به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, September 22, 2009

.::ROZANEH::. 10 Javahere Salone Otomobile FrankFort !!! >> Photos <<




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 


ده جواهر سالن اتومبيل فرانكفورت !


سالن بين المللي اتومبيل فرانكفورت كه از روز سه شنبه 15 سپتامبر در شهر فرانكفورت آلمان گشايش يافته اين روزها مملو از علاقمندان به اتومبيل است. در اين سالن كه يكي از معتبرترين سالن هاي اتومبيل در جهان محسوب مي شود شركت هاي اتومبيل سازي در بازاري بسيار رقابتي آخرين دستاوردهاي خود در صنعت اتومبيل سازي را به نمايش گذاشته اند. در سالن فرانكفورت انواع مدل ها از كوچكترين و كم مصرف ترين اتومبيل تا غول هاي افسارگسيخته بزرگراه ها و نيز اتومبيل هايي كه فقط براساس سفارش ساخته مي شوند به نمايش درآمده اند. سالن بين المللي اتومبيل فرانكفورت تا روز 27 سپتامبر پذيراي علاقمندان است. گزارشي كوتاه و تصويري از ده جواهر سالن اتومبيل فرانكفورت. 27 شهريور 88 . منبع : اتو مگزين.

تصوير پورشه مدل Panamera ، نخستين پورشه GT با طرحي منحصر به فرد كه با طرح هاي ديگر پورشه تفاوتي اساس دارد اما از نظر موتور پورشه به قانون اسپرت بودنش وفادار مانده است. پورشه مدل Panamera در 2 مدل با موتورهاي 6 سيلندر و 8 سيلندر كه به ترتيب 300 و 500 اسب بخار قدرت دارند، عرضه شده است.


تصوير فراري مدل 458 Italia كه توليد آن با همكاري مايكل شوماخر ، قهرمان اسطوره اي فرمول يك انجام شده است. فراري 458 Italia غولي است كه موتور آن 570 اسب بخار قدرت داشته و در 3.4 ثانيه شتاب آن از صفر به 100 كيلومتر در ساعت رسيده و سرعت آن 325 كيلومتر در ساعت است.


شركت اتومبيل سازي مرسدس در سالن فرانكفورت مرسدس مدل SLS AMG را براي نخستين بار معرفي كرد. اين مدل براي جانشيني مرسدس 300 SL متولد شده است.


شركت آستون مارتين براي رقابت با پورشه ، آستون مارتين مدل Rapide را در سالن فرانكفورت معرفي كرده است. اين اتومبيل كوپه با موتوري 10 سيلندر به قدرت 480 اسب بخار، مركبي افسار گسيخته است كه براي مهار آن از لنت ترمزهاي كربن سراميكي استفاده شده است.


تصوير آئودي R8 اسپايدر با يك موتور 10 سيلندر و 510 اسب بخار قدرت كه شتابش در كمتر از 4.1 ثانيه از صفر به 100 كيلومتر رسيده و 313 كيلومتر در ساعت سرعت دارد.


تصوير اتومبيل استثنايي مارك وايسمن مدل MF5 با يك موتور ساخت ب ام و 10 سيلندر به قدرت 507 اسب بخار. قيمت اين اتومبيل 189500 يورو است و فقط 55 نفر كه زودتر آن را سفارش دهند مي توانند از لذت رانندگي با اين اتومبيل منحصر به فرد برخوردار شوند.


ب ام و مدل X6 M يك غول به تمام معنا است. در زير كاپوت اين مدل يك موتور دوبل توربو 8 سيلندر به قدرت 555 اسب بخار جا خوش كرده است.


تصوير اتومبيل مارك تسلا مدل S با يك موتور الكتريكي كه معادل 248 اسب بخار قدرت داشته و قادر است مسافت 480 كيلومتر را بدون نياز به شارژ شدن با سرعت 209 كيلومتر در ساعت بپيمايد.


رولزرويس مدل Ghost كه مطابق سنت هميشگي رولز رويس به طرح اشرافي اش وفادار مانده و روي سفارش ساخته و تحويل مشتري مي شود.


فولكس واگن با عرضه مدل شيروكو R يك تك خال را در سالن بين المللي اتومبيل فرانكفورت براي رقابت با اتومبيل هاي كوچك اما اسپرت به زمين زده است.

 

 

       

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive