به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, February 4, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope 86-11-14 <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
با ديدار عزيزي قلبتان پر از احساس و هيجان خواهد شد. شما در مسير چند خبر هيجان انگيز قرار داريد. مقدار قابل ملاحظه اي پول به دست شما مي رسد. يكي كه بي هيچ دليلي چشم ديدن شما را نداشت و يا با شما دشمني مي كرد از سر راهتان به كنار خواهد رفت. مسافرتي در پيش داريد. در يك امر اجتماعي به موفقيت هايي دست مي يابيد. با رسيدن يك خبر به فكر آن مي افتيد كه تغييراتي در تصميم گيري هاي خود به وجود آوريد.
 
ارديبهشت(گاو)
در مورد يك پيشنهاد عجولانه تصميم نگيريد و همه جوانب آن را در نظر بگيريد و آن گاه نظر قطعي خود را بدهيد. احتياط كاري اگر سودي داشته باشد، ضرري هم ندارد. آن وقت احساس راحتي خيال خواهيد كرد. در كارتان فرصتي پيش مي آيد تا شايستگي و مهارت خود را نشان دهيد. يك اختلاف تازه به وجود آمده ، به خوبي و خوشي حل و فصل خواهد شد و نگراني شما برطرف مي شود.
 
خرداد(دو پيکر)
هفته خوب و مطبوعي در پيش داريد. احساس مي كنيد نيرويي به كمك شما آمده است تا احساس فراغت بال بكنيد. از اين گونه فرصت ها مي توانيد براي برنامه ريزي آينده تان به خوبي استفاده كنيد. مشكل يكي از عزيزان خانواده و يا همكاران صميمي كه برايتان ناراحتي خيال پيش آورده بود، برطرف مي شود. بهترين روز هفته براي شما چهارشنبه است. براي انجام كار بر خلاف ميلتان ناچار مي شويد تن به سفري ناخواسته بدهيد.
 
تير(خرچنگ)
يك اتفاق اگرچه نتايج چندان رضايت آميزي برايتان نخواهد داشت، اما شما را به خود خواهد آورد و بر تجربه هايتان خواهد افزود. در يك مسئله عاطفي فرصت بسيار خوبي به دست مي آوريد تا حرف هاي دلتان را بگوئيد. در اين موقعيت سعي كنيد هم نسبت به خود و هم نسبت به طرف مقابل صادق و صميمي باشيد. جوانان متولد اين ماه ، اين روزها بايد خيلي مواظب رفتار و گفتار خود باشند و از رنجاندن بزرگترهاي خانواده به طور جدي خودداري كنيد.
 
مرداد(شير)
يك اتفاق مسرت انگيز بر سر راه داريد. ناراحتي فكري شما از بابت تغييراتي در امور مسكن و يا شغل برطرف مي شود. اين روزها بايد اندكي بيشتر به فكر سلامتي خود باشيد و بعضي ناراحتي هاي حتي قابل تحمل را جدي بگيريد. اين روزها دچار نوعي مشغله فكري هستيد، به طوري كه نمي توانيد افكارتان را منظم كنيد. اگر بتوانيد بعضي مسايل را درجه بندي كنيد و ابتدا به مهم ترين آنها بپردازيد تا حدي مي توانيد بر اين وضعيت خاتمه دهيد.
 
شهريور(خوشه)
يك خريد و معامله بزرگ در پيش داريد. بيهوده نقطه نظرهاي خود را نسبت به آينده مغشوش نكنيد. اگر خوب نگاه كنيد چراغي پرفروغ را بر سر راهتان خواهيد ديد. بعضي سركشي ها و خودمحوربيني ها را از خود دور كنيد تا پي به حرف هاي حساب ديگران ببريد. در سر كار با يك يا چند نفر بگومگوهايي مشاجره وار خواهيد داشت. در هر حال سعي كنيد بر اعصاب خود مسلط باشيد، چون خود بيش از طرف مقابل متضرر خواهيد شد.
 
مهر(ترازو)
اين روزها روي خط خوش اقبالي حركت مي كنيد. قدر اين فرصت ها را بدانيد و گاه با بعضي بهانه جويي ها و ايرادگيري هاي بي مورد اعصاب خود و ديگران را آشفته نكنيد. هدايا و يا سوغاتي هايي بر سر راه داريد . خبر مهمي به گوش شما مي رسد و اين خبر و نظر و يا نگراني هايي شما را در مورد آينده برطرف خواهد كرد. براي انجام معامله اي و يا عقد قراردادي فرصت هاي خوبي به دست خواهيد آورد. موفقيت يكي از عزيزان شما را غرق مسرت خواهد كرد.
 
آبان(کژدم)
در يك امر احساسي حضور رقيب را كم اهميت نگيريد. يكي به كار شما حسودي و يا دشمني مي كند. شما در صورت شناختن وي از هرگونه اقدام مشابه براي مقابله به مثل خودداري كنيد، چون در غير اين صورت متضرر خواهيد شد. زمان حقانيت و صداقت شما به طرفين قضيه را روشن خواهد كرد. راه پيشرفت باز مي شود و يك مانع بزرگ از سر راهتان برداشته مي شود. خود را از كمك هاي فكري بزرگان خانواده بي نياز ندانيد.
 
آذر(کمان)
يك قهر كرده و يا يك عزيز دور شده دوباره نزد شما باز مي گردد. نامه يا خبر مهمي به شما مي رسد كه با رسيدن آن تغييراتي در تصميم گيري هاي شما به وجود مي آيد. در نيمه دوم هفته به دلايلي با مشغله هاي زيادي مواجه خواهيد شد. به زودي تغييراتي در جهت مثبت در امور مالي تان پيش مي آيد و موفق خواهيد شد به يكي از بدهكاري هاي خود پايان دهيد . در ضمن مشكل مالي يكي از نزديكان موجب ناراحتي خيال شما هم مي شود.
 
دي(بز)
در اين هفته بالاخره پس از مدت ها انتظار خواسته شما مورد پذيرش طرف مقابل قرار خواهد گرفت. در چنين وضعيتي شايسته است كه شما هم بخشي از خواسته هاي خود را تعديل كنيد. لجاجت ممكن است سرانجامي پشيمان كننده داشته باشد. اگر هر كسي منطق و حقوق ديگران را در نظر بگيرد و براي لحظاتي خود را جاي طرف مقابل بگذارد، آن وقت بخش مهمي از گرفتاري ها و مشكلات آدم ها حل خواهد شد. سعي كنيد به كارتان نظم و ترتيب بدهيد.
 
بهمن(دلو)
موفقيت هايي در امور شغلي به دست مي آوريد و موفق خواهيد شد به يكي از خواسته هاي ديرين خود جامه عمل بپوشانيد. منتظر يك اتفاق و يا وضعيت جديدي در امور روزانه تان باشيد. يك كار و يا مشكل اداري كه مدت ها شما را با خود درگير كرده بود، به پايان مي رسد. يك مسئله خانوادگي براي مدتي براي شما ناراحتي خيال پيش مي آورد. سعي كنيد اين قضيه را از آنچه كه هست براي خود بزرگ تر نكنيد و به آن پر و بال ندهيد.
 
اسفند(ماهي)
در اين هفته مخصوصأ سعي كنيد در مقابل خواسته هاي بزرگان خانواده از خود مخالفت و يا مقاومت نشان ندهيد. كار و حرف يكي از اطرافيان حسابي شما را كلافه خواهد كرد. مسئوليت هاي تازه اي به گردن شما مي افتد . اين روزها بايد حسابي مواظب دخل و خرج خود باشيد تا مشكلي از اين بابت برايتان پيش نيايد. در روزهاي پاياني هفته به آرامش خيال مطبوعي دست مي يابيد. بهترين روز هفته براي شما جمعه است.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 



 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive