به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, September 3, 2009

.::ROZANEH::. Majaleye Seemorgh (42)




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 
 

 

صفحه اصلي سيمرغ | خبر | سبک زندگي | سرگرمي | سلامت | فرهنگ و هنر

سريالي عاشقانه به سبك محمدرسول‌الله! (+عكس)

هشت پديده‌اي كه بشر از توضيح آنها ناتوان است!!

راهكارهاي ساده براي برطرف كردن خارش در تابستان

كارتون روز: مشورت رئيس جمهور با كودك 5 ساله!

غذاهايي كه باعث سردرد مي شوند

كشف كودك فضايي در يك مزرعه!! (+عكس)

منشور اخلاقي براي عادل فردوسي‌پور!

واكنش وكيل پدر امير جوادي فر به سخنان سردار رجب زاده در ارتباط با زندان كهريزك

آيا با افزايش سن كاهش وزن سخت تر مي شود؟

هفت بلايي كه خانمها سر موهايشان مي‌آورند!

«محمدرضا گلزار» منع فعاليت دارد اما...

الويري: ترانه موسوي يكي از جانباختگان است

7 نكته ناگفته درباره پيمان ابدي



تصوير برگزيده

بعضي حرفها زمان ندارند، جاودانه اند، مثل حرفِ همين كتاب: حرفي براي تمام فصول...

دوست عزيز

مي‌گفت: من هدايتم! نورم! بشارت! نمي‌خواهي مرا بخواني؟ و من گيج و منگ نگاهش مي‌كردم: هدايت؟ نور؟ مي‌گفت: براي مؤمنين شفا و رحمت هستم اگر مرا بخوانند! شفا؟رحمت؟ مي‌گفت: راهي كه من نشانتان مي دهم رَد خور ندارد! شماها در اين گردنه‌هاي دنيا راه را گم مي‌كنيد، راهنما نمي‌خواهيد؟مي‌گفت: آمده‌ام حقيقتِ ناب را يادتان بياورم، شماها خيلي فراموش‌كاريد. و من هر چه فكر مي‌كردم چيزي يادم نمي‌آمد! مي‌گفت: من فرقان هستم، مي‌توانم حق و ناحق را نشانتان بدهم. مي‌گفت: نصيحت‌هاي من را گوش كنيد. و من سركش بودم و از همان اوّلش هم از نصيحت و موعظه و اين طور حرفها بدم مي‌آمد. مي‌گفت: هر قدر دوست داري، هرقدر مي‌تواني از من بخوان! و من لج كرده باشم انگار، همان قدر كه مي‌توانستم هم نمي‌خواندم! مي‌گفت: چرا به نوشته‌هاي من فكر نمي‌كنيد؟ مگر روي درِ دلهاي‌تان قفل خورده است؟ و من قفل درِ دلم را نگاه مي‌كردم و وحشت مي‌كردم!

سردبير
 
 

نمي‌خواستم موجب رنجش خانواده گلزار شوم!

من و‌ مايكل جكسون «تريلر» را دزديديم!!

10 ترانه پرطرفدار اين روزها را شنيده‌ايد؟!

زيباترين درياچه جهان؛ درياچه رنگين كماني!
ادامه مطلب در بخش فرهنگ و هنر
 

بازسازي اعجاب انگيز وسايل منزل با روشهايي بسيار ساده!


نكاتي درباره ماندگاري آرايش بر چهره


چرا پسر ها شوخ طبع ترند؟


اخلاق همسرم هنگام رانندگي وحشتناك است!

 
ادامه مطلب در بخش سبک زندگي
 

جزئيات نظريه پزشك قانوني در مورد علت مرگ روح الاميني

واكنش توكلي در اعتراض به تحريف سخنانش از سوي احمدي ‌نژاد

كلاف سردرگم تعداد كشته شدگان حوادث اخير

جمع آوري 30 گربه از منزل پيرزن 80 ساله‌ تهراني !!

واكنش سرمربي هلندي راه آهن به خبر روزه خواري تيمش

ديدار جمعي از زندانيان كهريزك با كروبي

حرفهاي احمدي نژاد در مجلس؛ از جدي تا شوخي و عصبانيت

توضيحات كروبي درباره قوچاني

 
ادامه مطلب در بخش خبر
 

نكاتي براي بارداري بالاي 30سالگي


احساسات واگير دارند؟؟


پاپ كرن بخوريد!!


توصيه هاي مدرسه اي براي پيشگيري از آنفولانزاي نوع A

 
ادامه مطلب در بخش سلامت
 

چند دعاي خواندني و جالب از زبان كودكان ايراني!

محل بسيار امني براي صرف ناهار و استراحت!! (عكس)

شب رفتنت آرزو مي‌كنم...! «فرزاد حسني»

مردي كه زن بود يا زني كه مرد؟! (+عكس)

دردسر‌هاي دكل مخابراتي براي 5 دختر جوان!

شناسايي فرد دروغگو با دست خط!

جديدترين خبر: مرگ مايكل جكسون قتل تشخيص داده شد!!

هنگام قطع برق روزه نگيريد!!

تصويري قابل تامل از محل زندگي‌ نفر اول كنكور در ۲ رشته!

تي‌شرت‌هاي امريكايي: اسلام از شيطان آمده است! (+عكس)
 
ادامه مطلب در بخش سرگرمي

پيشنهاد  ويژه :
 شما دوست عزيز مي توانيد آخرين مطالب سيمرغ به همراه گالري تصاوير را با کپي کردن کد مربوطه در قالب يک ويجت در سايت ويا وبلاگ شخصيتان نمايش دهيد:

مطالب داغ سيمرغ

مشكلات خود را با بخش جديد مشاوره سيمرغ مطرح كرده تا ما به آنها پاسخ دهيم

زيبايي خود را با نكات پوست و موي سلامت افزايش دهيد

جديدترين بازي‌ها و برنامه‌هاي موبايل

نقد و گزارش تصويري جديدترين فيلمهاي سينماي ايران و جهان

عجيب ترين اخبار و اتفاقات روز دنيا

     
    سيمرغ را ميهمان خود کنيد!
 
شما مي توانيد تازه ترين مطالب هر بخش سيمرغ را در سايت و يا وبلاگ شخصي تان ميهمان کنيد و هر لحظه بدون حضور در سيمرغ تيتر آخرين مطالب افزوده شده در آن بخش را مرور نماييد.
 
 
ميهمان خود را از اينجا انتخاب کنيد
 
 
 
 

 

 

 
جلوگيري از SPAM شدن خبرنامه هاي سيمرغ

آن دسته از اعضاي محترم سيمرغ که ايميل خبرنامه را در SPAM BOX و يا BULK FOLDER دريافت مي کنند مي توانند با افزودن نام ايميل آدرس خبرنامه سيمرغ (newsletter@seemorgh.com) به ليست دوستان (Contact List) خبرنامه را در INBOX خود دريافت نمايند.
 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive