به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, February 25, 2008

.::ROZANEH::. KhoshTip'tarin - BadTip'tarin Rahbarane Donya

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

شماره ماه نوامبر مجله GQ به فشن رهبران دنيا پرداخته است. البته با وجود وسعت جهان امروز، اين مجله نتوانسته است به تمامي رهبران جالب توجه دنيا بپردازد. ما به همان ترتيبي که در مجله GQ بررسي شده است، اين رهبران مطرح را براي شما ذکر مي کنيم.


ايران ( Mahmoud Ahmadinejad‌ )  

اين استاد سابق دانشگاه، نخستين رهبر يک ملت است که به شکلي غير رسمي لباس مي پوشد و او دراين باره بسيار جدي است. او از کراوات استفاده نمي کند.

r o z a n e h o n l i n e .com

    از طرف ديگر به نظر مي رسد که او هيچ توجهي به لباس پوشيدن خود ندارد. تمايل او به بي ريخت و بدشکل بودن و اغلب استفاده از رنگها يا مدلهايي که مناسب فصل و فشن نيست، مشخص است، آشفتگي و عدم تناسب و تطابق در طرز لباس پوشيدن او به چشم مي خورد که البته نوعي بي گناهي و پاکي در سبک لباس او به نظر مي آيد.

r o z a n e h o n l i n e .com

 


Gordon Brown

پس از توني بلر که تقريبا مديست و شيک پوش بود، گوردون براون اندکي آشفته و نامرتب است، البته او بي نظمي و آشفتگي خاص خود را دارد.  

r o z a n e h o n l i n e .com

چين و چروک لباس او ما را به ياد جيمي برسلين- نويسنده انگليسي- مي اندازد؛ کراوات او هميشه خراب و نامناسب است و سفت کردن و محکم کردن آن را فراموش مي کند.  

r o z a n e h o n l i n e .com

 

البته شايد اين کار به او کمک مي کند؛ اين عيب آشکار او، تاثيري از درستکاري و صداقت را به او مي بخشد.


Hamid Karzai‌

حامد کرزاي دست نشانده و عروسک خيمه شب بازي نيست، اما او اندکي شبيه يک مجسمه چوبي و مانکن است.  

r o z a n e h o n l i n e .com

    او سبک شخصي باشکوه، باوقار و بسيار خوبي دارد، و با وجود مشکلات بهتر از هرکسي به کار خود ادامه مي دهد و مقاومت مي کند. او شعور و درک عالي در انتخاب رنگ و حسي قوي در رنگ بندي دارد. خيلي عجيب است اگر ردايي كه در اين تصوير پوشيده است، ضد گلوله باشد.


خوزه لوئيس رودريگوئز زاپاترو - اسپانيا ( José Luis Rodriguez Zapatero)

رئيس جمهور اسپانيا عينا نشان مي دهد که چقدر ساده است که به شکلي بسيار خوب و عالي لباس پوشيد. و تمام آن به حفظ سادگي مربوط مي شود. او کت و شلوارهاي کلاسيک مي پوشد، اغلب پيراهن سفيد به تن مي کند و سليقه ظريف و دقيقي در کراوات دارد. کفش هاي او با ظرافت آراسته و تزئين شده است، که برازنده و مناسب يک بانکدار است.  

r o z a n e h o n l i n e .com

  او معمولا لباس غير رسمي نمي پوشد، اما مي داند که چه زماني کراوات خود را بردارد و چه زماني آن را يک گره بزرگ خوب و مناسب بزند.  

r o z a n e h o n l i n e .com

او مي تواند منتخب شيک پوش ترين رهبر يک ملت باشد. نه زرق و برق و نه فوت و فن خاصي؛ تنها سازگاري، تناسب و دوخت خوب و مناسب؛ و سليقه اي بسيار خوب و عالي. او نمونه ممتاز و عالي در اروپا است.


الکساندر لوکاشنکو- بلاروس ( Alexander Lukashenko )

به طور کلي او مانند شخصيت هال ليندن (بازيگر و کارگردان آمريکايي) در مجموعه تلويزيوني Barney Miller لباس مي پوشد و ظاهر مي شود. اما ظاهر نظامي او واقعا بالاتر از پوشش است.  

r o z a n e h o n l i n e .com

   

قطعا، کلاه نظامي بسيار بزرگ عجيب او از کلاه مل بروکس در فيلم علمي تخيلي « Space Balls» الهام گرفته شده است.  


  حسن البولکياه- برونئي ( Hassanal Bolkiah )

مشخص است که سلطان برونئي عاشق فيلم هاي هفتمين سفر سندباد و علاء الدين است. مدل لباس هاي او که که قسمت بالا را مي پوشاند، به روشي نمايشي و ازمدرفته و کهنه پرستانه است.  

  چند پادشاه را مي توانيد نام ببريد که به طور عميقي تحت تاثير باب مکي (طراح فشن آمريکايي) و اديت هد (طراح لباس آمريكايي) هستند؟  

   


هوگو چاوز- ونزوئلا ( Hugo Chavez )  

   

مطمئنا کورتيس سيلوا نخستين کلاه نرم و گرد پشمي قرمز را به کار برد. اما هوگو چاوز اين کار را، با برگزيدن همه چيز به رنگ قرمز و پوشيدن لباس کارهاي اجباري خاص، بهتر انجام مي دهد.


مسواتي سوم- پادشاه سوازيلند( King Mswati )

اين پادشاه که دومين پسر از ميان 210 پسر خانواده بود، پس از پدرش در سن 18 سالگي به پادشاهي رسيد. او 12 همسر و دو نامزد دارد. او همچنين تعداد زيادي کت و شلوار و کراوات دارد.

 اما به نظر مي رسد که او مي داند که فشن و مد سحر و جادو است و افسون مي کند. او مي داند که چگونه به شکلي خوب و مجلل و غيررسمي لباس بپوشد و چگونه لباس هاي قبيله اي را به طوري مناسب به تن کند.

 


دبي- شيخ محمد بن Mohammed bin Rashid al Maktoum)

رئيس جمهوري متحده عربي( UAR) و حاکم دوبي معمولا در لباس هايي به سبک عربي سنتي ديده مي شود.

 او اين کار را به خوبي انجام مي دهد و عباهاي عالي و نفيسي را مي پوشد که چنان به نظر مي رسد که توسط طراحاني همچون جان گاليانو تهيه شده است.

اما در مورد ريش او؛ بهتر است آنها را بتراشد يا بلندتر کند.


نروژ- ينس استولتنبرگ (Jens Stoltenberg)

نخست وزير نروژ، درک زولاندر(شخصيت اصلي فيلم کمدي زولاندر) اتحاديه اروپا است.

او تقريبا بسيار خوب ظاهر مي شود. مد او پيشرو و رو به جلو است؛ و با باريکترين برگردان يقه در ناتو. او کراوات ها و پيراهن هاي باوقار و مناسبي مي پوشد و مدل موهاي او از جان ادواردز بهتر است.

 شايد او 400 کرون براي آرايش موي خود پرداخته باشد.


برزيل- لوئيس ايناسيو لولا دا سيلوا ( Luiz Inácio Lula da Silva )

رئيس جمهور برزيل سبک خوبي براي يک مرد نسبتا تنومند دارد و نشان مي دهد که با خياطي و دوخت مناسب مي توان بسياري از کمبودها و عيب هاي فيزيکي بدن را جبران کرد و پوشاند.

ريش اين رئيس جمهور براي او تاثير مثبتي دارد؛ چانه فرعي و ثانوي او را مي پوشاند و به او هاله اي پدرانه مي بخشد. لباس ها و کت هاي سه دگمه او اثر شکم او را کم مي کند و به او حالتي راسته مي دهد؛ او خردمندانه به ندرت دگمه هاي کت خود را باز مي کند. او به آراستگي و مرتب بودن علاقه و تمايل دارد؛ ما اين را مي توانيم از کراواتها و جوراب هاي نيمه ظريف عالي او درک کنيم. او ثروتمندانه لباس مي پوشد، اما حزب کارگر را نيز در نظر مي گيرد. او به خوبي مي داند که رئيس جمهور بودن به اين معني است که به زبان همه صحبت کرد و براي هر دو جناح سياسي جذاب و خوش آيند بود.

فکر مي کنم به همين دليل او موي خود را در قسمت وسط سر جدا مي کند.


ژاپن- آکيهيتو (Akihito)

ژاپن داراي نخست وزير ياسو فوکودا است، اما من ترجيح مي دهم که امپراطور آکيهيتو را رهبر ملت ژاپن بدانم. اين نخست وزير تقريبا شبيه هر کارمند ديگري به نظر مي رسد؛ اما اين پادشاه بسيار شاهانه و باشکوه به نظر مي رسد.

شايد تمامي کشورها بايد دو رهبر داشته باشند. يک نفر از آنها بايد مسول اموري از قبيل ذوق و سليقه باشد.  

او مرد سليقه و دانش است. نيمرخ و شلوار او را با معاون رئيس جمهور آمريکا مقاسيه کنيد.


پاکستان- پرويز مشرف ( Pervez Musharraf )

پرويز مشرف که در سال 1999 با يک کودتا قدرت را در پاکستان به دست گرفت، اخيرا به لباس هاي غير نظامي تمايل پيدا کرده است.

 در حقيقت پرويز مشرف در لباس هاي غيرنظامي بسيار بهتر به نظر مي رسد و اگر باهوش باشد به طور کلي از پوشيدن اونيفرم نظامي خودداري خواهد کرد؛ اگرچه ممکن است او مانند رئيس جمهور بوش، گاهي به ندرت لباس پرواز بپوشد.

 او با پوشيدن کت و شلوار، بسيار حرفه اي، رسمي و با اعتماد به نفس ديده مي شود. در حالي که او در اونيفورم نظامي، کمي شبيه يک مدير به نظر مي رسد و نوعي سخت گيري و عصبيت در او ديده مي شود.

در اين تصوير به رئيس جمهور پاکستان در ميان همتاهاي خود نگاه کنيد؛ در اينجا با يک پيراهن راه راه و کت اسپرت آبي رنگ خوش مي گذراند.

لباس هاي غيرنظامي حقيقتا براي اين رهبر مناسب است. پس ببينيد که شما مي توانيد تغيير کنيد.


ميانمار - تان شوه ( Than Shwe )

در مورد تغيير صحبت کرديم. تعجب آور نيست که اوضاع در کشوري که سابقا آن را برمه مي ناميديم، اينقدر سخت گيرانه، شديد و وخيم است. به رهبر اين دولت نظامي نگاه کنيد.

مشکل اصلي خود اونيفورم است. اين لباس به شخص خيالات و تصوراتي را مي بخشد. مي دانم که ساده نيست که يک عادت هميشگي را ناگهان و به طور کامل ترک کرد. اما زماني که به اين حاشيه ها و قيطان هاي طلايي مي رسيم، شايد او بتواند تعدادي از اين سالادهاي ميوه را از روي سينه خود را بردارد و کلاه خود را با يک کلاه گرد و نرم پشمي يا يک کلاه بيس بال شيک و سرزنده خوب و مناسب تعويض کند. اگر قصد داشته باشيد که يک کشور را اداره کنيد، بايد به خوبي و مناسب لباس بپوشيد. آنچه که در کره جنوبي خوب به نظر مي رسد، در روسيه چندان جالب نيست. مجله مد GQ ليستي از شيک پوش ترين و بدپوش ترين رهبران دنيا را تهيه کرده است.

شايد فکر کنيد که عقايد، فصاحت و قدرت بيان يا پشت پرده هاي رفتار، بسيارمهم است. اما بيشترين افسون و جادوي رهبري يک کشور، ظاهر است. آيا چرچيل بدون جليقه و پاپيون نقطه دار خود چرچيل بود؟ مائو رهبر بزرگ چين، بدون لباس مخصوص مائو چطور؟

ما اخيرا روزهاي تيره اي را در فشن رهبران ديده ايم، اما هنوز جرقه و درخشش هايي از زيرکي و منظره هايي از ديوانگي وجود دارد.


ولاديمير پوتين- روسيه

اگر ولاديمير پوتين روسيه را در زندگي واقعي رهبري نمي کرد، مي توانست اين کار را در هاليوود انجام بدهد.

 

او براي نقش انتقام بروس ويليس کاملا مناسب است. او خوش قيافه است، اما به شکل يک فرد ستمکار و بيرحم؛ با چشمان آبي يخي و استخوان گونه اسلاوي خود. او در کت و شلوارهاي مدرن تيره رنگ و ژاکت هاي آراسته خود زيرک و هوشيار به نظر مي رسد.


 هو جين تائو- چين

رهبر بزرگترين ملت دنيا مانند يک مدير يک شرکت بزرگ مالي طبقه متوسط آمريکايي به نظر مي رسد- معمولي و بي نام.

 کت و شلوار تجاري تيره اش، او را مانند کسي نشان مي دهد که توانايي مالي دارد؛ کراوات او مانند مدلي به نظر مي رسد که قبلا آن را ديده ايد؛ مدل موي او مانند پلاستيک به هم فشرده است.


جوزف کابيلا - جمهوري دموکراتيک کنگو

کابيلاي 36 ساله شايد خوش پوش ترين و جذابترين رئيس جمهور زمين باشد.  

 

 او خوش تيپ است و استعداد فشن و به مدبودن را دارد، خواه در لباس کار خود، يک پيراهن چهار دگمه يا يکي از آن پيراهن و کت هاي آستين کوتاه خود که تنها در کنگو ديده مي شود و نوعي دليري و نيرومندي پست- مستعمراتي را نشان مي دهد.


اِوو مورالس - بوليوي

آيا اين مرد عادت ندارد که در گروه موسيقي راک آمريکايي Los Lobos باشد؟ او با ميزان مناسبي از يقه آبي رنگ و استعداد و قدرت تشخيص طبيعي براي پوشيدن لباس هاي سنتي، جالب به نظر مي رسد و فيلم کمدي ناچو ليبره را به خاطر مي آورد.

 


نيکلاس ساراکوزي –فرانسه

هميشه زماني که کسي در کنار کاسترو، براي رهبري فرانسه انتخاب مي شود، هيجان و استرس زيادي وجود دارد؛ اما درمورد ساراکوزي نگراني وجود ندارد. او معمولا به همان اندازه که هنگام سخن گفتن باهوش به نظر مي رسد، در لباس پوشيدن هم شيک و زيرک به نظر مي رسد.

 

او کت و شلوار خود را بسيار خوب و بدون اشکال مي پوشد. ظاهرا در طول رقابت انتخاباتي، همسر او سيسيليا کت دودگمه ديور او را مناسب اندامش ندانست و کت سه دگمه پرادا را براي او انتخاب کرد.


عظمت سلطاني قابوس بن سعيد -عمان

لباس پوشيدن مانند يک رئيس جمهور کار ساده اي است، اما لباس پوشيدن به عنوان يک سلطان، مهارت مي خواهد. اين کار مانند اين است که در آن واحد هم رهبر يک ملت و هم مدير مجله GQ بود.  

 و هيچ کس عمامه اي مانند سلطان عمان نمي پوشد. او استبداد مدرن را آسان و ملايم نشان مي دهد.


  کابوي ايالت كانكتيكات  جورج دبليو بوش- ايالت متحده آمريکا

پدر جورج دبليو بوش، يکي از شيک پوش ترين رئيس جمهورهاي آمريکا بود. در دوره اول رياست جمهوري بوش، سر آستين هاي بلوز او به بند انگشت او مي رسيد و او را شبيه ميمون مي ساخت و شلوارش بر روي فرش قرمز کشيده مي شد.

 

اما برخلاف ساير حوزه هاي فعاليتش، به نظر مي رسد که او بايد از توصيه خياط مردانه استفاده کند و ظاهر خود را بهتر کند.


کيم جونگ دوم -کره شمالي

کيم جونگ با جامه گشادي که مانند لباس هاي کار اجباري است، حقيقتا خودش است. يک مجموعه لباس بين مائو رهبر چين.

و موهاي او- مطمئنا او فکر مي کند که شبيه Sal Mineo است، اما واقعا مارتي آلن است.


محمد شاه ششم-مراکش

اين شاه به طور آشکار به مسائل خياطي مردانه علاقمند است. کت و شلورهاي او بدون اشتباه و عالي برش خورده است.  

 او با ژاکت ها و کتهاي دو يا سه دگمه خود که بيشترين برگردان يقه را دارد و علاقه شديدش به گيره ها و سنجاق هاي کراوات و دستمال جيب، سبک شخصي جدي را به نمايش مي گذارد.


تابوامبكي - آفريقاي جنوبي

تابوامبكي ممکن است از علت بيماري ايدز گيج و سرآسيمه شده باشد، اما کسي است که مي داند چگونه لباس بپوشد. در حالي که نلسون ماندلا ، رهبر سابق آفريقاي جنوبي، لباس هاي تونيک مانند از پارچه هاي طرح دار اسپرت مي پوشيد، او لباس هاي دوخته شده عالي را مي پوشد.

 

او به مدل هاي خيابان سويل (منطقه اي در مرکز لندن که خياطي لباس هاي مردانه سفارشي ان مشهور است) توجه دارد. او مي توانست يک نوازنده جاز يا يکي از شيک پوش ترين مربيان NBA (تيم حرفه اي بسکتبال آمريکا) باشد.  


معمر قذاقي -ليبي

اين رهبر دوستانه و رهبر انقلاب، جايزه موفقيت و پيروزي حرفه ي ما را دريافت مي کند. او هميشه مي داند که سياست، صنعت نمايش است و انرژي، شجاعت و تخيل و ابتکار را به اين حرفه وارد مي کند.

 

r o z a n e h o n l i n e .com

او مدهاي غربي و شرقي را با قوه تشخيص و استعداد خود با يکديگر ترکيب مي کند و از گريم ترسي ندارد.  

منبع: استايل


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive