به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, July 28, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/05/05)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
فكر آغاز برنامه و فعاليت جديد را به دوره هاي بعد واگذار نمائيد و در موقعيت بسيار خوب مالي و فكري قرار داريد. بهتر است انرژيتان را صرف خانه و بودن با عزيزان بكنيد و بر درآمدتان اضافه گشته و جبران همه عقب افتادگي هاي مالي گذشته خواهد گشت. آخرين نگرانيتان در رابطه با عشق و ازدواج خواهد بود. ورود مسافريني از راه دور فوق العاده خوشحالتان خواهد نمود. در قبول پيشنهاد هاي شراكتي دقت بيشتري بكار گيريد.
 
ارديبهشت(گاو)
شايد اكنون احساس نموده باشيد كه داريد به بن بست مي رسيد و نمي توانيد روي هيچكس حساب كنيد .بنابراين بهترين دوره را داريد كه تمام قيد و بندهاي بيهوده را از دور خود جدا نموده و با تمركز نمودن روي آنچه كه واقعأ مي توانيد خوشحالتان سازد،هدف و روش جديد زندگي را پيش گيريد. در زندگي زناشويي و احساسي اگر منطقانه تصميمات خود را بگيريد، خودتان را خوشبخت تر خواهيد يافت. در دوره فشارهاي شديد مالي قرار داريد.
 
خرداد(دو پيکر)
عشق هنگامي وجودتان را پرخواهد ساخت كه درهاي قلبتان را برويش باز سازيد. شكست در عشق گذشته را فاجعه بشمار نياوريد و بخود و كساني كه دوستتان دارند اجازه دهيد كه سعي در خوشبخت نمودنتان بنمايند. در روابط احساسي تان امكان دارد تغييرات مثبتي به وجود بيايد. مخارجتان نيز بالا خواهد رفت.ديگران نيز احتياج به كمك مالي خواهند داشت . به بچه ها توجه بيشتري نشان دهيد.
 
تير(خرچنگ)
احساس مي كنيد كه اعصابتان زير فشار زياد قرار گرفته است، ممكن است اين موضوع دليل بخصوصي نداشته باشد ولي باعث درگيري زياد با كساني كه دوست داريد، خواهد گشت. اگر جزء مجردين هستيد، بخاطر تعصب بيهوده به نيازهاي خصوصي خودتان، در روابط خود به بن بست خواهيد خورد. اگر متأهل هستيد بهتر است سرتان را با مسئوليت هاي ديگر گرم نموده و كمتر با همسرتان برخورد نمائيد. اگر مجرد تنها هستيد، حال و حوصله جستجوي عشق را نخواهيد داشت .در محيط فعاليت نيز مواظب باشيد كه بيهوده همكاران و همكلاسي ها را از خود نرنجانيد. اگر مي توانيد دو سه روزي را به مسافرت برويد.
 
مرداد(شير)
اگر چه دوست داريد زندگي خودتان را آنچنان كه مي خواهيد كنترل نمائيد ولي در دوره اي هستيد كه احتياج به تواضع بيشتري خواهيد داشت. قصد ديگران از راهنمايي و اظهار عقيده در مورد زندگي خصوصي شما، علاقمند بودن آنها به شما مي باشد. سعي كنيد در اين دوره بيشتر با ديگران همكاري كنيد.
 
شهريور(خوشه)
بعد از چند سال تلاش مداوم، اكنون وقت استراحت و لذت بردن از برآوردها را خواهيد داشت. وقت كافي براي مشغول شدن در انواع فعاليتهايي كه از مدتها قبل در فكرتان بوده اند، خواهيد داشت و خواهيد توانست وقت بيشتري را با دوستان به شب زنده داري بگذرانيد. شايد مي خواهيد براي مدتي با خود بوده و به تفريح بپردازيد و براي همين نيز اگر مجرد هستيد، آخرين نگرانيتان در رابطه با عشق خواهد بود. متأهلين نيز سعي كنيد در مقابل ناملايمات روابط صبوري و تحمل بيشتري نشان دهيد. در رابطه با پول تغييرات مثبتي و رضايت بخشي را تجربه خواهيد نمود.
 
مهر(ترازو)
گروهي از متولدين اين ماه خود را درگير وكيل و شكايت و اختلاف ساخته اند كه مسلمأ عاقبت آن هر چه باشد، به دردسرها و اعصاب خورد شدن هايش نمي ارزد، اصولأ بعضي اختلافات وقتي در اولين مراحل حل شود جاي گسترش نمي يابد ولي وقتي ديگران هم در آن دخالت كنند و دامنه اش را وسعت دهند، قابل كنترل نيست. براي جوانان، امكان تحصيل بدست آوردن تخصص اين روزها زياد است ولي اگر شانس را از دست بدهند ديگر كمتر بدست مي آورند.
 
آبان(کژدم)
پدر و مادرها و بزرگترهاي متولد اين ماه اغلب در شرايطي قرار دارند كه در ماندن و رفتن دودل هستند، اين عده بدليل رويدادهاي اخير زندگي شان براي يك سفر يا نقل و انتقال تازه در حال تصميم گيري هستند ولي در نهايت اين مسئله آنها را به يك بن بست فكري كشانده است. در هر حال بايد با دورانديشي تصميم بگيرند و به عواقب و عوارض آن فكر كنند. گروهي در كار خود دچار نوعي بلاتكليفي شده اند ، يعني هم پيشنهاد جالبي برايشان رسيده و هم در آن امتيازاتي دارند بهرحال بايد سريعأ تصميم بگيرند.
 
آذر(کمان)
يادي از گذشته ها كردن، دلبستگي به خاطرات شيرين است ولي نبايد همه افكار را به گذشته ربط داد و همه دلبستگي ها و خوشي ها را در همان گذشته ثابت نگه داشت. بزودي تحولات تازه اي در زندگي اينگونه افراد پيش ميايد كه خودبخود آنها را به آينده و رويدادهاي خوش آن مي كشاند ، به آن دسته از متولدين اين ماه كه اسرار مهمي را درباره اطرافيان خود در سينه دارند توصيه ميشود خداي نكرده در جهت منفي و رسوايي بكار نگيرند ، چون هر اشتباهي در اين راه به قيمت زندگي شان تمام مي شود.
 
دي(بز)
وسوسه آلوده شدن در جر و بحث هاي بيهوده با همكاران، همكلاسي ها و حتي افراد خانواده خواهيد گشت. سعي كنيد در قضاوت نمودن يكطرفه تصميم گيري ننمائيد. شانس مسافرت بخاطر رشته فعاليتتان وجود دارد كه ميتواند نقش بسيار مثبتي را در آرام نمودن اعصابتان بازي كند ولي متأهلين روزي نخواهد بود كه بخاطر بچه ها و مسائل مالي بيهوده سر به سر هم نگذاريد. دوره مثبتي براي گرفتن وام و قرض نمي باشد.
 
بهمن(دلو)
سعي كنيد مشكلات و سوء تفاهماتي را كه بين شما و همسر و يا محبوبتان وجود داشته است، بكلي رفع نمائيد و بهمين دليل نيز احتياج داريد كه وقت بيشتري را با او صرف نمائيد. اما اگر جزو مجردين هستيد، عشق بطور غيرمنتظره اي وارد زندگيتان گشته و بهمين سرعت نيز بار ديگر تنهايتان خواهد گذاشت. موقعيت ماليتان نيز با شروع يك منبع جديد درآمد، اگر چه جزئي مي تواند بشما اجازه نفس كشيدن را بدهد.
 
اسفند(ماهي)
در دوره متعجب شدن قرار داريد. خبرهايي بطور غيرمنتظره خواهيد شنيد، مژده هايي خواهند بود در رابطه با پول ، موفقيت در رشته فعاليت و قضاياي ديرين و كهنه قانوني، آشنايي با جنس مخالف ميتواند تبديل به رابطه عشقي بسيار زيبايي باشد كه در انتها به عروسي و تشكيل خانواده نيز بيانجامد. مسافرتي ناگهاني يا ورود مسافراني خواهد شد كه بعد از ساليان دراز عزيزانتان را بار ديگر ملاقات كنيد. گرفتاري هاي جزئي را بي اهميت نشماريد
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive