و کسالت ها را دست کم نگيريد.
 
اسفند(ماهي)
اگر کمي به خود و امکانات و توانايي هاي خود بينديشيد خواهيد ديد که مثل خيلي هاي ديگر هستيد، پس انتظارهاي شما از زندگي نيز بايد در همان حدي باشد که ديگران از زندگي دارند. اگر کمي از توقعات و زياده طلبي ها کم کنيد و به آنچه که داريد قانع باشيد بخش قابل ملاحظه اي از ناراحتي هاي شما کاسته ميشود. به عبارتي ديگر زندگي را براي خود و اطرافيان خود آسان بگيريد.آن وقت راحت تر خواهيد بود. از يک نوآشنا پيشنهادي تازه و مفيد خواهيد شنيد. هديه هايي در راه داريد
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive