به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, November 5, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (87-08-12) <<


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
در آغاز اين هفته از هم صحبتي ويژه اي با شخص جديد لذت خواهيد برد. به احتمال زياد در اين هفته، قطع رابطه با شخصي عزيز، آخرين چيزي خواهد بود كه به فكرش هستيد. پس سعي نكنيد كه بر ديگران امر و نهي كنيد و آنها را به حال خودشان بگذاريد. همسرتان در اين روزها اصلأ آمادگي مواجهه با جنبه منفي شما را ندارد! ممكن است در روزهاي آخر اين هفته مهرباني و محبت شما مورد سوء تعبير قرار بگيرد.
 
ارديبهشت(گاو)
در آخر اين هفته تنها نمانيد . ممكن است در آخر اين هفته تا حدي دستخوش حسرت گذشته ها شويد، ولي بهتر است اجازه ندهيد كه خاطرات تلخ گذشته خلق و خويتان را تنگ كند. تا آخر اين هفته با سرعت هرچه تمام به پيشروي ادامه دهيد، كاري كه وقتي سرحال،پرانرژي و ماجراجو هستيد اصلآ برايتان دشوار به حساب نمي آيد. در اين هفته انتظار داريد كه تمام نيازهايتان برطرف شوند و اگر همسر يا عزيزانتان به خواست شما عمل نكند قطعأ با او درگير خواهيد شد، پس حسابي مراقب باشيد.
 
خرداد(دو پيکر)
در آغاز اين هفته افزودن كمي تنوع و سرگرمي به زندگيتان ، اصلا عمل اشتباهي به حساب نمي آيد. ممكن است در آخر هفته نسبت به عشق برخوردي بدبينانه در پيش بگيريد و بعد خيلي زود به ياد مي آوريد كه اصلآ آمادگي مواجهه با مشكلات ناشي از اين برخورد را نداريد. به احتمال زياد در اين هفته در مورد روابط دوستانه تان نيازمند صرف اوقات بيشتري مي شويد.
 
تير(خرچنگ)
در شروع توجهتان به افراد منحصر به فرد و غيرمتعارف جلب مي شود. در اين روزها در رابطه با يك موضوع كاري تعهدات لازم را از ياد نبريد. نبايد در اين روزها طرف مقابلتان را از خود برنجانيد. ولي اگر بي تاب هستيد در اين روزها همه چيز به نفعتان خواهد بود تا زماني كه پاي عشق به ميان مي آيد. برخورد بدبينانه را كنار بگذاريد. به هرحال بايد روزي به آنها بها بدهيد، پس چرا حالا همين كار را نمي كنيد؟
 
مرداد(شير)
در شروع اين هفته ملاقات و آشنايي با افراد جديد و غريبه برايتان جالب و مهيج خواهد بود و همچنان خواستار آزادي تان هستيد. در اين هفته تبديل به فردي حساس و با ملاحظه خواهيد شد. فقط مراقب باشيد كه به وابستگي بيش از حد منجر نگردد. هر هدفي را جدي نگيريد كه خوشبختانه در اين هفته ارتباط گيري با احساستان برايتان آسان خواهد بود و بدون ترس از كسي هر چه را كه در فكرتان مي گذرد به زبان بياوريد.
 
شهريور(خوشه)
شما اصلا خواهان درگيري در قيد و بندها نيستيد، ولي يكي از دوستان قديمي باعث مي شود كه روي تصميم گيري هايتان تجديد نظري داشته باشيد، در اين هفته به واسطه عشق به رويا مي رويد ولي همسر يا يكي از عزيزانتان باعث مي شود كه هشيار بشويد. اگر ازدواج كرده ايد لجبازي را كنار بگذاريد تا دچار مشكل نشويد.
 
مهر(ترازو)
اگر مجرد هستيد اين روزها فرصتي است به ماجراجويي و خطر كردن بپردازيد.همچنان به دنبال تجربه جديد خواهيد بود ولي هرگز از جستجو براي يافتن زيبايي هاي وجودي همسر و يا عزيزانتان دست نمي كشيد در حالي كه سرشار از انرژي و حوصله هستيد ممكن است همسر يا نامزدتان به شما بي توجه باشد.
 
آبان(کژدم)
در شروع اين هفته عشق حقيقي را خواهيد يافت، اگرچه به شانس خود بدبين باشيد. حتي ممكن است از نظر احساسي با شخصي درگير شويد، ولي بحث و جدل طولاني به راه نيندازيد. از شخصي كينه به دل مي گيريد كه فراموش كردن آن دشوار خواهد بود.
 
آذر(کمان)
سخت مشغول روابط دوستانه خواهيد بود. مايليد تنها در لاك انزواي خودتان باشيد، فقط نگذاريد كه اين احساس باعث به هم خوردن رابطه دوستي گردد.با هيچ كس قرار ملاقات نگذاريد و زماني كه در خود انرژي هاي مثبت يافتيد برقراري ارتباط با افراد جديد برايتان آسان مي گردد.
 
دي(بز)
مايليد تا تجربيات تلخ گذشته را كه باعث ناراحتي تان شده فراموش كنيد! به محض اينكه باور كنيد اطرافيانتان قابل اعتماد هستند اين حس برطرف خواهد شد. در اين روزها دنيا را از دريچه چشم ديگران نگاه كنيد تا نااميد نشويد. در اين هفته امر و نهي كردن به صلاحتان نيست و اگر اوضاع طبق ميلتان نبود ناراحت نشويد چرا كه اين دوره گذرا خواهد بود.
 
بهمن(دلو)
بعد از پشت سرگذاستن يك دوره پرهيجان و جالب آماده ايد تا در آغاز اين هفته زندگي عشقي تان را كاملأ جدي بگيريد، اگرچه با بيم و اميدهاي عشق و تعهد مواجه خواهيد بود. ولي بردبار و صبور باشيد و اميدوار به روزهاي خوش كه دور از ذهن نمي باشد.
 
اسفند(ماهي)
اين هفته براي متولدين اسفند موقع بحث و مكالمه است. بويژه جوانان در بسياري از موارد با يكديگر به بحث سازنده خواهند پرداخت، اما سعي كنند اين بحثها تبديل به جدل نشود. دختران جوان در مورد خواستگاري هاي خود و بطور كلي پيشنهادهاي ازدواج خيلي بيشتر از پيش بررسي و مطالعه كنند، بخصوص اگر متولدين دي ماه ميان اين متقاضيان باشند. ممكن است خانه دارها از عقشب افتادگي موقتي شوهران خود در امور مالي كمي ناراحت شوند، اما پايان شب سيه سپيد است.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد......

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive