به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, June 23, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/04/01)

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
تو مي تواني و توانايي آن را داري كه از آنچه تجربه كرده اي به نحو احسن براي كارها و روابط خود در آينده استفاده كني. اين دو هفته بهترين فرصت براي تجديد روابط با كساني است كه كم كم از تو دور شده اند. بايد گذشته ها را در گذشته جا بگذاري تا همه اتفاقات يك بار ديگر، اما اين بار به ميل تو اتفاق افتد. از تفكرات مثبت همه استفاده كن و به كساني كه به تو كمك كرده اند پشت نكن. اگر در اين دو هفته پيامي دريافت كردي سعي كن احساس واقعي خود را بيان كني تا از سوءتفاهمي كه امكان دارد رخ بدهد، جلوگيري كني.
 
ارديبهشت(گاو)
با اينكه همان افراد هميشگي اطراف تو را گرفته اند ، اما همه چيز دقيقأ همانگونه به نظر مي رسد پيش نمي رود. بايد نگاهت متفاوت باشد. سعي كن اين نكته را درك كني كه گاهي اوقات در برخي ارتباطات فاميلي ممكن است بر ضد تو عمل شود. در هفته آينده اتفاقي برايت رخ مي دهد كه مي تواند به سود تو تمام شود. بيش از اندازه به خودت سخت گير نباش، تو لياقت تمام فرصت هايي كه در سر راهت قرار مي گيرند، را داري. براي داشتن يك رابطه خوب با نزديكترين فرد زندگي ات سعي كن شادي ها و غم هاي او را مال خود بداني.
 
خرداد(دو پيکر)
فرصت هايي برايت پيش مي آيد كه هيچ وقت انتظارش را نداشته ايد. گويي اينك شانس به شما روي آورده است و شانس با شماست و مي توانيد به نحو احسن آنچه را كه از مدتها قبل در فكر انجام دادنش بوديد، به مرحله عمل برسانيد. در حال حاضر هيچ كاري را بلادرنگ انجام ندهيد و سعي كنيد قبل از انجام آنها ، خوب درباره شان مطالعه كنيد. آرامش كامل بر زندگي تان حكمفرماست، نامه اي سراسر شوق انگيز به دستتان مي رسد كه احساس بسيار خوبي را براي شما پديد مي آورد.
 
تير(خرچنگ)
در حال حاضر زمان تحميل نقطه نظرات به خانواده نيست، بگذاريد زمينه مناسب شود. چه بسا اين پيشنهاد شما كاملأ مورد استقبال آنها قرار گيرد. بهترين راه ها در حل و فصل مسائل عاطفي، صبر و حوصله است. با كسي كه طرف عاطفي شماست، بعضي از مسائل كه به نظر شما پيچيده و معماگونه است را مطرح مي كنيد و اين مسائل را به بررسي مي گذاريد. وقايع مثبتي براي شما پيش مي آيند كه بايد با يك ديد عاقلانه به آنها بنگريد تا تصميم عاقلانه اي بگيريد. بيم، ترس و نگراني به خود راه ندهيد كه تمام مسائل به نفع شما تمام خواهد شد.
 
مرداد(شير)
سعي كن موقعيت پيش آمده را درك كني. تا زماني كه حاضر باشي ساعت هاي طولاني صرف انجام كاري بكني، يقين بدان كه موفقيت با تو خواهد بود. بايد سعي كني تمركزت را بيشتر كني، وقتي در جمعي حاضر ميشوي بايد مقصود خود را واضح بيان كني اما سعي كن از حرف زدن زياد پرهيز كني. رابطه تو با نزديكترين فرد زندگي ات يك رابطه با احترام متقابل است سعي كن اين حفظ احترام همواره بر جا بماند.
 
شهريور(خوشه)
وقتي مسائلي پيش مي آيد كه موجب تغيير در زندگي ات نميشود، عصبي مي شوي و احساس مي كني حق تو پايمال شده است. سعي كن از الگوهاي خوبي كه تو را از دردسر دور مي كنند، تبعيت كني و از تأثيرات منفي كه ترا دچار دردسر مي كنند ، دوري نمايي. دوستاني كه به تو فشار وارد مي كنند تا كارهايي را انجام دهي كه با عقل خودت سازگار نيستند، شايد اصلأ دوست واقعي تو نباشند.
 
مهر(ترازو)
خوابهاي خوبي كه اخيرأ ديده اي واقعأ ممكن است جامه حقيقت به خود نگيرند. در اوايل دو هفته اي كه پيش روي داري به يك مسئله فوق العاده برخورد خواهي كرد. فكر نكن كه هنوز در خوابي و داري خواب مي بيني، آنچه كه در صبح آن روز اتفاق مي افتد واقعيت دارد. شغل خودت را به سختي در آغوش بكش چون اين همان چيزي است كه واقعأ به آن نياز داري . اين دو هفته تنها موردي است در زندگي ات كه حق داري تحت تأثير احساسات خود عمل كني. هر چه در كارهايت انگيزه بيشتري نشان دهي، همان قدر برايت پيامدهاي بهتري را به همراه خواهد داشت.
 
آبان(کژدم)
اگر گل اميد در باغچه زندگي خود بكاريد و عشق و محبت را جايگزين كينه و نفرت بكنيد، ديگر هيچ دليلي براي بدبيني وجود نخواهد داشت. اين عبارت را روزي چند بار تكرار كنيد: از صداي سخن عشق نشنيدم خوشتر. با عشق آشتي كنيد و ديد خود را نسبت به زندگي تغيير دهيد . هيچ مي دانيد اين فكر و انديشه شماست كه در مقابل رفتار و گفتار ناخوشايند و زننده مي تواند عكس العمل مناسب نشان دهد. روزهاي خوبي را پيش روي داريد با ديد مثبت به وقايع بنگريد.
 
آذر(کمان)
بايد اين نكته را بدانيد كه لازم نيست تمامي اسرار مگوي ما روي دايره باشند. هر چيزي را بيان نكنيد و نكات دانستني و آگاهي مهم تان را جز در وقت و زمان مناسب آشكار نكنيد. كوشش هاي خود را مضاعف كنيد كه كارهاي مانده و معوقه در اسرع وقت به ثمر بنشينند. به طرف مقابل تان فرصتي بدهيد تا حسن نيت خودش را ثابت كند. تغييراتي كه در آينده برايتان پيش مي آيد ممكن است در جهت مصالح و منافع شما باشد. البته به شرطي كه از كساني كه تجربه و دانايي لازم را دارند، استفاده كنيد و با آنان مشورت نمائيد.
 
دي(بز)
با اميد در ايمني خواهيد بود و آرام خواهيد ماند. آرامش را در باطن خود بوجود آوريد و در برخورد با ديگران اين احساس را به آنها نيز منتقل كنيد.آنچه ما انسان ها به آن بسيار نيازمنديم، اميدواري به زندگي است. آنچه پيداست و مايه دلخوشي اين است كه بايد روند زندگي خود را از يكنواختي نجات دهيد. سعي كنيد آنچه را به سختي به دست آورده ايد، يا به دست مي آوريد را آساني از دست ندهيد. با خودت روراست باش، با همكاري روزمره، به شدت خودت را خسته كرده اي، سعي كن از حجم كارت كم كني.
 
بهمن(دلو)
دست به كارهايي زده اي كه به سود تو نبوده است. هرگاه به خدا مي انديشي، در آن حال هرگونه انديشه ناصواب را از ضمير باطن خود بيرون كن. بعد از مدتي اين روش ملكه ذهن تان مي شود و به اين ترتيب راه ورود هر گونه فكر منفي و آزاردهنده را مي بنديد.بدون داشتن برنامه موفقيت در دسترس نخواهد بود . اگر هم بدون تلاش به جايي برسيد چون برايش زحمتي متحمل نشده ايد، بنابراين قدرش را نمي دانيد و زود آن را از دست خواهيد داد.
 
اسفند(ماهي)
نتيجه كارها و تلاش خود را به زودي دريافت خواهيد كرد . در گرفتن تصميم تأمل و يا درنگ كنيد كه عجله كار شيطان است. به گذشته فكر نكنيد و غم و غصه فرصتهاي از دست رفته را نخوريد. بايد بدانيد بحران هاي زندگي پايدار نيستند و به زودي برطرف خواهند شد. بي جهت نگران هستيد، حركتي بكنيد و تكاني به خود و زندگي تان بدهيد، مطمئن باشيد موفق خواهيد شد. شما عملأ در زندگي احساس خوشبختي مي كنيد. دوست نزديكي، براي شما خبرهاي مسرت بخشي را مي آورد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive