به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, February 25, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope 8612-04 <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
هفته اي آرام و با آرامش خيال خواهيد داشت. مقصود مورد نظر فراهم مي آيد و يا فرصت انجام دادن آن را به دست مي آوريد. خبرهاي خوبي براي شما در راه است. پولي به دست شما مي رسد. از يكي از دوستان خبرهاي خوشحال كننده اي خواهيد شنيد، آن قدر خوشحال كننده كه نگراني حاصل از بعضي گرفتاري هاي ريز و درشت را به فراموشي خواهيد سپرد. در يك جلسه اداري و يا در يك ميهماني رضايت خاطر شما فراهم مي آيد.
 
ارديبهشت(گاو)
هفته خوب و رضايت بخشي در پيش داريد. يك ديدار شما را ذوق زده خواهد كرد . شانس همين روزها در خانه شما را به صدا در مي آورد و از آن پس بعضي خوش اقبالي ها به شما روي خواهد كرد وطي اتفاقي به قول معروف نانتان توي روغن خواهد افتاد. نگراني هاي شما از بابت سلامتي خود و يا يكي از عزيزان برطرف ميشود. با شركت در يك مجلس ميهماني روحيه و اميدواري هاي تازه اي مي يابيد.
 
خرداد(دو پيکر)
هفته را با كمي دلخوري از اين و آن شروع مي كنيد، اما اگر اندكي از توقعي كه از اين و آن داريد، كاهش دهيد، آن وقت روزگار را مطبوع تر و مطلوب تر خواهيد يافت. به عبارتي براي حل مشكل ابتدا بايد به خود و خواسته هاي خود مراجعه كنيد. تغييرات در وضعيت شغلي خود را به فال نيك بگيريد و به جاي بهانه جويي سعي كنيد خود را با شرايط جديد هماهنگ كنيد ، آن وقت پي خواهيد برد كه روزگار چندان با شما نا موافق نيست.
 
تير(خرچنگ)
در يك امر احساسي و عاطفي رنجيده خاطر خواهيد شد. البته حق با شماست و توقعي كه از طرف مقابل داريد ، توقعي منطقي است. اما گاه پيش مي آيد كه ديگران چندان ميلي به حركت روي خط منطق و حرف حساب ندارند. براي پيدا كردن ستاره شانس و اقبال و يا روي خوش خوشبختي نگاهتان را از دوردست ها برداريد و به دور و بر خود با دقت بنگريد آن وقت خواهيد ديد كه سعادت و خوشبختي در دسترس شماست.
 
مرداد(شير)
برخي اختلاف نظرها به طور موقت در خانواده فروكش مي كند. سعي كنيد خود يكي از كساني نباشيد كه بخواهيد به آن دامن بزنيد، چون آن وقت رنجش هاي ناشي از آن شما را آزرده خاطر خواهد كرد. مسافرتي كوتاه مدت در پيش داريد. برخي برنامه هاي از پيش تعيين شده شما دستخوش تغيير و تحول خواهد شد و اين اتفاقي نيست كه شما طالب آن باشيد. متأهلين متولد اين ماه مواظب احساسات همسر خود باشند.
 
شهريور(خوشه)
هدايايي و يا سوغاتي هايي در راه داريد . نگران يك اتفاق و يا جريان نامساعد نباشيد، خيلي زودتر از آنچه كه فكر مي كنيد، قضيه رو به راه ميشود. مقداري پول به دست شما مي رسد و همين طور خرج نسبتأ عمده اي به گردن شما مي افتد. يك كار متوقف شده به جريان خواهد افتاد و اين اتفاق اميدواري هاي زيادي را براي شما پيش مي آورد. از يكي از دوستان نامهرباني و يا ناسپاسي خواهيد ديد.
 
مهر(ترازو)
يك سفركرده باز مي گردد. براي انجام معامله اي كه فكرش را در سر داريد گشايشي انجام مي گيرد. اين روزها بايد خيلي حواستان را جمع كنيد چون احتمال يك اشتباهكاري در برنامه هايتان مي رود. براي تصميم گيري در مورد امري كه خود را بر سر دوراهي مي بينيد از اعجاز مشورت و نظرخواهي با نزديكان دلسوز غافل نباشيد. در محيط كار بعضي رنجش هاي كوچك را براي خود چندان بزرگ نكنيد كه غيرقابل تحمل جلوه كند.
 
آبان(کژدم)
نگران نباشيد خواسته ها و يا نقطه نظرهاي شما مورد قبول طرف مقابل قرار مي گيرد. كار يكي از اعضاي خانواده كه اخيرأ دچار مشكل شده بود، در وضعيتي مساعد قرار مي گيرد و بخشي از ناراحتي خيال شما برطرف مي شود. براي يك امر خير اين همه ترديد و دودلي لازم نيست. بهتر است هر چه زودتر تصميم قطعي خود را بگيريد و از اين نظر از خود نقطه ضعف نشان ندهيد.
 
آذر(کمان)
يك رنجش خاطر روزهاي اول هفته را براي شما با دلخوري همراه مي كند. يك دوست قديمي به خاطر موضوعي از دست شما رنجيده خاطر خواهد شد. سعي كنيد جوانب مدارا را بيشتر رعايت كنيد. در يك امر مهم و يا انجام يك معامله دچار پشيماني خواهيد شد. به زودي از مزاحمت هاي يك نفر آسوده خاطر مي شويد. يك اتفاق شيرين، اميدواري هاي تازه اي را در دلتان شكفته خواهد ساخت.
 
دي(بز)
يك معامله و يا انجام يك قرارداد به موقع انجام نمي گيرد و از اين بابت نگراني هايي براي شما پديد خواهد آمد. اما اين نگراني ها موردي نخواهند داشت. يك مسئله عاطفي اين روزها را براي شما پرمشغله با افكار متضاد خواهد كرد. در محيط كار و يا در محيط خانواده سعي كنيد به قول معروف مته به خشخاش نگذاريد چون دود ناشي از آن ابتدا به چشم خودتان خواهد رفت.
 
بهمن(دلو)
يك اتفاق اين هفته براي شما خاطره انگيز خواهد شد. يكي از دوستان قديمي و يا يكي از اعضاي خانواده از سفر بازمي گردد.يك مسئله راز مانند براي شما حل و يا آشكار خواهد شد. خود يا يكي از نزديكان موفقيت هايي در كار و يا تحصيل به دست مي آوريد كه مايه مباهات خواهد شد. مقدار قابل ملاحظه اي پول بابت خرج هايي غيرضروري از دستتان خارج مي شود.
 
اسفند(ماهي)
در اين هفته بايد خيلي مواظب اعصاب خود باشيد و بيهوده آن را مورد مصرف قرار ندهيد، آن وقت خواهيد ديد كه بهتر و درست تر مي توانيد تصميم بگيريد. كار و يا تعهدات تازه اي به عهده شما گذاشته مي شود. به زودي از نتايج يك معامله و يا يك كار قديمي برخوردار خواهيد شد. يك طلب نيمه مرده دوباره زنده مي شود و تمام و يا بخشي از آن را وصول خواهيد كرد. اين روزها بايد مواظب سلامتي خود باشيد
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive