به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, September 20, 2009

.::ROZANEH::. Moraagheb Baashid Nafasetoon Band Nayad !!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
بالاخره مستندهای جدید حیات وحش از راه رسید!!
 
BBC Wildlife Specials
حیات وحش استثنایی
این مجموعه مستند که خود شامل 6 قسمت مجزاست یکی از جذابترین و بزرگترین محصولات BBC در زمینه حیات وحش می باشد.با دیدن این مجموعه به زیستگاههای مختلف برخی از زیباترین و شگفت آورترین جانوران در سراسر دنیا سفر می کنید و با رفتارهای عجیب و منحصربفرد هریک در تنازع بقا آشنا می شوید.نحوه عکسبردای و تصویربرداری این مجموعه مستند بگونه ای بوده که منجر به ثبت لحظاتی تکرار نشدنی و نفسگیر از زندگی جانداران کره زمین گردیده است.
 
تعداد دی وی دی 4 عدد قیمت 9500 تومان
کلیه محصولات در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

BBC Oceans
اقیانوسها
در این مستند 8 قسمتی یک تیم از شجاعترین متخصصین علوم زیستی به تجسس در اعماق اقیانوسها پرداخته و با کمک گیری از یکی از ماهرترین تیمهای غواصی از اعماق آبهای سرد اقیانوس منجمد شمالی گرفته تا حفره های اسرارآمیز و تاریک آبهای باهاماس را درنوردیده و با اشکال مختلفی از حیات در دل اقیانوس روبرو می شوند.مواجهه با ببر کوسه،اسکوئید های غول پیکر،نهنگ قاتل،گله نیزه ماهی ها و ...تنها بخش کوچکی از صحنه های جذاب این مجموعه می باشد.
 
تعداد دی وی دی 4 عدد قیمت 9500 تومان
کلیه محصولات در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

Relentless Enemies
دشمنان بیرحم
این مجموعه که محصول National Geographic می باشد در طول 2 سال در یکی از قسمتهای دورافتاده قاره سیاه به نام دلتای اوکاوانگو توسط بهترین مستند سازان موسسه نشنال جئوگرافیک ساخته شده است.این منطقه که حالت نیمه باتلاقی دارد هر روز شاهد جدال و جنگ و گریز جانوران این منطقه برای بقا می باشد.در این مستند تیم فیلمبرداری با ثبت صحنه های از جدال شیرها،بوفالوها،کفتارها،کروکودیلها و ... تصاویری بسیار نفس گیر و دلهره آور از این لحظات را خلق کرده اند.
 
تعداد دی وی دی 2 عدد قیمت 7000 تومان
کلیه محصولات در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

هم اکنون کل این مجموعه نفیس مستند بصورت یکجا برای استفاده شما عزیزان آماده گردیده است.شما می توانید با خرید این پکیج ضمن بهره مندی از 30% تخفیف در خرید،یک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اینترنتی حجره هدیه بگیرید.
 
تعداد دی وی دی 10 عدد قیمت 18500 تومان

هدیه ما به شما خریداران محترم
 
MOST DANGEROUS MOMENTS
خطرناکترین لحظه ها
مستند خطرناک ترین لحظه ها مجموعه ای است از فیلم های مستند که بصورت آنی و از پیش تعیین نشده و اغلب توسط دوربینهای شخصی مردم عادی تهیه گردیده است.صحنه هایی از دیوانگی فیل ها و حمله آنها به افراد، وقوع گردباد در شهر ها و تلاش مردم در جهت نجات جانشان، حمله خرس قطبی به بازدیدکنندگان در باغ وحش، سقوط یک یخچال طبیعی بر روی افرادی که مشغول پرش از ارتفاعات هستند و... تنها گوشه هایی از صحنه های نفس گیر این مجموعه دیدنی می باشد.
 
 
کلیه محصولات فوق از نسخه های با کیفیت بالای Blue-ray تهیه و به فرمت DVD تبدیل گردیده و قابل پخش در کامپیوتر و همه دستگاههای پخش خانگی میباشند.شما عزیزان می توانید پس از ثبت سفارش اینترنتی کالا آن را در تهران از طریق پیک بادپا و در شهرستانها از طریق پست پیشتاز دریافت نموده و هزینه آن را پس از تحویل مرسوله به مامور حمل آن بپردازید.
 

درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام و یا چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید لطفاً با شماره تلفن 44041346 021 و یا 09123794625 تماس حاصل فرمائید. 

 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive