به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, January 10, 2010

.::ROZANEH::. 26 Raaze Nagofteh !!!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Secrets Of Archaeology
گنجينه هاي گمشده دنياي باستان را کشف نماييد
 

همراه با اين مستند از شهرهاي باستاني کشف شده ديدن کرده و همانند ساکنان قديمي،زندگي در اين شهر ها را از نزديک لمس نماييد.امپراطوري عظيم هخامنشي، ميراث معماري امپراتوري روم، شهر افسانه اي تروآ و اهرام فراعنه تنها بخش کوچکي از 26 قسمت اين مچموعه بينظير مي باشد.نتايج اکتشافات باستان شناسي در سرتاسر دنيا را همراه با تکنولوژي پيشرفته گرافيک کامپيوتري،عکاسي هاي سر صحنه و يافته هاي علمي باستان شناسان نظاره گر باشيد.

 
تعداد دي وي دي 10 عدد قيمت 15000 تومان
 
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.

1- دربارگاه شاه شاهان

در اين قسمت شما به ايران باستان سفر کرده و سرزمين بزرگترين فرمانروايان دنياي باستان را مشاهده خواهيد نمود،سطح و کيفيت زندگي شهروندان پرسپوليس و عظمت و اقتدار پادشاهي داريوش در دوره هخامنشي در اين بخش نمايش داده شده است.


2- روم،پايتخت با شکوه يک امپراتوري

رم مرکز يکي از بزرگترين امپراتوري هاي جهان و گنحينه هاي با شکوه فرهنگي و معماري مي باشد شرايط حاکم بر اين شهر در باستان در اين فيلم بازسازي گرديده و به روشني در پيش روي علاقمندان قرار گرفته است.


3- اهرام مصر، طرحي براي جاودانگي

در اين قسمت به کمک تکنولوژي کامپيوتري و انيميشن ساختمان اهرام مصر و بخصوص هرم گيزا که بزرگترين هرم دنيا و يکي از عجايب هفتگانه مي باشد،بازسازي و نمايش داده شده است.


4- آتن،شهر با شکوه غرب

در دوران شکوه يونان باستان شهر آتن چون تاجي بر تارک اين کشور مي درخشيد.بنحوي که به گهواره تمدن غرب مشهور گرديده است.اين قسمت به بازسازي شهر آتن و معابد و عمارتهاي مشهور يونان باستان مي پردازد.


5- ديدار از مصر با کلئوپاترا

کلئوپاترا ملکه زيبارو و جنجالي مصر باستان است.در اين قسمت مصر باستان را همراه با کلئوپاترا اسطوره زيبايي مصر در عهد بطلميوس مشاهده مي نماييد.


6- پومپي شهر بازيافته

پومپي شهري متمدن در روم باستان بوده که در سال 79 بعد از ميلاد مسيح در اثر فعاليت آتشفشان وسوويوس و بارش يکباره گدازه ها مدفون گرديد،اين قسمت به بازسازي فضايي اين شهر در دوران باستان مي پردازد.


7- شهرهاي فراعنه

اين قسمت از فيلم پا را از بررسي اهرام فراتر نهاده شهرهاي مهمي چون ممفيس و تبس را بررسي و جنبه هاي مقدس مقبره هاي دو تن از فراعنه در مصر باستان را بررسي مي نمايد.


8- مکاني به نام اتروريا

ولترا،پوپولونيا و سروتاري از شهر هاي باشکوه کشور باستاني اتروريا(ايتالياي کنوني)بوده اند.ساخت مجدد و مجازي اين قسمت از اين مجموعه مهر تاييدي است بر جلال اين شهرهاي گمشده دنياي باستان که در اين قسمت به آن پرداخته شده است.


9- کشتيراني با فينيقي ها

از فينيقي ها در تاريخ به عنوان تجار و بازرگان بين المللي ياد مي شود با تماشاي اين قسمت با کاپيتان کشتي فينيقي همراه مي شويد و از بنادر مختلف درياي مديترانه همچون شهر قديم کارتاژ ديدن مي نماييد.


10- شهرهاي يوناني در ايتاليا

مستعمرات يوناني سواحل ايتاليا با فرهنگ يوناني ويژگي خاصي در کشور ايتاليايي ايجاد نموده بودند که ارزش بررسي و مطالعه فراوان دارند.اين قسمت به بررسي تمدن اين مستعمرات مي پردازد.


11- اهرام خورشيد

اين اهرام محير العقول و مدفون در زير شهر مکزيکو که معروف به اهرام خورشيد مي باشند موضوع بسيار جالب و هيجان برانگيزي است که سوژه اين قسمت مي باشد.


12- جاده اي به الدورادو

افسانه ها و حقايق مخفي در پس شهر طلايي اينکاها در اين قسمت از فيلم نمايش داده مي شود.دو شهر کورزو و ماچوپيچو شهرهايي که افسانه الدورادو را در دل تاريخ خود دارند،بررسي مي گردند.


13- شهرهاي گمشده مايا

اماکن مختلفي از تمدن با شکوه مايا،شهر پايتخت و هرم آن در اين قسمت بررسي و نمايش داده مي شوند.


14- تمدن فراموش شده آناتولي

سفر به شهرهاي يوناني ترکيه باستان در اين قسمت گنجانده شده است.بررسي مکانهايي مثل گورديان،ميداس و هاتوسا در اين مجموعه گنجانده شده اند.


15- سفري به يونان

برجسته ترين مظاهر يونان باستان چون ميدان کورينت و تئاتر اپيداروس در اين قسمت نمايش داده مي شوند.


16- بندرگاه بيابان

صحراي سوريه محل عبور کاروانهاي بزرگ تجاري در منطقه بوده است.در اين قسمت به تعقيب کاروانهاي عبوري از اين صحرا و سيماي آن روزگار منطقه مي پردازد.


17- امپراتوري رم در آفريقا

درختستان هاي زيتون و مزارع گندم که توسط سربازان رومي در آفريقا کاشته و پرورش يافت و همچنين آثار معماري آن دوره در اين قسمت بررسي مي گردد.


18- شهرهاي همجوار شهر لاتيوم

قصر يک شهروند ثروتمند رومي مقصد اين قسمت از اين مجموعه مي باشد.شهرهاي آلاتري و آمليا نيز در اين بخش بررسي مي شوند.


19- تعقيب ردپاي هانيبال

اين قسمت به بررسي ويراني هاي بجا مانده از دوران جمهوريخواهان رومي با تمرکز بر ژنرال هانيبال دلاورترين جنگجوي آن دوران که دهه ها در قلمرو روم جنگيد مي پردازد.


20- نشان رومي بر غرب

اين قسمت راههايي را که روم باستان را به ساير نقاط اين قلمرو متصل مي نمايد را بررسي مي نمايد يک گلادياتور راهنماي شما از روم به گول در فرانسه و تا به ايبريا در اسپانيا خواهد بود.


21- شهرهاي باد و دريا

اين قسمت از مجموعه بر ايالت رومي تريپيتولانيا که از لحاظ کشاورزي در مديترانه بسيار غني مي باشد تمرکز دارد و به بررسي تاثير زراعت بر اعتلاي تمدن اين ناحيه مي پردازد.


22- رازهاي جزيره ماينوس

يک معمار نامدار از 1500 سال قبل راهنماي شما خواهد بود تا از نزديک با جزيره مشهور ماينوس و مخصوصا دخمه هاي پرپيچ و خم و اسطوره اي آن آشنا شويد.


23- کانون فرهنگ اساطيري يونان

اوج شکوفايي فرهنگ يونان در قرن دوم قبل از ميلاد رخ داد.در اين قسمت شما شاهد برخورد تمدن يونان و شرق در شهرهاي افسوس و پرگامون خواهيد بود.


24- بازديد از مقر آپولو

بازسازي مهمترين اماکن مربوط به پرستش آپولو،رب النوع آفتاب و روشنايي شامل معابد دلفي،دلوس و ديديمي از اهم موضوعات اين قسمت است.


25- سيسيل،ميراث يونان در غرب

يک شهروند اهل قرنت( يکى ازشهرهاى باستانى يونان) راهنماي شما در سيسيل قرن چهارم قبل از ميلاد خواهد بود.در اين بخش مراکز فرهنگي شهرهاي سيراکوس، آگريگنتو و دره با شکوه معابد بررسي خواهند شد.


26- سفرنامه باستاني در آسياي صغير

در اين قسمت شهرهاي آيونيا،ترکيه کنوني از منظر دستاوردهاي باشکوه تمدن بشر در قرن دوم قبل از ميلاد بررسي شده است.

 
تعداد دي وي دي 10 عدد قيمت 15000 تومان
 
کليه ديسکها داراي چاپ اصلي محصول بوده و در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد.

هديه ما به شما خريداران محترم 

شما مي توانيد با خريد اين مجموعه يک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اينترنتي حجره هديه بگيريد.

 
UNCOVERING OUR EARLIEST ANCESTOR
THE LINK
مستندي علمي پيرامون تلاش براي يافتن ردپاي اجداد بشر
کليه محصولات فوق از نسخه هاي اصل و با کيفيت تهيه گرديده و قابل پخش در کامپيوتر و همه دستگاههاي پخش خانگي ميباشند.شما عزيزان مي توانيد پس از ثبت سفارش اينترنتي کالا آن را در تهران از طريق پيک بادپا و در شهرستانها از طريق پست پيشتاز دريافت نموده و هزينه آن را پس از تحويل مرسوله به مامور حمل آن بپردازيد.
 
 

براي بازديد از ساير محصولات فروشگاه اينترنتي حجره اينجا کليک کنيد

 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive