به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, September 4, 2009

.::ROZANEH::. AjibTarin Mosabeghat Donyaaaa !! >> Khoondani <<




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 


عجیب ترین مسابقات دنیا !


در دنيا ورزش‌هايي وجود دارد که گاهي با تلفيق ساير ورزش‌ها به وجود آمده‌اند و گاهي خودشان به تنهايي ورزش جديدي به حساب مي‌آيند اما بعضي از ورزش‌ها هم هستند که واقعا عجيب و غريب‌اند. 7 ورزش عجیب دنیا کاری از گروه تفریحی نظام آباد را نگاه و خودتان قضاوت کنيد:

پرش با منجنیق


در این ورزش بسیار مفرح، یک منجنیق شرکت کنندگان را 8  متر در هوا پرتاب می کند و سپس آنها درون یک استخر فرود می آیند. شرکت کننده درون یک صندلی مخصوص قرار می گیرد و سپس با فشار یک دکمه  60 لیتر آب با فشار صندلی را به سمت بالا پرتاب می کند و شرکت کننده پس از جدا شدن از صندلی به درون استخر سقوط می کند.


پرتاب  ماهی


این ورزش در جنوب استرالیا  طرفداران بسیاری دارد و حتی مسابقه ی بزرگ پرتاب ماهی در شمال این کشور  هر سال بزگرار می شود و به برنده آن 7 هزار دلار اعطا می شود . در این ورزش عجیب شرکت کنندگان باید ماهی  را با دستان خود پرتاب کنند و هر که  بتواند آن را دورتر از بقیه پرتاب کند  برنده ی مسابقه شناخته می شود. 



پرتاب  کوتوله ها


این ورزش در استرالیا قدمت 30 ساله دارد. شرکت کنندگان باید آدم های کوتوله را که لباسی مخصوصی به تن کردند بر روی یک تشک پرتاب کنند و البته هر که  بتواند آنها را دورتر از بقیه پرتاب کند برنده ی مسابقه اعلام می شود. این ورزش از آنجا که نوعی توهین به آدم های قد کوتاه  تلقی می شود،  در بسیاری از مناطق استرالیا انجام آن ممنوع شده است.

 


دنبال کردن پنير


اين مسابقه که به مسابقه غلتاندن پنير مشهور است، ورزش خطرناکي است که با قدمت صدها ساله در انگليس و بر تپه هيل انجام مي‌شود. يک حلقه پنير به وزن 5/2کيلوگرم از تپه‌‌اي با شيب تند به پايين غلتانده مي‌شود و شرکت‌کنندگان براي گرفتن آن با هم به رقابت مي‌پردازند. همه ساله در اين مسابقه دست و پاهاي زيادي شکسته مي‌شود و جراحات زيادي به وجود مي‌آيد اما اگر بتوانيد آن پنير را بقاپيد، علاوه بر دريافت جايزه نقدي که مقدارش قابل توجه است هم مشهور مي‌شويد و هم يک قالب پنير به دست آورده‌ايد البته اگر سالم بمانيد.



حمل همسر

http://img2.scoop.co.nz/stories/images/0902/wifecarrying.jpg


فنلاندي‌ها مبتکر مسابقه بزرگ سالانه قهرماني حمل همسر هستند. مسابقه راحت است. کافي است شما در حالي که همسر خود را کول کرده‌ايد، سريع‌تر از همه از خط پايان بگذريد. اين ورزش در غرب فنلاند در شهرهاي کوچک انجام مي‌شود. مقررات خاص درباره وزن همسر وجود ندارد. گفته می شود  مبتکرین این بازی آن را از یک افسانه قدیمی الهام گرفته اند. در قرن 19 مرد ها ی فنلاندی  زن هایی را که می خواستند به همسری خود در آورند از روستاهای اطراف می دزدیدند.


پرتاب موبایل


پرتاب موبایل یک مسابقه ی بین المللی است  که برای نخستین بار در سال 2000 در فنلاند بر گزار شد. در این مسابقه هر کس که گوشی موبایل خود را  دورتر ار بقیه پرتاب کند برنده مسابقه اعلام می شود.  این مسابقه سه بخش دارد:
بخش اصلی: که در آن هر کس گوشی خود را دورتر ار همه پرتاب کند برنده می شود.


بخش آزاد: هر کس مهارات و تکنیک بهتری در پرتاب موبایل از خود نشان دهد برنده اعلام می شود و بخش کودکان.


هر کس می تواند با هر نوع گوشی موبایلی که  وزن آن از 250 گرم بیشتر باشد در این مسابقه شرکت کند.



بزکشي


بزکشي ورزش ملي افغانستان است. در اين ورزش افراد تيم‌ها که روي اسب نشسته‌اند، سعي مي‌کنند با استفاده از دست، لاشه سر بريده يک بز يا گوسفند را از دروازه حريف بگذرانند. اين ورزش توانايي خيلي زيادي مي‌خواهد و هر کسی نمي‌تواند در اين شرايط به مسابقه بپردازد. مسابقه ممکن است طي برگزاری به خشونت بينجامد بنابراين داوران مسابقه از افراد پرسابقه و بالاي 40 سال انتخاب مي‌شوند. هر بار که لاشه از دروازه تيم مقابل عبور داده شود، يک امتياز به حساب مي‌آيد و در پايان مسابقه آنکه امتياز بيشتري به دست آورده، برنده مسابقه اعلام مي‌شود.

 

       

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive