به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, February 12, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

سلام به همه دوستان. از اينکه اينقدر دير فال رو ارسال کردم عذرخواهي مي‌کنم. صفر بودم و دسترسي به اينترنت نداشتم.
شاد باشيد
علي - مدير گروه روزنه

 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
در ميانه هفته خبر تعجب آوري خواهيد شنيد. موضوعي كه اين روزها برايتان مشغله فكري آزاردهنده شده بهتر است با طرف مقابل در ميان بگذاريد و به قول معروف گريه يكبار، شيون هم يك بار تكليف خود را يكسره كنيد. وضعيت مخالفت آميزي كه راه حلي براي آن نمي يافتيد، به نفع شما خاتمه مي گيرد. در اين هفته از يك كار خود نتيجه مي گيريد و يا به يك كار اداري خاتمه مي دهيد.
 
ارديبهشت(گاو)
در يك مسئله عاطفي با وضعيت تازه اي برمي خوريد. راهي كه به سوي آينده در مقابل خود داريد، به زودي روشن و آفتابي خواهد شد . سعي كنيد اين روزها بيش از حد لزوم از احساسات و عواطف خود خرج نكنيد. گاهي اوقات لازم است ، آدم بخشي از احساسات خود را آشكار نكند. مانعي كه بر سر راه به وجود آمده بود، از ميان برداشته مي شود و آن وقت مي توانيد با گام هاي سريع تر به جلوپيش برويد.
 
خرداد(دو پيکر)
در اين هفته، روزهاي شلوغ و درهم برهمي در پيش داريد و گاهي اوقات احساسي از كلافگي شما را آزار خواهد داد. سعي كنيد در همه حال بتوانيد افكارتان را منظم كرده و كارها را از لحاظ اهميت آنها درجه بندي كنيد. در اين هفته يكي از دوستان خود را بهتر خواهيد شناخت و قضاوتي را كه در مورد وي داشتيد تصحيح خواهيد كرد. مهمان عزيز و ناخوانده از راه مي رسد. منتظر مقداري پول و يا سوغاتي هم باشيد.
 
تير(خرچنگ)
يك ملاقات در اين هفته برايتان خاطره انگيز و يا سرنوشت ساز خواهد شد. خبر خوشحال كننده اي به شما مي رسد. آشنايي با يك شخص و يا خانواده مهم و مهربان تحولي در امور شغلي شما پيش مي آورد. كاري را كه به عهده شما گذاشته شده و يا خود انجام آن را متقبل شده ايد امروز و فردا نكنيد و هر چه زودتر آن را به انجام برسانيد. تحقق يك آرزوي ديرين برايتان قابل دسترس مي شود.
 
مرداد(شير)
براي حل يك مشكل و يا رفع يك اختلاف در خانواده و يا در امور شغلي فرصت هاي خوبي به دست مي آوريد . در يك جمع نقطه نظرهاي شما مورد توجه قرار مي گيرد. يك مشاجره و يا بگومگو با يكي از اعضاي خانواده و يا يكي از همسايگان خود خواهيد داشت و از اين بابت كلي دلخور مي شويد، سعي كنيد در هر حال خودخوري نكنيد و دچار حالتي از سرزنش با خود نشويد. هميشه اين نكته را به ياد داشته باشيد و به خود يادآور شويد كه اعصاب من خيلي باارزشتر از اين حرفها است كه آن را خراب كنم.
 
شهريور(خوشه)
با يك ديدار غيرمترقبه دچار احساسات زدگي زياد خواهيد شد . به يك ميهماني نسبتأ مجلل دعوت مي شويد.سعي كنيد رفتار خود را با اعضاي خانواده و يا انتظار خود را از آنها تصحيح كنيد و از خودبيني و خودخواهي هاي خود بكاهيد . به زودي تغييراتي در امور روزانه تان به وجود مي آيد. نگران نباشيد همه چيز به نفع شما جريان خواهد يافت. يك مشكل مالي در سراشيب حل شدن قرار مي گيرد.
 
مهر(ترازو)
به زودي فرصتي پيش مي آيدتا بتوانيد آن قدرت و استعداد نهايي خود را بروز دهيد. بعضي بگومگوهاي خانوادگي را بيش از آنچه كه هست براي خود بزرگ نكنيد و از آن وسيله اي براي خودآزاري خود نسازيد. چون در اين صورت خود بيش از طرف مقابل صدمه و آسيب خواهيد ديد. جوانترها در يك آزمون موفقيت هايي به دست مي آورند. سالمندترها به تجارب تازه اي مي رسند و شناخت و توقعات خود را مي توانند كامل تر كنند.
 
آبان(کژدم)
اين روزها كمي بيش از حد انتظار زودرنج شده ايد و در مقابل هر ناملايمتي رنجيده خاطر مي شويد. هديه اي در راه داريد .آن فرصتي كه در انتظارش بوديد، سر مي رسد و به نحوي قابل قبول از شما تقدير و يا دلجويي خواهد شد. در يك ميهماني خواهيد درخشيد و يا در كار اداري ترفيع و يا پاداش خواهيد گرفت. براي جوانترهاي متولد اين ماه، بزرگترهاي خانواده تصميم شگفت انگيزي خواهند گرفت.
 
آذر(کمان)
به وعده اي كه داده ايد و يا تعهدي كه سپرده ايد، عمل كنيد تا ديگران شما را به خوش قولي و وفاداري به عهد بشناسند. در اين صورت خود بيش از آنها احساس رضايت خاطر خواهيد كرد. در اين هفته خواسته هاي شما در مسير همواري قرار مي گيرد تا به سرانجام برسد. دوستي هاي تازه اي در راه داريد كه يكي از آنها تحولي در امور روزانه تان به وجود خواهد آورد. نگراني شما از بابت سلامتي يكي از نزديكان برطرف خواهد شد، به مسافرتي كوتاه مدت دعوت مي شويد.
 
دي(بز)
اين روزها سعي كنيد بر اراده و شخصيت خود بيشتر متكي باشيد و به طور غيرضروري خود را تابع و اجرا كننده تصميم هاي نزديكان و يا همكاران نشان ندهيد تا از ساده دلي و نيت خير شما احيانأ سوء استفاده نشود. وضعيت مالي شما رو به راه خواهد شد و موجباتي پيش مي آيد تا بتوانيد بخشي از بدهي هاي خود را پرداخت كنيد. با ورود يك غريبه به كار و يا زندگي شما بخشي از امور محوله شما دچار تغييراتي خواهد شد.
 
بهمن(دلو)
يك اتفاق در اين هفته معناي تازه اي از زندگي را براي شما تعريف خواهد كرد و ديدگاهي تازه خواهيد يافت. يك موفقيت شغلي انتظار شما را مي كشد. اين روزها هماي شانس و اقبال در بالاي سر شما در حال پرواز است. قدر خود و نزديكان صميمي خود را بدانيد و به هر بهانه اي اين موقعيت را كوچك و يا خراب نكنيد و از تجارب كساني كه از اين فرصت ها بهترين بهره ها را مي گيرند استفاده كنيد. يكي از دوستان به كمك شما نيازمند است، او را چشم به راه نگذاريد.
 
اسفند(ماهي)
يكي از رقبا و يا يك مزاحم به دلايلي از سر راه شما به كناري خواهد رفت و آن وقت است كه مي توانيد نفسي به راحتي بكشيد. در يك تصميم گيري نگاه خود را از جلوي پايتان برداريد و به دوردست ها بدوزيد و جنبه هاي متضاد و مختلف آينده را هم براي خود پيش بيني كنيد. تغييرات و يا اصلاحاتي در برنامه كاري شما پيش مي آيد و فرصت هاي خوبي براي ترقي و رونق دادن به كسب و كار خود با تحصيلات خود به دست مي آوريد
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 



 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive