به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, July 25, 2008

.::ROZANEH::. >>5 New PUZZLEs<<


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

بنام خدا

  سلام و صد سلام و بازم سلام به همه اونهايي که بي صبرانه منتظر اين ايميل هستند

  بابا صبر کنيد نريد سراغ پازلها بابا من دارم حرف مي زنم اي بابا خب همينه ديگه وقتي دير بيايي فوري مي رند سراغ سوغاتيها ببينند چي براشون آوردي عيبي نداره برين ولي به حرفهاي من هم توجه کنيد همينطوري که اونها رو دانلود مي کنيد اينها رو هم بخونيد .

  اول ازاينکه دير کردم عذر مي خوام چون همونطوري که مي دونيد امتحانات بود و بالاخره ما هم که مثل همه شما شب امتحاني درس مي خونيم و .... البته خيلي هم شب امتحاني نيستيم ولي خب فرق مي کنه ديگه آدم بايد براي اينکه آبرو ريزي نشه لااقل نزديکيهاي امتحان يک کمي قيافه درسخونها رو بگيره امتحانات هم خوب بود اي گذشت غير از يکيش که اونهم نمي دونم چي بگم احتمالا توي هر دانشگاه و دانشکده اي يک استادي هست که هم سخت گيره و هم خيلي خشک ما هم يکي اينجا داريم اميدوارم ازاين استادها خدا قسمت هيچ کسي نکنه يک درس بد و يک امتحان فوق العاده سخت خدا بخير کنه اين حرف من تنها نيست حرف خيلي هاست و حتي کساني که اين ماده امتحاني من رو نداشتند و درس ديگه با اين استاد داشتند هم از دستش ناراضي بودند البته غمي نيست انشاء الله اينهم پاس ميشه .

  خب اما پازلها: اين سري هم با پازلهايي که از عکسهاي زيبايي درستشون کردم در خدمتتون هستم سعي کردم پازلها متنوع و راحت و سخت باشه و اين بار هم يک طرح جديد زدم و اون اينکه يک متن رو براتون پازل کردم به زيبايي پازلهاي تصاوير نمي شه ولي يک طرح جديده که اميدوارم ازش لذت ببريد براي اينکه شاکي نشيد اين رو اضافه بر پازلهاي هميشگي گذاشتم تا ببينم نظرتون چيه اين يک نامه جالبه که جداي پازلش خودش هم قشنگه .

يک پازل هم در مورد ترافيک سنگين جاده ايه که اميدوارم توي تعطيلات هيچکدوم توش گرفتار نشين .

بقيه پازلها را هم خودتون ببينيد بهتره...

بهتون مژده بدم که غير از عکسهايي که داشتم و عکسهايي که يکي از دوستان برام فرستادند عکسهاي جالب ديگه اي هم به دست رسيده که در آينده نزديک براتون پازلشون مي کنم البته خداييش انتخاب عکس توي اينهمه عکس زيبا کمي مشکله .

 از دوستاني که برام نظر گذاشتند متشکرم و اگه من نتونستم جوابتون رو بدم عذر مي خوام .

  خب بازهم مي گم اگه نظري داشتيد برام حتما فارسي بنويسيد.
 

 
اما پازلهاي اين هفته:
 
 
 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive