به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, July 22, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/04/29)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

با سلام خدمت همه دوستان

خيلي از دوستان ايميل زدند که چرا چند هفته اخير، فال هفته يا اصلا ارسال نمي‌شه و يا با تاخير ارسال ميشه. راستش منبعي که فال هفته رو از اون استخراج مي‌کردم و ارسال مي‌کردم ديگه فال هفتگي چاپ نمي‌کنه و اين چند هفته به دنبال منبع مناسب مي‌گشتم.

اميدوارم که از هفته آينده بتونم "فال هفته" رو اول هفته براتون ارسال کنم.


فروردين(بره)
طالع شما بسيار درخشان است ،آينده براي شما روشن تر و موفقيت آميزتر از گذشته خواهد بود. صبر و بردباري کليد موفقيت هاي آينده تان است. از سرزنش بعضي دوست نمايان و نزديکان دلسرد نشويد. آنها واقعيت هاي لازم را نمي دانند، به همين جهت به شما اعتراض مي کنند. وظيفه شما توضيح دادن واقعيت ها، روشن کردن ذهن دوستان و برخورد منطقي و آرام با اعتراض اين و آن است.
 
ارديبهشت(گاو)
احساس عدم آرامش دروني داريد، آنچه مي طلبيد، کليد اصلي و پاسخ نهايي اش شخص خود شما هستيد. متاسفانه خيلي ها براي شما دلسوزي مي کنند، گاه هم صادق و صميمي اند اما در حقيقت هيچ يک از آنها راه حل نهايي و رمز واقعي سعادت شما را ارائه نمي دهند، اين شماييد که با صداقت، واقع بيني، شجاعت و پشتکار بايد راه حل نهايي را از ميان آنچه شنيده و خوانده ايد، انتخاب کنيد. مواظب باشيد اسرارتان را پيش همه کس واگو نکنيد. قدر خود را بدانيد که آينده اي بسيار خوب داريد.
 
خرداد(دو پيکر)
در وجود و زندگي شما تحولي اساسي در حال اتفاق افتادن است. به زودي غمها، نگراني ها، انتظارها و آرزوهاي شما رنگي ديگر به خود مي گيرند. غمهايتان از بين مي رود، پيشامد شما شادماني است و شما به زودي به آنچه دوست داريد، خواهيد رسيد. البته به شرط آن که ارتباط صحيح و بي ريا با خداوند را فراموش نکنيد. ضمنا اگر قصد معامله اي يا پيماني را داريد، با توکل به خداوند جلو برويد که انشاءالله نتيجه اي بسيار خوب خواهد داشت.
 
تير(خرچنگ)
آيا اخيرا کوشيده ايد که بنا به مصلحتي به برخورداران و مقامداران و ثروتمندان توجه بيشتري داشته باشيد؟!اگر چنين است، صلاح شما در پيوند با آنها، حشر و نشر غير معمول و خداي ناکرده تعظيم و تکريم کردن به آنان نيست. روزي را خداوند مي رساند و کرامت انساني همه مخلوق الهي را بايد رعايت کرد، موفق باشيد.
 
مرداد(شير)
حساسيت شديد بي فايده است و کمکي به حل مشکلات فيمابين نميکند . ابرهاي سياه گذرا در آسمان زندگي تان آشکار شده که شما با تيزبيني ميتوانيد به رفع تمامي آنها اقدام کنيد . به يک مسافرت دعوت ميشويد که اثرات آن به زودي نمايان خواهد شد و شما به عنوان يک انسان فعال ، نقش آفرين کارهاي عظيم ميشويد .
 
شهريور(خوشه)
کمي از آنچه اطرافتان مي گذرد، ناراضي هستيد، گرچه ممکن است، به نوعي حق با شما باشد اما يادتان باشد که شما نبايد غصه بخوريد چرا که مي توانيد از ناملايمات هم براي پيروزيهاي بعدي تان پلکان بسازيد. اگر دوست شما يا همدلتان کاري مي کند که نمي پسنديد، اگر واقعا او را دوست داريد، به خاطر او آن ناملايم را هم بايد دوست داشته باشيد تاامتحان درستي داده باشيد و گرنه اگر همه چيز مطابق خواست شما باشد، شما خودتان را دوست داريد نه «او» را؟
 
مهر(ترازو)
شما مدتي است که احساس مي کنيد که از مقام و منزلت اوليه تان افتاده ايد، نوعي شکست را در خويش مي بينيد، اين چنين نيست. توجه داشته باشيد که براي پخته شدن و به کمال رسيدن بايد آزموده شويد، بايد شرائط مختلف را تجربه کنيد، خوشبختانه شما از شخصيت و راه و روش خود راضي هستيد و اين اعتماد به نفس را بايد حفظ کنيد تا از اين مرحله هم به مرحله بعدي صعود کنيد، گرچه ظاهرا هر روز با مشکلي جديد روبرو شويد و برايتان مسائلي به وجود بياورند آنچه مهم است نهايت امر است که به سود شماست.
 
آبان(کژدم)
به نظر مي رسد که در فکر مسئله اي همچون مسکن و شغل مي باشيد، زيرا از آن چه هم اکنون داريد، راضي نيستيد. اگر چنين باشد، لازم است همه مقدمات را به دقت فراهم کنيد. نه آن که صرفا به اميد آنچه دوست داريد از آنچه فعلا در اختيار داريد دل بکشيد، احساس دلتنگي که داريد بيشتر به جهت آرزويي است که داريد و گرنه آنچه هم اکنون داريد هم قابل توجه و ارزش است، آخرين نکته اين که کليد توفيق کامل شما در شادماني و دوري از غمگرايي است، سعي کنيد از هر فرصتي براي شادي بهره بگيريد.
 
آذر(کمان)
به نظر مي رسد که در کشاکش زندگي خود، داراي روزها و لحظات ظاهرا سخت بوده ايد اما در کنار آن روزهاي خوبي را هم داشته ايد. نوعي سردرگمي براي ارزيابي خود و زندگي تان داريد. کسي را که به او دلبسته ايد در بوته آزمايش مي گذاريد، خوبي ها و عيب هايش را مي بينيد و در نهايت در ارزيابي اش سردرگم هستيد. اگر اين طور است، فراموش نکنيد که خود شما و همه انسانها هم اينطورند.
 
دي(بز)
آنچه به دنبالش هستيد، با تلاش بيشتر و مراجعه به استادي متخصص انجام پذير است.اولا بايد سطح توقع خود را بالا ببري و به خواسته هاي کوچک راضي نشوي. ثانيا توجه داشته باشيد که به سخن اين و آن نبايد اعتماد کرد. زندگي تان را بايد بر واقعيات بنا کنيد. نکته مهم ديگر اين است که آن کس که از او رنجيده ايد ظاهرا حق با اوست، لازم است، بررسي بيشتري کنيد تا با قضاوت عادلانه تري آغاز کنيد. آخرين سخن اين که سفري کوتاه يا تغيير جهتي مشخص در زندگي تان مي تواند حال و هواي زندگي تان را عوض کند.
 
بهمن(دلو)
مطمئن باشيد که روزهاي سختي، دوري و انتظار به پايان رسيده است. به زودي آنچه را مي طلبيد، خواهيد يافت اگر توجه به دو نکته مهم داشته باشيد؛ نخست اين که اعتراف به خطا و دانستن، اين نکته که اشتباهي از شما سرزده است، موجب ياس و نااميدي تان نشود بلکه بر تلاشتان بيفزايد و دوم آنکه هر چه مي توانيد، بر ارتباط مستقيم و غيرمستقيمتان با خداوند بيفزاييد .
 
اسفند(ماهي)
بر شما مبارک باد، علامت، نشانه و اثري که از محبوب به شما رسيده است و دلتان خوش گشته و طراوتي در خود احساس مي کنيد، به هنگام گرفتن اين فال هم توجه تان به آن نشانه معطوف بود. به شما تبريک مي گوييم که خوشبختانه برداشت صحيحي داريد و خوب متوجه شده ايد به زودي شما محبوب اصلي و خواسته نهايي تان را در خواهيد يافت، تنها يادتان باشد که براي رسيدن به آن چه دوست داريد، بايد تحمل شرايط و مشکلات را هم داشته باشيد. با کمي زحمت و تلاش به زودي به نتيجه مي رسيد .
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive