به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, July 6, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/04/15)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
مشكلاتي از گذشته در مورد مسائل كاري برايتان وجود داشته كه آنها را همان گونه كه هست رها كرده ايد اما توصيه مي كنم براي اينكه ذهن تان آرام شود و آشفتگي از شما به دور باشد به حل كردن اين مشكلات بپردازيد و فكرتان را آزاد سازيد. گاهي اوقات براي انجام دادن كاري افكار بسيار جالب و خلاقانه اي به ذهن تان خطور مي كند كه اگر نسبت به آنها اقدامي صورت دهيد حتمأ موقعيت هاي بسيار خوبي در زندگي برايتان پيش خواهد آمد.
مدتهاست از جمع دوستان خود دور مانده ايد، به سوي آنها بازگرديد تا بتوانيد لحظات خستگي و افسردگي را به حداقل برسانيد.
 
ارديبهشت(گاو)
يكي از دوستان قديمي تان را پس از مدتها مي بينيد و از اين ديدار تازه بسيار خوشحال و شاد مي شويد. اگر شاغل هستيد ، در محل كارتان اقداماتي عليه شما صورت مي گيرد كه بايد هوشيارانه عمل كنيد تا بتوانيد از دامي كه برايتان گسترده اند نجات يابيد. در غير اين صورت احتمال اينكه كارتان را از دست بدهيد بسيار است. شما معمولأ فرصت هاي خوبي زندگي تان را به راحتي از دست مي دهيد و بي خيال از كنار آنها مي گذريد. توصيه مي كنم كه دقت بيشتري در مورد مسائل زندگي تان داشته باشيد تا در آينده گرفتار پشيمان و افسوس نشويد.خانواده تان را دريابيد و بيش از گذشته در كنارشان باشيد.
 
خرداد(دو پيکر)
از آنجايي كه شما فردي لايق و با استعداد مي باشيد، مسلمأ مي توانيد اوضاع را بهبود بخشيده و سر و ساماني به موقعيت خود بدهيد، فقط بايد مصمم باشيد و پشتكار داشته باشيد. البته مژده بدهم كه تلاش هاي پيگيرتان احتمالأ موقعيتي جلو پايتان مي گذارد كه بسيار عالي و خوب است و شما لذت آن را خواهيد برد. به فردي بسيار علاقه مند شده ايد و دوست داريد او را ببينيد. مراقب باشيد راه را به اشتباه نرويد و حرمت شكني نكنيد. اگر واقعأ مناسب هم باشيد، اوضاع به خوبي پيش خواهد رفت.
 
تير(خرچنگ)
مدتي است بسيار فعال و با روحيه به كارهايي كه دوست داريد انجام دهيد، فكر مي كنيد .اگر همين طور ادامه دهيد مطمئن باشيد كه بدون شك به موفقيت دست مي يابيد. اما گاهي اوقات بدون اينكه متوجه باشيد وقت خود را بيهوده تلف مي كنيد و سرگرم چيزهايي مي شويد كه اصلأ فايده اي برايتان ندارد. اگر شاغل هستيد در محل كارتان كسي مدام در كارهايتان دخالت مي كند و سعي در بهم ريختن امور شما دارد محكم و قوي مقابل او بايستيد و به او اجازه چنين كاري را ندهيد. به بهداشت و سلامت خود بسيار توجه داشته باشيد زيرا در اين ماه احتمالأ روزهايي همراه با بيماري خواهيد داشت. اما نگران نباشيد، گذرا خواهد بود.
 
مرداد(شير)
قصد خريد چيزي را داريد و مدتهاست براي آن پول هاي خود را پس انداز نموده ايد. خوب بايد بگويم كه ديگر وقت آن رسيده است، بالاخره به آرزوي دلتان مي رسيد. بعضي مواقع موضوعي ذهنتان را به شدت به خود مشغول مي كند به طوري كه از كارهاي اساسي ديگرتان باز مي مانيد. توصيه مي كنم مواقب باشيد لحظات خوب زندگي تان را بيهوده از دست ندهيد زيرا زماني كه از دست رفت ديگر باز نخواهد گشت. كار تازه اي را مي خواهيد انجام دهيد اما مطمئن نيستيد موفقيت آميز باشد.اگر تمام جوانب را در نظر بگيريد، حتمأ شاهد پيروزي خواهيد بود.
 
شهريور(خوشه)
بسيار كار مي كنيد آنقدر زياد كه هر لحظه احتمال مي رود بيمار شويد و سلامتي تان را از دست بدهيد. اگر چه كار و فعاليت بسيار مفيد است اما بيش از حد آن جسم و متعاقبأ روح را فرسوده مي كند. اگر نمي توانيد از ميزان كارتان كم كنيد پس توصيه مي كنم ورزش كنيد و روزي حداقل نيم ساعت به تحركات بدني بپردازيد. اگر مجرد هستيد بايد بگويم به شما پيشنهاد ازدواجي ميشود كه بهتر است قبل از هر پاسخي كاملأ تحقيق كنيد و با آگاهي كامل اين پيشنهاد را بپذيريد يا رد كنيد. برايتان آرزوي موفقيت مي كنم. متأهلين اين ماه بايد به خانواه شان بيش از گذشته توجه كنند.
 
مهر(ترازو)
شما از نظر كاري فرد بسيار فعال و پرتلاشي هستيد و معمولأ از درآمد نسبتأ خوبي برخوردار مي باشيد. توصيه مي كنم هرازگاهي به سازمان خيريه و نيازمندان كمك كنيد. يك سفر خارج از كشور برايتان پيش مي آيد كه اگر چه چندان مشتاق نيستيد اما بهتر است كه از اين سفر استقبال كنيد، آينده بهتري را برايتان رقم خواهد زد. فردي به شما بسيار علاقه مند است و ابراز محبت مي كند ، اگر متأهل هستيد او را وارد حريم خصوصي زندگي تان نكنيد كه خرابي به بار خواهد آورد. اما اگر مجرد هستيد در كنار او زندگي خوب و زيبايي را آغاز كنيد و روزهاي خوشي را پيش رو داشته باشيد.
 
آبان(کژدم)
آرام باشيد و بدون تشويش و نگراني به تفكر بپردازيد تا سرانجام راهي بيابيد كه بتوانيد به آرزوهاي ديرينه تان برسيد. از نظر كاري بهتر است بگويم در حرفه مورد اعتمادي كه نسبت به آن آگاهي و توانايي كافي هم داريد سرمايه گذاري كنيد و از كار نترسيد زيرا سود خوب وقابل توجهي نصيب تان ميشود. خواندن كتابهاي مفيد در زمينه تجارت هم بسيار موثر است. اگر چه تازه از سفر آمده ايد، اما باز موضوعي پيش مي آيد كه شما را به سفري ديگر مي فرستد، اصلأ نگراني به دل خود راه ندهيد، كه روزهاي خوبي در انتظارتان خواهد بود.
 
آذر(کمان)
اگر مجرد هستيد پيشنهاد ازدواجي به شما ميشود كه حقيقتأ نمي دانيد بايد چه كنيد. اين اصلأ مشكلي نيست زيرا هميشه يك دلسوز و در عين حال آگاه در كنار هر كس هست كه بتواند راهنكاي خوبي باشد، اما اگر فكر كرديد چنين فردي را نمي شناسيد، نظر خواستن از يك مشاور خانواده منطقي ترين كار است. گاهي اوقات موضوعي شما را دلخور و عصباني مي كند و حتي احساس مي كنيد هرگز آرام نخواهيد شد ، اما اگر صبر و تحمل را پيشه خود سازيد هيچگاه گرفتار خشم و افسردگي نمي شويد. از نظر كاري، ايده اي جالب در ذهن تان داشته باشيد كه مدتي است آن را به فراموشي سپرده ايد، آن ايده را به كار بنديد تا شاهد پيروزي و موفقيت هايي باشيد كه هميشه در طلب آن بوديد.
 
دي(بز)
حرفه و شغل فعلي تان بسيار خوب است و اگر مواردي شما را ناراحت كرده است در جستجوي حل و ريشه يابي مشكل باشيد. تغيير شغل در حال حاضر اصلا به نفع تان نيست. مدتي است به مسائل خانه و خانواده تان بسيار بي توجه شده ايد كه اين اصلأ به نفع تان نيست و ممكن است مشكلات پردردسري را به وجود آورد. كمي بيش از گذشته به خانه تان برسيد و از آن غافل نمانيد. مدتي است غمي گوشه دلتان نشسته است و نمي دانيد چگونه از آن رهايي يابيد. مشورت با فردي آگاه و در عين حال دلسوز مي تواند شما را راهنمايي كند تا مشكل اصلي را پيدا كنيد. روزي حداقل نيم ساعت ورزش كنيد!
 
بهمن(دلو)
با كساني كه واقعأ ارزش دوستي دارند دوست شويد و مراقب باشيد كه دوستان خود را از ميان كساني كه قابل احترام و در عين حال اعتماد نيستند انتخاب نكنيد تا از سوي آنها آسيبي متوجه تان نشود. يك شركت ايراني مقيم خارج از شما دعوت به كار مي كند، قبل از پذيرفتن اين پيشنهاد جوانب امر را كاملأ بررسي كنيد و با علم و آگاهي كامل آن را بپذيريد و در ضمن راهي براي خود باز بگذاريد كه اگر نتوانستيد در خارج از كشور زندگي كنيد روي برگشت به وطن نيز داشته باشيد. اگر قصد ادامه تحصيل در خارج از كشور داريد، براي گرفتن اخذ پذيرش اقدام كنيد كه نتيجه بخش خواهد بود. عشق و عاشقي بماند براي فرصتي بهتر!
 
اسفند(ماهي)
توصيه مي كنم اندكي روي كارهايي كه تاكنون انجام داده ايد تفكر كنيد و ببينيد در كدام قسمت از كارهايتان كوتاهي كرديد يا نقص داريد و به برطرف كردن آنها بپردازيد تا آينده تان را آنگونه كه شايسته است بسازيد. گاهي اوقات بسيار عاقلانه تر از افرادي كه در كنارتان هستند رفتار مي كنيد و اين مي تواند به دليل مطالعه و كسب آگاهي تان در زمينه هاي مختلف باشد.
براي رسيدن به روزهاي شادي كه هميشه در طلب آن بوده ايد، بايد از ظواهر چشم بپوشيد و كمي بيش از گذشته عمق را بنگريد. هر چه زندگي فردي با معنويات همراه باشد آرامش روحي بيشتر شده و زندگي شادتر از گذشته مي شود . بالاخره مي توانيد محبت تان را به كسي كه علاقه مند هستيد ابراز كنيد
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive