به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, October 19, 2009

.::ROZANEH::. Dore Donya Faghat Ba 1 Click !!!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
سفری پا به پای جهانگردان حرفه ای !!
 
BBC Pole To Pole
از قطب شمال تا قطب جنوب
 
مستند گردشگری 141 روزه مایکل پلین از قطب شمال تا قطب جنوب که در طول مسافتی بالغ بر 20000 کیلومتر تهیه گردیده است. چالش و خطرات این سفر مایکل پلین را با صدماتی همچون شکستگی قفسه سینه و مواجهه با خطر غرق شدن در آبهای خروشان روبرو نمود تا بینندگان به بهترین شکل خود را با مجری برنامه همسفر و همراه ببینند. مسیر حرکت شامل 16 کشور مختلف جهان می باشد.به منظور ساخت این مجموعه گروه فیلمبرداری حتی از گوشه هایی از جنگهای سودان و اتیوپی نیز عبور کرده اند.در کلیه مراحل تهیه این مجموعه از وسایل حمل و نقل ابتدایی و تجهیزات ساده سفر استفاده گردیده است.
 
تعداد دی وی دی 4 عدد قیمت 9000 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

BBC Around The World In 80 Days
دور دنیا در 80 روز
 
این مجموعه یکی از جنجالی ترین مستندهای گردشگری تهیه شده در دنیا می باشد که بر اساس رمان معروف دور دنیا در هشتاد روز ژول ورن تهیه شده است.مایکل پلین مجری برنامه در طول مدت 79 روز و 7 ساعت از 14 کشور بازدید نمود.سفر او از لندن شروع و در نهایت به همین شهر ختم گردید.مسافت طی شده در این سفر معادل 45000 کیلومتر بوده است. در این سفر مایکل نه تنها از هواپیما بلکه از هیچ وسیله حمل و نقل دیگری که در زمان ژول ورن وجود نداشت،استفاده نکرد و تمام تلاش خود را برای هرچه نزدیک نمودن سفر و مسیر حرکتش با داستان اصلی آن بکار برده است.با تماشای این محموعه سفری مجازی به دور دنیا داشته باشید و با آداب و رسوم نژادهای مختلف بشر در سرتاسر کره زمین آشنا می شوید.
 
تعداد دی وی دی 4 عدد قیمت 9000 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

BBC Sahara
عبور از صحرای بزرگ آفریقا
 
یکی از جدیدترین برنامه های مستند از مجموعه سفرهای مایکل پلین سفر از میان صحرای بزرگ آفریقا است که مساحتی به بزرگی مساحت ایالات متحده دارد.این سفر از بخشهای شمالی صحرا شروع و در بخشهای آفریقایی آن به پایان می رسد.در طول ساخت این مجموعه گروه فیلمبرداری بارها در معرض خطرات جنگهای داخلی در آفریقا قرار گرفتند.بسیاری از گروه های اکتشافی که قبل از مایکل پا به این سفر گذاشتند هرگز سالم از آن بازنگشته اند.این سفر پرماجرا شامل عبور از 11 کشور در طول مسیر می باشد که با تماشای آن از نزدیک با فرهنگ و آداب و رسوم ناشناخته مردم صحرا آشنا خواهید شد .
 
تعداد دی وی دی 4 عدد قیمت 9000 تومان
کلیه دیسکها دارای چاپ اصلی محصول بوده و در بسته بندی مشابه اورجینال به همراه قاب دی وی دی و کاور پشت جلد مربوطه ارسال میگردد
 

هم اکنون کل این مجموعه مستند نفیس بصورت یکجا برای استفاده شما عزیزان آماده گردیده است.شما می توانید با خرید این پکیج ضمن بهره مندی از 25% تخفیف در خرید،یک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اینترنتی حجره هدیه بگیرید.
تعداد دی وی دی 12 عدد قیمت 20500 تومان

هدیه ما به شما خریداران محترم
با خرید این پکیج،مستند دیدنی زیر را از فروشگاه حجره هدیه بگیرید
 
GREAT NATURAL WONDERS OF THE WORLD
زیباترین عجایب طبیعی دنیا
 

کلیه محصولات فوق از نسخه های اصل و با کیفیت تهیه گردیده و قابل پخش در کامپیوتر و همه دستگاههای پخش خانگی میباشند.شما عزیزان می توانید پس از ثبت سفارش اینترنتی کالا آن را در تهران از طریق پیک بادپا و در شهرستانها از طریق پست پیشتاز دریافت نموده و هزینه آن را پس از تحویل مرسوله به مامور حمل آن بپردازید.
 
درصورت بروز هرگونه سوال و ابهام و یا چنانچه به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشدید لطفاً با شماره تلفن 44041346 021 تماس حاصل فرمائید. 
 

برای بازدید از سایر محصولات فروشگاه اینترنتی حجره اینجا کلیک کنید.

 

 



__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive