به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, February 18, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope 86-11-28 <<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

سلام به همه دوستان. از اينکه اينقدر دير فال رو ارسال کردم عذرخواهي مي‌کنم. صفر بودم و دسترسي به اينترنت نداشتم.
شاد باشيد
علي - مدير گروه روزنه

 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
فكري را كه اين روزها به نحوي آزارتان مي دهد، نزد خود محبوس نكنيد و آن را مي توانيد با نزديكان قابل اطمينان خود در ميان بگذاريد، آن وقت خواهيد ديد كه تا چه حد احساس سبكي و راحتي خواهيد كرد . يك آشنايي مفيد در راه داريد. به خاطر يكي از نزديكان پريشان خاطر و يا آزرده خاطر خواهيد شد. اشتباهكاري يكي از اطرافيان شما را عصبي خواهد كرد. در مقابل بعضي مخالفت ها صبور باشيد.
 
ارديبهشت(گاو)
در دنياي عواطف و احساسات به كشف تازه اي بر خواهيد خورد و تا حدي شگفت زده خواهيد شد. موجباتي پيش مي آيد و قلبتان را مملو از شادي و هيجان خواهد كرد، يك كارتان به نتيجه خواهد رسيد. بايد به خود بقبولانيد كه در مقابل بعضي ناسازگاري ها و يا مخالفت خواني ها از خود استقامت و صبوري نشان دهيد. هفته آرام و مطبوعي در پيش داريد. برخي عوامل عصبي كننده برطرف خواهند شد.
 
خرداد(دو پيکر)
همين روزها پيشنهاد و يا پيشنهاداتي دلگرم كننده خواهيد شنيد. موفقيت هايي در امر شغلي و يا كاريابي به دست مي آوريد. قدر فرصت ها را بدانيد و از اعمال بعضي سليقه هاي خيلي سخت گيرانه دوري كنيد. موفقيت يكي از همراهان و يا اعضاي فاميل شما را هم خوشحال و هم شگفت زده خواهد كرد. يك معامله نسبتأ مهم را با موفقيت به انجام مي رسانيد و خود از ثمره آن برخوردار خواهيد شد. روزهاي پاياني هفته روزهاي شلوغي براي شما خواهد بود.
 
تير(خرچنگ)
در مورد يك پيشنهاد حساس بهتر است پس از صلاحديد با نزديكان دلسوز و مطمئن اظهار نظر كنيد. اين روزها به هر وعده اي دلخوش نكنيد و هميشه اين فرض را با خود در ميان بگذاريد كه ممكن است طرف مقابل قصد نشان دادن فقط در باغ سبز را دارد. در يك امر مالي و يا معامله گشايشي در كارتان پيش مي آيدو مقصودتان برآورده مي شود. بعضي اتفاق هاي اين هفته را به فال نيك بگيريد و سعي كنيد نقطه نظرهاي خود را با واقعيت ها منطبق سازيد.
 
مرداد(شير)
در اين هفته مواظب بعضي حرف ها و رفتار خود باشيد تا نزديكانتان را نرنجاند، چون آن وقت دودش بيشتر به چشم خودتان خواهد رفت. در مواجهه با يك وضعيت نامساعد و ناموافق بردبار باشيد و از برآشفته شدن خود جلوگيري به عمل آوريد. اگر كمي در خودتان دقيق شويد، پي خواهيد برد كه اين روزها صبر و تحمل شما بسيار شكننده شده است و ادامه اين وضعيت به ضرر شما تمام ميشود.
 
شهريور(خوشه)
براي از ميان برداشتن مشكل پيش آمده، بهتر است ابتدا بر اعصاب خود مسلط باشيد و سپس افكارتان را منظم كنيد، آن وقت به راحتي پي خواهيد برد كه اين مشكل چندان هم كه به نظر مي آمد لاينحل نيست. به زودي شاهد به پرواز درآمدن هماي شانس و اقبال بر بالاي سر خود خواهيد بود. تحولي شيرين در زندگي تان پيش مي آيد. از خرده گيري و انتقاد ديگران نسبت به خود نرنجيد. اگر خوب دقت كنيد خواهيد ديد كه آنها فقط قصد خير و كمك دارند.
 
مهر(ترازو)
در اين هفته با اتفاق شيريني مواجه خواهيد شد . يك ملاقات غيرمترقبه خواهيد داشت و يا خبر خوبي به شما خواهيد داشت و يا خبر خوبي به شما خواهد رسيد. در اواخر هفته از تصميمي كه گرفته بوديد، منصرف خواهيد شد و آن وقت خود را بر سر يك دوراهي خواهيد يافت. دانش آموزان متولد اين ماه با موفقيت هايي مواجه خواهند شد. سعي كنيد يك كار متوقف شده را دوباره به جريان بيندازيد كه در اين صورت خود بيش از ديگران از آن بهره مند ميشويد.
 
آبان(کژدم)
به خاطر رو به راه كردن امر مهمي به جنب و جوش خواهيد افتاد. هفته شلوغ و تا حدي كلافه كننده در پيش داريد. سعي كنيد بر افكارتان مسلط باشيد و بر اموري كه به شما محول شده است نظارت كامل داشته باشيد. در اين هفته لحظات حساسي در يك امر عاطفي خواهيد داشت. سعي كنيد تحت تأثير تفكر بعضي ها كه چندان بر صميميت آنان اطمينان نداريد، قرار نگيريد از رنج يك سوء تفاهم بيرون خواهيد آمد.
 
آذر(کمان)
در انتخاب يكي از دو راه و يا چند راه پيش رو دچار ترديد خواهيد شد. بهتر است عزم خود جزم كنيد و از حاشيه روي بپرهيزيد و آنچه را كه در دل داريد، بيان كنيد. با شخصي كه براي شما از اهميت خاصي برخوردار است گفتگوي رضايت آميزي خواهيد داشت و آنچه را كه در طلب شنيدن آن بوديد، خواهيد شنيد. يك ناراحتي خيال دست از سر شما برخواهد داشت. به خاطر امر مهمي يك يا چند نفر به ديدار شما خواهند آمد.
 
دي(بز)
مسافري در راه داريد. از دير رسيدن او ناراحت نباشيد. به زودي همه چيز را مطابق ميل خود خواهيد يافت . ناراحتي خيال شما از بابت يك كسالت و يا احتمال بيماري خود و با عزيزي نزديك به شما، برطرف ميشود. براي انجام كاري، شايستگي هاي شما به طرف مقابل ثابت خواهد شد. در يك معامله و يا مذاكره رضايت شما جلب ميشود. آن دسته از متولدين اين ماه كه به كار تجارت و يا خريد و فروش مشغولند ، شاهد رونق كسب خود خواهند شد.
 
بهمن(دلو)
به زودي خود را از لحاظ روحيه در فضاي تازه اي احساس خواهيد كرد. تغييراتي كه پيش مي آيد سرانجام در جهت رضايت خاطر شما خواهد افتاد. يكي نگران شماست. از كار و حال خود او را باخبر كنيد. يكي منتظر كمكي از سوي شماست. او را بيش از پيش چشم انتظار نگذاريد. مقداري پول به دست شما مي رسد و يا مژده بزرگي خواهيد شنيد. به همت و اراده خود متكي باشيد و از ديگران انتظار كمك كردن نداشته باشيد.
 
اسفند(ماهي)
سند و يا خبر و يا اوراق بهاداري كه مدتي در انتظارش بوديد، به دست شما مي رسد. كارهايي كه به نظرتان پيچيده و سر در گم مي آمد، خيلي زود رو به راه شده و در مسير همواري قرار خواهد گرفت. ستاره اقبال شما به زودي درخشيدن آغاز مي كند و يك سري فرصت هاي خوب براي انجام مقاصد خود به دست خواهيد آورد. كاري را كه در دست انجام داريد، خيلي جدي بگيريد و از سهل انگاري و امروز و فردا كردن بپرهيزيد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive