به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Friday, January 1, 2010

.::ROZANEH::. Akshaye Bargozideye 2009 Elmondo >> Photos <<




اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 150000(يکصد و پنجاه ‌هزار) عضو و حداقل 70000(هفتاد‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 


عكس هاي برگزيده 2009 ال موندو !


روزنامه ال موندو چاپ اسپانيا مجموعه اي برگزيده ازعكس هاي سال 2009 عكاساني كه از خبرگزاري‌هاي مختلف با اين روزنامه همكاري دارند را معرفي كرده است. نگاهي به 10 عكس برگزيده سال 2009 روزنامه ال موندو.

تصويري از يك شركت كننده جشن مشهور گاودواني شهر پامپلونا در اسپانيا كه زير شاخ و دست و پاي گاو زخمي شده است. در جشن گاودواني امسال شهر پامپلونا علي‌رغم اين كه چندين نفر مجروح شدند اما اين جشن سنتي تلفاتي در برنداشت.

تصويري تلفيقي از فروشگاه‌هايي در شهرهاي مختلف اروپايي كه به دليل بحران مالي كه در آغاز سال 2009 به اوج خود رسيده بود اعلام حراج جزيي يا كلي و يا تعطيلي فروشگاه خود را كرده‌اند.

تصوير صف طويلي از مسلمانان كشميري در حال برگزاري نماز عيد سعيد فطر در شهر سرينگر، پايتخت تابستاني ايالت جامو و كشمير هند.

منظره جالبي از والدين چيني كه در سالن ورزشي دانشگاه شهر ووهان در استان هوبئي روي زمين خوابيده‌اند. آنها والدين دانشجوياني هستند كه بايد نخستين نيم سال تحصيلي خود را در فرداي اين روز آغاز كرده و والدين براي همراهي آنها از نقاط مختلف به شهر ووهان آمده اند و به دليل نداشتن جايي براي خواب در سالن ورزشي دانشگاه خوابيده‌اند.

تصوير كاروان بازيكنان تيم فوتبال بارسلونا پس از پيروزي در فينال ليگ قهرمانان اروپا و كسب جام قهرماني كه به بارسلونا بازگشته و هزاران هزار نفر از مردم از آنها استقبال مي‌كنند.

نصوير هوايي تراكتورهايي كه مخازن پر از شير را حمل كرده و ميليون‌ها ليتر شير را در مزرعه‌اي تخليه مي‌كنند. در اواخر سال جاري ميلادي دامداران اروپايي در بسياري از كشورهاي اروپا در اعتراض به ارزاني قيمت شير و لبنيات ده‌ها ميليون شير را اين گونه به هدر دادند.

تغييرات آب و هوايي اكنون به بزرگترين مشكل بشر مبدل شده است. بويژه كشورهاي جزيره‌اي و نيز كشورهايي كه سواحل آنها پست است بيش از ساير كشورها در معرض خطر بالا آمدن آب اقيانوس‌ها قرار دارند. دولت مالديو براي نشان دادن نگراني اش از بالا آمدن آب اقيانوس كه مي‌تواند خاك اين كشور جزيره‌اي را زير آب ببرد يكي از جلسات كابينه خود را در زير آب دريا برگزار كرد.

منظره جالب شادي مقامات سياسي و چهره‌هاي مشهور ورزشي برزيل پس از انتخاب شهر ريودوژانيرو به عنوان ميزبان بازيهاي المپيك سال 2016.

دزدان دريايي سوماليايي در سال 2009 نيز تقريبا هر روز جزو تيترهاي رسانه‌هاي دنيا بودند. در اين تصوير سربازان پرتغالي سازمان ناتو يك قايق حامل دزدان دريايي را متوقف و آنها را دستگير كرده‌اند.

سيلويو برلوسكني در سال 2009 سال چندان خوبي را پشت سر نگذاشت. لغو مصونيت قضايي، طلاق همسر، رسوايي‌هاي مالي، فساد اخلاقي و سرانجام در اوايل ماه دسامبر آخرين ماه اين سال كه توسط مردي در شهر ميلان مورد حمله قرار گرفت و به شدت از ناحيه صورت مجروح شد.

 

 

       

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive