به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, January 17, 2010

.::ROZANEH::. Dar Josto Jooye Haadese !!



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
مستندهاي ماجراجويانه ديسکاوري !
 
Man vs. Wild
اين مستند محصول موسسه Discovery Channel بوده و مجري آن بير گريلز مي باشد که در هر اپيزود با سفر به يکي از نقاط بکر و دور از دسترس بشر با بهمراه داشتن حداقل تجهيزات و امکانات با شرايط و عوامل نامساعد محيطي مثل دماي زير صفر، آبشارهاي مرتفع و رودخانه هاي خروشان،جنگلهاي انبوه و باراني،باتلاق و گل و لاي،حيوانات درنده و ... روبرو مي شود.در طول هر سفر وي با شکار و تغذيه از حيوانات،خزندگان،حشرات و گياهان در دسترس بصورت خام و يا پخته انرژي موردنياز خود را کسب مي نمايد.تلاش انسان براي زنده ماندن را در اين مستند خواهيد ديد.
 
اين محصول در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد
 
تعداد دي وي دي 4 عدد قيمت 10000 تومان
 

Fearless Planet
مجموعه مستند دنياي نترس سفريست ماجراجويانه به همراه جستجوگراني که در پي يافتن شگفتيها و زيباييهاي طبيعت کره زمين هستند.اين ماجراجويي ها در اکثر موارد بسيار دلهره آور و خطرناک مي باشند مثل پرش و سقوط از ديواره هاي مرتفع گراند کانيون،شيرجه در بزرگترين درياچه مرجاني دنيا،فرود در جنگلهاي انبوه ونزوئلا،رويارويي با جريانات مواد مذاب سطح زمين و ... تصويربرداري ماهرانه در اين مجموعه منجر به ثبت صحنه ها و تصاويري تحسين برانگيز و شگفت آور از اين کره خاکي گرديده است.عناوين موجود در اين مجموعه مستند بشرح ذيل است:

Grand Canyon,Great Barrier Reef,Sahara Desert,Hawaii,Alaska

اين محصول در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد
 
تعداد دي وي دي 2 عدد قيمت 8000 تومان
 

Dirty Jobs
Dirty Jobs عنوان يک مجموعه مستند محصول سال 2009 Discovery Channel است که توسط مايک رو مجري مشهور برنامه هاي مستند اجرا مي شود.سخت ترين،عجيب ترين،مهوع ترين و کثيف ترين کارهاي دنيا بهمراه جزئيات آن در اين مجموعه مستند نمايش داده مي شود و خود مايک با انجام کارهاي سخت و حال بهم زن سختي و کثيفي آن کار را نشان مي دهد.مزرعه تلقيح و تکثير اسب،کارخانه بسته بندي تخم مرغ،کارخانه توليد ماگوت و خوراک مرغ،اکيپ جمع آوري جانوران تصادفي کنار جاده،مزرعه توليد زالو،مزرعه تلقيح بوقلمون،اکيپ پاکسازي فاضلاب و اگو،تانکرهاي تخليه سپتيک،کارگاه دباغي و ... تنها بخشي از قسمتهاي مختلف اين مستند ديدني مي باشد.اين مستند در حال حاضر در آمريکا درحال پخش است.
اين محصول در بسته بندي مشابه اورجينال به همراه قاب دي وي دي و کاور پشت جلد مربوطه ارسال ميگردد
 
تعداد دي وي دي 2 عدد قيمت 8000 تومان
 

هم اکنون کل اين مجموعه نفيس مستند بصورت يکجا براي استفاده شما عزيزان آماده گرديده است.شما مي توانيد با خريد اين پکيج ضمن بهره مندي از 30% تخفيف در خريد،يک محصول منحصر بفرد از فروشگاه اينترنتي حجره هديه بگيريد.
 
 
تعداد دي وي دي 8 عدد قيمت 18500 تومان

هديه ما به شما خريداران محترم 
A CENTURY TO REMEMBER

با پايان قرن نوزدهم ميلادي و با دست يابي انسان به علم نوين،بشر شاهد تحولات تلخ و شيرين بسياري بوده است.اين مجموعه به مرور اتفاقات خوب و بد در طول قرن بيستم ميلادي مي پردازد.اتفاقاتي مثل سفر به کره ماه و جنگ ويرانگر دوم جهاني....

 
 
کليه محصولات فوق از نسخه هاي اصل و با کيفيت تهيه گرديده و قابل پخش در کامپيوتر و همه دستگاههاي پخش خانگي ميباشند.شما عزيزان مي توانيد پس از ثبت سفارش اينترنتي کالا آن را در تهران از طريق پيک بادپا و در شهرستانها از طريق پست پيشتاز دريافت نموده و هزينه آن را پس از تحويل مرسوله به مامور حمل آن بپردازيد.
 
 

براي بازديد از ساير محصولات فروشگاه اينترنتي حجره اينجا کليک کنيد

 


__._,_.___


Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive