به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, July 8, 2008

.::ROZANEH::. World of MUSIC >> Bazgashte BobyMusic


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

سلام دوستاي گام
منو که فراموش نکردين ؟؟
من همون بابي موزيکم . هموني که هر هفته واستون کلي آهنگ و آلبوم جديد و درخواستي ميفرستاد.
من برگشتم . بازم اومدم تا با آهنگاي دلخواهتون مهمون شماها باشم.
نزديک 8-9 ماه هست که من نميتونستم واستون ميل بدم ولي روز و شب با روزنه زندگي ميکردم .
اينجور مواقع هست که ادم پي ميبره واقعا چه جايگاهي داره .
تو اين 8-9 ماه حتي يک روز هم نبود که يکي از برو بچه هاي روزنه بهم ايميل نزنه و حالمو نپرسه . من واقعا به داشتن همچين همراهايي افتخار ميکنم.
يه تغييراتي تو برنامه و روش ميل هاي موزيک مجبور هستم که انجام بدم که مهمترينش مربوط ميشه به سرور دانلود آهنگها که نتونستم سرور با لينک مستقيم مطمئني پيدا کنم و فعلا غليرغم ميل باطنيم مجبورم آهنگها و آلبومهاي جديد رو رو سرورهاي عمومي اپلود کنم که چون حجم دانلودهاي روزنه خيلي خيلي بالاست ( افتخار ميکنم که اهنگام طرفدار دارن ) فعلا فقط روي دو سرور رپيدشير و مگا آپلود آپلودشون ميکنم  واميدوارم که فعلا با اين شرايط کنار بياين. 
فقط اين توضيح رو بدم که براي دانلود از سرور رپيد شير چند تا عدد و حرف بهتون ميده با يه کادر خالي که از بين او اعداد و حروف بايد اونائي که روشون عکس گربه دارن رو که 4 تا هستن تو اون کادر خالي وارد کنيد و دانلود رو بزنيد . براي دانلود از مگا آپلود هم فقط کافيه تولبار اين سايت رو دانلود کنيد و روي سيستمتون نسبش کنيد تا بتونين دانلود کنيد.
 
 
در ضمن چون آي دي قبلي که داشتم ديگه ظرفيت اد کردن نداره ( پر شده با رفقاي با معرفت روزنه) اگه خواستين منو اد کنيد از اين آي دي استفاده کنيد

boby_sheytoon
 
اين هم آدرس ايميل جديد من :
 

boby_sheytoon@yahoo.com
 

فعلا هيچ قولي بابت آهنگهاي درخواستي نميدم ولي اگه بتونم سرور مطمئني پيدا کنم سعي ميکنم مثل هميشه درخواستاي شما عزيزان رو هم اطاعت کنم.
يه سورپريز هم براتون دارم که هفته بعد بهتون ميگم .
اين شما و اين هم بازگشت بابک
 


 

اين هفته براتون آلبوماي پر طرفدار چند وقت اخير رو ميفرستم تا از هفته بعد با آلبومهاي جديد بيام

اولين آلبوم آلبوم افشين هستش که خيلي سرو صدا کرد

Artist: Afshin
Album: Song For X
Year: 1386
 

دانلود از رپيد شير :

کيفيت mp3 128 
کيفيت ogg 56

دانلود از مگا آپلود :

کيفيت mp3 128
کيفيت ogg 56

 

آلبوم دوم آلبوم سبب از شادمهر عزيز :

Artist: Shadmehr Aghili
Album: Sabab
Year: 1386

 

دانلود از رپيد شير :

کيفيت mp3 128 
کيفيت ogg 56

دانلود از مگا آپلود :

کيفيت mp3 128
کيفيت ogg 56

 

آلبوم سيمرغ از راستين ( که طرفداراي بسياري داره ) :

 

Artist:Rastin
Album:Simorgh
Year:2008

دانلود از رپيد شير :

کيفيت mp3 128 
کيفيت ogg 56

دانلود از مگا آپلود :

کيفيت mp3 128
کيفيت ogg 56

آلبوم شب سپيد از گوگوش و مهرداد :

 

Artist: Googoosh & Mehrad
Album: Shabe Sepid
Year: 1387

دانلود از رپيد شير :

کيفيت mp3 128 
کيفيت ogg 56

دانلود از مگا آپلود :

کيفيت mp3 128
کيفيت ogg 56

آلبوم بسيار زيباي نا مسلمون با صداي علي عبدالمالکي :

Artist:Ali Abdolmaleki
Album:NaMosalmoon
Year:1387

دانلود از رپيد شير :

کيفيت mp3 128 
کيفيت ogg 56

دانلود از مگا آپلود :

کيفيت mp3 128
کيفيت ogg 56

 

البوم کوچه رنگي از نوش آفرين :

 

دانلود از رپيد شير :

کيفيت mp3 128 
کيفيت ogg 56

دانلود از مگا آپلود :

کيفيت mp3 128
کيفيت ogg 56

آلبوم دنيا از آرش :

دانلود از رپيد شير :

کيفيت mp3 128 
کيفيت ogg 56

دانلود از مگا آپلود :

کيفيت mp3 128
کيفيت ogg 56

 

اميدوارم که مشکلي با دانلود فايلها نداشته باشين . اگه مشکلي بود با من تماس بگيرين

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive