به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, November 12, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (86-08-19) <<


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
تشريك مساعي با يك همكار يا همكلاسي برايتان آسان تر ميشود. اگر متاهل هستيد ، از نظر عاطفي احساس صميميت بيشتري به همسر خود پيدا خواهيد كرد. اگر مجرد هستيد، براي رسيدن به خواسته هاي خود بايد تلاش بيشتري صورت دهيد. اين روزها با افراد مختلفي سر و كار خواهيد داشت، پس بايد با آمادگي كامل پيش برويد. به ياد داشته باشيد كه زندگي به تنهايي ممكن نيست، پس اگر به موقع از خود گذشت نشان ندهيد، زماني فرا مي رسد كه تنهاي تنها مي شويد!
 
ارديبهشت(گاو)
اگر از مشكلي جسماني، پيچيده و پرعوارض رنج مي بريد، به زودي سلامتي را باز يافته و زندگي تان به روال عادي خود بازميگردد. در زمينه اي به نتيجه اي مطلوب دست پيدا خواهيد كرد و موفقيتي بزرگ عايد شما مي گردد. اگر مجرد هستيد و قصد تشكيل خانواده داريد، بايد به دنبال فردي مناسب باشيد ، بهتر است به هر كسي اعتماد نكنيد! در محيط كار و يا تحصيل مورد تشويق قرار خواهيد گرفت.
 
خرداد(دو پيکر)
فرصتي طلايي براي رسيدن به آرزوي ديرينه در اختيارتان قرار مي گيرد كه اين با آرزوها و معيارها و خواسته هاي فعلي شما سازگار است؟ براي بهبود روابط با همسرتان بهتر است تغييراتي در رفتار و برخورد خود ايجاد كنيد . به هيچ وجه بر خلاف جريان آب شنا نكنيد!
 
تير(خرچنگ)
هرگونه تصميم گيري مهم را به زمان ديگري موكول نمائيد و با قدرت بيشتري پيش برويد. تحت هيچ شرايطي، امور مالي را با امور عاطفي درنياميزيد. بايد همسرتان را از نظر مالي، بيشتر مورد حمايت قرار دهيد. تغييري غيرمنتظره در محيط كار يا تحصيل به نفع شما تمام ميشود و فرصتي طلايي براي موفقيت بيشتر در اختيار شما قرار مي دهد.
 
مرداد(شير)
اگر مجرد هستيد تا جاي ممكن احساسات قلبي خود را از ديگران پوشيده نگه داريد و منتظر فرصت مناسب بمانيد. مطمئن باشيد كه اين فرصت ، به موقع در اختيارتان قرار مي گيرد پس عجولانه رفتار نكنيد! در محيط كار يا تحصيل تحت تأثير احساسات زودگذر، هيچ تصميمي اتخاذ نكنيد.
 
شهريور(خوشه)
پيشرفت و ارتقاي كاري يا تحصيلي به شكلي كاملأ غيرمنتظره به شما چشمك خواهد زد. دنبال آن برويد تا موفقيت خود را تضمين نمائيد. خود را دست كم نگيريد و از موضع قدرت پيش برويد. در خوردن افراط نكنيد و پياده روي را جرو برنامه هاي معمول خود قرار دهيد. مسئوليت هاي جديد و خلاقانه به عهده شما گذاشته ميشوند.
 
مهر(ترازو)
اگر بچه داريد ، بايد بيش از پيش به او توجه كنيد، زيرا فقط حمايت ها و دلگرمي هاي شما مي تواند آرامش خاطر را براي فرزندتان به ارمغان بياورد. بايد بدانيد پول و ثروت به تنهايي خوشبختي نمي آورد و عشق و محبت قلبي را نمي توان با پول خريد! براي دوستان و اقوام خود وقت بيشتري بگذاريد. ارتباطي به نقطه پايان خود مي رسد.
 
آبان(کژدم)
پنهان كردن و رويگرداني از مشكلات، اشتباه محض است. به جاي ارتكاب چنين اشتباه بزرگي، بهتر است با مشكلات خود مواجه شويد. به جاي رنجاندن همسر خود در هنگام بروز بحرانها، با او درددل كنيد و از طريق نظرخواهي با او، آرامش را به زندگي مشتركتان باز گردانيد.اگر به دنبال كاري مناسب هستيد بهتر است به دنبال كارهاي مربوط به ورزش، تناسب اندام، زيبايي يا تحقيقاتي باشيد.
 
آذر(کمان)
سوء تفاهم هاي موجود در زندگي مشتركتان از بين خواهند رفت و اوضاع ختم به خير مي شود. بايد از موفقيت ها و شكست هاي اطرافيان خود درس عبرت بياموزيد. در ارتباط هاي خود صداقت پيشه كنيد تا فاصله اي بين شما و دوستانتان ايجاد نشود.
 
دي(بز)
اكنون بهترين فرصت ممكن براي جابجايي و نقل مكان به جايي جديد براي زندگي است. اگر قصد تغيير مكان زندگي خود را داريد، بهتر است منطقه اي سرسبز را انتخاب كنيد تا به آرامش دست يابيد. براي تقويت مهارتهاي خود در يك دوره آموزشي ثبت نام كنيد.
 
بهمن(دلو)
اگر متأهل هستيد، ممكن است به خاطر دغدغه ها و فشار كاري وقت كافي براي رسيدگي به ارتباط خود با همسرتان نداشته باشيد ، ولي اين بدان معنا نيست كه به كلي از احساسات همسر خود غافل شويد! يك كار قانوني با موفقيت مواجه ميشود و سرانجام به نتيجه مطلوب خود دست پيدا خواهيد كرد، زيرا برگ برنده در دستان شماست.
 
اسفند(ماهي)
از مدتها قبل براي رسيدن به نقطه نظري مشترك با همسرتان در تلاش بوده ايد، اكنون فرصتي در اختيارتان قرار مي گيرد كه براي آن ثانيه شماري مي كرديد! ار فرصت حاصله براي از ميان بردن اختلاف نظرهاي موجود بهره بگيريد. تا جاي ممكن از دادن چك به ديگران خودداري كنيد و تحت هيچ شرايطي از ديگران چك قبول نكنيد! اكنون بهترين زمان براي خريدن وسيله اي براي منزلتان فرا رسيده است كه از مدتها قبل در انتظارش بوديد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد......

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive