به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, June 11, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/03/20)

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
مي توانيد همه چيز را از نو و با كارنامه اي پاك آغاز كنيد. از دوست خود زياد متوقع نباشيد و در واقع توان او را در حد هماني كه انجام مي دهد، بدانيد. در هنگام انجام معامله از موضع قدرت صحبت كنيد و از ساده انديشي بپرهيزيد.
 
ارديبهشت(گاو)
بي جهت ترديد نكنيد و تصميمي را كه گرفته ايد عملي كنيد چرا كه تأخير در انجام آن به سود شما نيست. از دوست خود ديدن كنيد و به او قدري روحيه بدهيد. اطرافيان سرانجام قدر زحمات شما را خواهند دانست. در محيط كار و تحصيل، خود را در دسته و گروه مشخصي جاي ندهيد. بلكه بي طرف باشيد و با همه بسازيد. به قولي كه به شما داده بودند، عمل خواهند كرد و از اين حيث احساس خوبي به شما دست خواهد داد.
 
خرداد(دو پيکر)
مشكلات بر سر راه ازدواج يا موارد عاطفي آنها را بعضأ شيرين تر مي كند، بنابراين بي قراري و تلخي نكنيد. وضعيت روحي و عصبي شما رو به بهتر شدن پيش مي رود، پس نگذاريد كه اين روند دچار توقف شود.در مورد مشكلي كه خانواده شما با آن مواجه است، روي شما حساب جداگانه اي باز شده است كه بتوانيد براي برداشتن آن از سر راه خانواده اقدام كنيد. يك ملاقات جالب خواهيد داشت كه در روحيه ووضعيت عمومي شما تأثير مي گذارد.
 
تير(خرچنگ)
كارهايي را كه قبلأ فهرست كرده ايد، بايد شروع كنيد، چرا كه برنامه ريزي با عمل و اقدام نتيجه مي دهد و بس. هيچ اشكالي ندارد كه براي خودتان نزد خداوند طلب بخشش كنيد، بلكه براي روحيه شما بسيار هم خوب است از اشتباهات كسي كه قدري شما را آزرده خاطر كرده است بگذريد چراكه لذت بيشتري از اين كار خواهيد برد.
 
مرداد(شير)
نتايجي كه از زحمات خود به دست آورده ايد، اگر چه ايده آل نيست، اما مناسب و قابل قبول است. طالع شما از بهبود وضع مالي تان خبر مي دهد و خبر خوش تر آنكه اكنون پروژه اي را كه در ذهن خودتان داشتيد، مي توانيد به مرحله عمل برسانيد. سعي كنيد صبر و تأمل بيشتري در برابر مشكلي كه گريبانگير خانواده شده است داشته باشيد، چرا كه چندان امر مهمي نيست و با كمي حوصله، مشكل به پايان خواهد رسيد.
 
شهريور(خوشه)
در مورد دخل و خرج خودتان كمي محافظه كارانه رفتار كنيد و بخصوص از زياده روي و تجملات دوري جوئيد. اختلاف شما با همكار يا همكلاسي ، بر سر برداشتهاي مختلفي است كه نسبت به مسائل داريد ، بنابراين سعي كنيد در برابر او قدري كوتاه آمده و به اختلاف پايان دهيد.براي برنامه ريزي در مورد هدفي كه داريد بهتر است با دوستان باتجربه مشورت كنيد.
 
مهر(ترازو)
اگر مي خواهيد كمك فكري بگيريد، حتمأ از افراد باتجربه حرفه اي استفاده كنيد تا نتيجه بهتري عايدتان شود. براي دريافت مدرك يا سندي كه برايتان بسيار هم ا هميت دارد، كار امروز را به فردا نيفكنيد و به سرعت عمل كنيد. راز نگهدار باشيد، بخصوص در مورد مسائل دوستانتان، مواظب سلامت خود باشيد و به ورزش اهميت بدهيد.
 
آبان(کژدم)
از خودتان انتقاد نكنيد، بلكه در هر موردي كه نتيجه مطلوب عايدتان مي شود، سعي كنيد دليل و ريشه آن را پيدا كنيد. در مورد سلامتي خود جدي تر باشيد، بويژه تغذيه مناسب و خواب كافي را رعايت كنيد. مهر و محبت به كوچكترها در خانواده، برايتان محبوبيتي را كه به داشتن آن علاقه منديد، ايجاد مي كند. راه و روش شما در مورد پرداختن به يك سري مسائل در محيط كار و يا تحصيل چندان براي ديگران قابل درك نيست و بايد راهي براي توضيح روش خود پيدا كنيد.
 
آذر(کمان)
روزهاي خود را با اميد آغاز كنيد، بخصوص با دعا به درگاه خداوند كه خوشبختانه همواره آن را مدنظر قرار داده ايد. يكي از افراد بانفوذ به شما كمكي مي رساند كه سخت به آن نيازمنديد و اين محبت بجا سبب ميشود كه گامي بزرگ در راستاي هدف خود برداريد. بسته اي را دريافت ميكنيد كه محتويات آن برايتان غيرمنتظره و ارزشمند خواهد بود . با يك دوست يا اهل فاميل در دوردست ارتباط برقرار مي كنيد.
 
دي(بز)
خودتان را از نظر مالي درگير هزينه هاي هنگفت نكنيد، بخصوص كه به اين گونه هزينه كردنها هم اعتقادي نداريد، بنابراين رودربايستي را كنار بگذاريد. در برنامه هاي روزانه خود فعاليت جسماني و ورزش را جاي دهيد تا طراوت بيشتري احساس كنيد. از جانب دوستان برنامه اي غافلگيركننده برايتان ترتيب داده خواهد شد كه بسيار شيرين است. به قولهايتان عمل كنيد و كمي بيشتر به فكر سلامتي تان باشيد.
 
بهمن(دلو)
نظم و آهنگ بيشتري به زندگي روزانه خود مي دهيد و همين امر سبب مي شود تا به كارهاي خود بهتر رسيدگي كنيد. ديدار از اعضاي خانواده و دوستان را فراموش نكنيد، بخصوص كساني را كه مدت زيادي از آنها دور بوده ايد. در مورد مسئله اي كه با آن درگيريد به گفته هاي بزرگتر در خانواده توجه كنيد، چرا كه او بهترين اندرز را براي وضعيتي كه در آن گرفتار شده ايد، دارد.
 
اسفند(ماهي)
براي يك مسافرت كه جنبه هاي زيارتي هم در آن نهفته است، برنامه ريزي مي كنيد. كساني كه به شما واقعأ علاقه مندند، آنهايي هستند كه مرتبأ اين علاقه را به زبان نمي آورند و برعكس، زبان بازان علاقه را فقط در زبان به شما نشان مي دهند. براي آرامش بهتر و بيشتر از دعا و نيايش به درگاه خداوند استفاده كنيد
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive