به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, January 5, 2010

.::ROZANEH::. 7 EMAILs with 1 CLiCK - Hatman Bebinid




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

سلام به همه دوستان

متاسفانه تو 3-2 روز گذشته ، عكسهاي چند تا از ايميل‌ها به دليل مشكلات فني قابل رويت نبود. مخصوصا ايميل‌هاي "حيوانات غول پيكر" و "بهترين عكسهاي ورزشي 2009".

به همين دليل، مشكلات اين ايميل‌ها رو برطرف كردم و اونها رو روي سايت قرار دادم. شما مي‌تونيد با كليك روي مطالب، اون ايميل‌ها رو در سايت روزنه ببينيد.

از اين به بعد هم سعي مي‌كنم تا حد امكان، تمام مطالب رو علاوه بر ايميل،‌روي سايت هم آپلود كنم تا اگر احيانا كسي مشكلي توي رويت ايميل‌ها داشت بتونه مطالب رو ببينه.

شاد باشيد و پيروز
علي، مدير گروه روزنه

 

حيوانات غول پيکر

اشتباه نکنید , منظور من حیوانات ماقبل تاریخ یا دایناسورها نیستند. ما در اینجا حیوانات غول‌پیکیری را با هم می بینیم که نسبت به نژاد و تنوع خود جثه‌های بسیار بزرگ و غیر قابل باوری دارند که ا نمونه های آن‌ها می توان به گراز 8 تنی , گوزن 5 متری , گربه 1.7 متری , سگ بولداگ 400 کیلویی , خرگوش 1 متری , قورباغه 3 کیلویی و ... اشاره کرد .

ادامه مطلب...


بهترين عکسهاي ورزشي 2009 از نگاه تايم

تایم (به انگلیسی: TIME) یک هفته‌نامهٔ آمریکایی است.این مجله که هم‌اکنون ریچارد استنگل سردبیری آن را بر عهده دارد در ۱۹۲۳ (میلادی) توسط بریتون هادن بنیانگذاری شد.

مجله تایم هرساله یک نفر را به عنوان مرد سال انتخاب می‌کند و بیشتر شهرت این هفته نامه در گرو همین انتخاب است .

ادامه مطلب...

 


Wooow... يه جاي پارك

تا حالا شده عجله داشته باشيد و جاي پارک پيدا نکنيد! يا يک جاي پارک کوچيک پيدا کنيد! يا حتي تو تخمين زدن فاصله با ماشين يا جدول اشتباه کنيد...

بدون شرح بيشتر، عکسهاي زير رو ببينيد. البته حتما چند تا از اين دسته گل‌ها هم کار آقايون بوده! کي گفته همه دسته‌گل‌هاي رانندگي متعلق به خانوماست

ادامه مطلب...


زندان 5 ستاره در نروژ

اين نروژي‌ها هم با اين زندان‌هاشون آدم رو به هوس مي‌ندازند!!

البته در نظر داشته باشيد كه نروژ زنداني زيادي نداره! فقط حدود 3000 نقر از جمعيت 4 ميليوني اين كشور در زندان هستند؛ و زندان واقعا مركزي بازپروري هستش نه مركز تنبيهي.

ادامه مطلب...


چهره ديگري از ونيز

بندر زيبا و تاريخي ونيز يا به قول خود ايتاليايي ها ونتزيا به علت بالا آمدن آب دريا اين روزها حال و روز خوشي ندارد. به ويژه توريست هايي كه به اميد گذراندن تعطيلاتي دلپذير به ونيز آمده اند كاملا غافلگير شده و بسياري از آنها از خير تعطيلات گذشته و خانه بازگشته اند. از هفته گذشته ابتدا بارش برف سنگين و سپس بالا آمدن آب دريا اوضاع در اين روزهاي پاياني سال در بندر زيباي ونيز دگرگون كرده است. سطح آب در بندر ونيز به 143 سانتيمتر بالاتراز سطح آب دريا رسيده و وضعيت هشدار در ونيز اعلام شده است.

ادامه مطلب...


عكس هاي برگزيده 2009 ال موندو

روزنامه ال موندو چاپ اسپانيا مجموعه اي برگزيده ازعكس هاي سال 2009 عكاساني كه از خبرگزاري‌هاي مختلف با اين روزنامه همكاري دارند را معرفي كرده است. نگاهي به 10 عكس برگزيده سال 2009 روزنامه ال موندو.

ادامه مطلب...


عكس هاي برگزيده 2009 بي بي سي

سايت شبكه بي بي سي عكس هاي برگزيده خبرگزاري‌هاي مختلف در سال 2009 را معرفي كرده است. بديهي است برخي از اين عكس ها در ميان عكس هاي برگزيده 2009 ساير رسانه ها نيز جاي داشته اند. نگاهي به 10 عكس برگزيده سال 2009 سايت شبكه بي بي سي.

ادامه مطلب...


ماجراي يك عشق قرن 21مي

آرن(aron ) و رزي(rozi ) هرگز همديگر رو در دنياي واقعي ملاقات نکردند! آرن و رزي هر دو عکاس هستند اما آرن در آمريکا زندگي مي‌کند و رزي در انگليس. آونها هرگز در يک اتاق نبودند.
هر يکشنبه، رزي  1 عکس مي‌گرفت و براي آرن مي‌فرستاد که عکسي در آمريکا از خودش گرفته بود. آرن 2 عکس رو ترکيب مي‌کرد به طوري که انگار هيچ فاصله‌اي بين آنها نيست.
آنها بعد از 9 ماه و نيم دوستي در دنياي مجازي ، همديگر رو در روز ولنتاين ملاقات کردند...

اين هم چند تا از عکس‌هاي آرن و رزي

 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive