به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, September 2, 2009

.::ROZANEH::. Ba Kasif tarin Karha Ashna Shavid !!!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
مستندهای ویژه سال 2009 !!!
 
Man vs. Wild
این مستند محصول موسسه Discovery Channel بوده و مجری آن بیر گریلز می باشد که در هر اپیزود با سفر به یکی از نقاط بکر و دور از دسترس بشر با بهمراه داشتن حداقل تجهیزات و امکانات با شرایط و عوامل نامساعد محیطی مثل دمای زیر صفر، آبشارهای مرتفع و رودخانه های خروشان،جنگلهای انبوه و بارانی،باتلاق و گل و لای،حیوانات درنده و ... روبرو می شود.در طول هر سفر وی با شکار و تغذیه از حیوانات،خزندگان،حشرات و گیاهان در دسترس بصورت خام و یا پخته انرژی موردنیاز خود را کسب می نماید.تلاش انسان برای زنده ماندن را در این مستند خواهید دید.
 
این محصول در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 
تعداد دی وی دی 4 عدد قیمت 10000 تومان
 
 

Fearless Planet
مجموعه مستند دنیای نترس سفریست ماجراجویانه به همراه جستجوگرانی که در پی یافتن شگفتیها و زیباییهای طبیعت کره زمین هستند.این ماجراجویی ها در اکثر موارد بسیار دلهره آور و خطرناک می باشند مثل پرش و سقوط از دیواره های مرتفع گراند کانیون،شیرجه در بزرگترین دریاچه مرجانی دنیا،فرود در جنگلهای انبوه ونزوئلا،رویارویی با جریانات مواد مذاب سطح زمین و ... تصویربرداری ماهرانه در این مجموعه منجر به ثبت صحنه ها و تصاویری تحسین برانگیز و شگفت آور از این کره خاکی گردیده است.عناوین موجود در این مجموعه مستند بشرح ذیل است:

Grand Canyon,Great Barrier Reef,Sahara Desert,Hawaii,Alaska

این محصول در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 
تعداد دی وی دی 2 عدد قیمت 8000 تومان
 
 

Dirty Jobs
Dirty Jobs عنوان یک مجموعه مستند محصول سال 2009 Discovery Channel است که توسط مایک رو مجری مشهور برنامه های مستند اجرا می شود.سخت ترین،عجیب ترین،مهوع ترین و کثیف ترین کارهای دنیا بهمراه جزئیات آن در این مجموعه مستند نمایش داده می شود و خود مایک با انجام کارهای سخت و حال بهم زن سختی و کثیفی آن کار را نشان می دهد.مزرعه تلقیح و تکثیر اسب،کارخانه بسته بندی تخم مرغ،کارخانه تولید ماگوت و خوراک مرغ،اکیپ جمع آوری جانوران تصادفی کنار جاده،مزرعه تولید زالو،مزرعه تلقیح بوقلمون،اکیپ پاکسازی فاضلاب و اگو،تانکرهای تخلیه سپتیک،کارگاه دباغی و ... تنها بخشی از قسمتهای مختلف این مستند دیدنی می باشد.این مستند در حال حاضر در آمریکا درحال پخش است.
این محصول در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 
تعداد دی وی دی 2 عدد قیمت 8000 تومان
 
 

هم اکنون کل این مجموعه مستند نفیس بصورت یکجا برای استفاده شما عزیزان آماده گردیده است.شما می توانید با خرید این پکیج ضمن بهره مندی از 30% تخفیف در خرید،یک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اینترنتی حجره هدیه بگیرید.
 
تعداد دی وی دی 8 عدد قیمت 18500 تومان
 

هدیه ما به شما
با خرید مجموعه فوق این DVD موسیقی بدون کلام را از فروشگاه حجره هدیه بگیرید
PLANET OF MEDITATION
موسیقی، اکسیر شفابخش ذهن، جسم و روح است. برای حفظ سلامتی، نیازمند ذهن و جسمی آرام، و رها از هر گونه استرس هستید. اجازه دهید که اثر شفا بخش موسیقی قدرتی که ذهن و بدنتان به آن نیاز دارد را به آنها هدیه کند.فقط کافی است گوش دادن به موسیقی را در برنامه روزنه خود بگنجانیم.مجموعه کامل موسیقی تخصصی مدیتیشن برای علاقمندان آرامش و آسایش روح و جسم در قالب 1 DVD موسیقی بدون کلام تدارک دیده شده است.
 
شما عزیزان می توانید پس از ثبت سفارش اینترنتی کالا آن را در تهران از طریق پیک بادپا و در شهرستانها از طریق پست پیشتاز دریافت نموده و هزینه آن را پس از تحویل مرسوله به مامور حمل آن بپردازید.
درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام و یا چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید لطفاً با شماره تلفن 44041346 021 تماس حاصل فرمائید.
 
 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive