به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, April 13, 2008

.::ROZANEH::. >>TAGHDIM ba ESHGH<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، ا;ينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از100/000(صد هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات ا;ينجا را کليک کنيد.

 

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

سلام به همراهان خودم ..دوستان عزیزم ..راستش یه التماس دعا دارم واسه یه دختر کوچولو به نام پارمیس ..پارمیس کوچولو بیماره و به دعای خیر شما برای به دست آوردن سلامتیش نیاز داره ..ممنون میشم اونو از این موهبت محروم نکنین

تقدیم با عشق


   Love Messages
 
 _______________________
 

You are like the sunshine so warm, you are like sugar, so sweet.. you are like you.. and that's the reason why I love you!

تو مث خورشید میمونی ..گرم ..مث شکر میمونی.. شیرین ...تو مث خودتی و به این دلیله که من تو رو دوست دارم

_______________________

Keeping someone in our heart is very easy...

But, to be in someone's heart is most difficult..

So "RESPECT" the heart which CARES for U...

نگه داشتن شخصی در قلبمون خیلی راحته

ولی این که تو قلب کسی خودتو نگه داری خیلی مشکله

پس قدر  قلبی که تو رو تو خودش نگه داشته بدون

_______________________

 

Every tear is a sigh of brokenness, every silence is a sight of lonliness, every smile is a sigh of hapiness, every sms is a symbol of remembrance

 

هر قطره اشک نشانه ای از شکستن قلب کسی هست و هر سکونی نشانه ای از تنهایی

هر لبخندی نشانه ای از شادی  هست و هر اس ام اسی نشانه ای از به یاد آوردن کسی

_______________________

If 10 people care 4 u, one of them is me, if 1 person cares 4 u that would be me again, if no 1 cares 4 u that means i m not in this world.

 

اگه 10 نفر باشن که نگرانت هستن یکیش منم ..اگه 1 نفر باشه که نگرانته بازم منم

اگر هیچ کسی نیست که نگرانت باشه بدون من مرده ام ..

_______________________

A special LUNCH 4 u,
In de hotel of my Heart,
A boul of love,
A spoon of care,
In the pot of Happiness,
Dish is friendship,
Pay the bill
by
MISSING
Me���.

یه نهار مخصوص  تو یه هتل که همون قلب منه ..قدحی از عشق و قاشقی از توجه وکوزه ای از شادمانی

و ظرفی از دوستی ..

صورتحساب رو با دلتنگی برای من پر داخت کن

_______________________

Heart is like a bottle of perfume.
If u never open it nobody knows the fragrance inside it..
If u keep it always open
soon u will loose ur fragrance.
So act wisely.

قلب مث یه شیشه عطر میمونه ..تا درشو باز نکنی هیچ کسی رایحه شو حس نمکنه

ولی اگه همیشه درشو باز بزاری بزودی رایحه خوششو از دست میده

پس عاقلانه رفتار کن

 _______________________

Love is like playing the piano.
First you must learn to
play by the rules,

then you must forget the
rules and lay from your heart.
 

عشق مث نواختن پیانو میمونه ..اول شما قواعد رو یاد میگیرین و با استفاده از اون قواعد مینوازید

سپس باید قواعد رو فراموش کنین و  با احساس و قلبتون بنوازید

_______________________

Life is 4 living, I Live 4 U.
Songs r 4 singing, I Sing 4 U.
Love is 4 caring, I Care 4 U.
Angels r 4 keeping, Can I keep U���?

زندگی برای زنده بودنه ..من زنده ام برای تو

آواز برای خوندنه ...من میخوانم برای تو

عشق برای توجه کردنه ..من متوجه تو هستم

و فرشتگان برای محافظت کردن هستند

آیا من میتونم تو رو داشته باشم و ازت محافظت کنم؟؟

 

_______________________

I have 3 parts of my heart,
.
.
.
1st 4 my Allah,
.
.
2nd 4 my Family,
.
3rd 4 myFriends.

*

*

But no part 4 u,

Becoz,

U
R
My
Heart
 

من 3 قسمت تو قلبم دارم

یه قسمت برای خدا

یه قسمت برای خانواده

یه قسمت برای دوستام

 ولی  هیچ قسمتی برای تو ندارم

چون تو خودت قلب من هستی
 

_______________________

 

 

What makes some people dearest, is not just the happiness that you feel when you meet them, but its the pain you feel when you miss them..!

چیزی اون چیزی که  باعث میشه بعضی ها خیلی عزیز بشن ..احساس شادیی نیست که تو از دیدن اونا در خودتون حس میکنی.... بلکه احساس رنج و دلتنگی هست که از ندیدن اونا داری

_______________________

Moon said to me, if ur friend is not messaging u why dont you leave ur friend.I looked at moon and said does ur sky ever leave u when u dont shine

 

ماه به من گفت اگه دوستت بهت هیچ پیغامی نمیده ..تو چرا ترکش نمیکنی؟؟

بهش گفتم آیا خورشید تو رو ترک میکنه در حالی که نمیدرخشی و نور نداری؟؟

_______________________

 
 
Faith makes all things possible. Hope makes all things go on. Love makes all these things work properly .

 

ایمان باعث میشه همه چیز ممکن شود ..امید باعث میشه همه چیز ادامه یابد و عشق باعث انجام صحیح

 همه این کار ها میشه

 ._______________________.

  ..
Can I say I love you today? If not, can I ask you again tomorrow? And the day after tomorrow? And the day after that? Coz I'll be loving you every single day of my life.

میتونم  امروز بهت بگم دوستت دارم ؟؟اگه نه ..میتونم فردا بهت بگم یا پس فردا؟؟یا روزهای بعد؟؟

واسه این که من هر روز از زندگیم تو رو دوست دارم  

_______________________


 

Most wonderful pairs in the world are:-
HEART & BEAT
NIGHT & MOON
BIRDS & SONGS
ROSES & LOVE
U & UR $MILE.
SO KEEP $MILING ALWAYS.

چند تا جفت استثنایی تو دنیا وجود داره

قلب و طپش اون

شب و ماه در اون

پرندگان و آوازشون

گل رز و نشانه عشق

تو و خنده هات

پس همیشه بخند
 
_______________________


Being near is not the meaning of being dear,
I may be far from u but msgs are bridges
2 make u feel that I always REMEMBER YOU!

نزدیک بودن دلیل عزیز بودن نیست

ممکنه من از تو دور باشم ولی پیام های بین ما مث پلی میمونه که باعث بشه

احساس کنی که همیشه به یادتم
 _______________________


It is not being in love that makes me happy... but is being in love with YOU that makes me happy.

فقط عشق نیست که باعث شده احساس خوشی کنم بلکه عاشق تو بودن دلیل خوشحالی من هست
 
_______________________


Curved high on a mountain covered in fog... I saw these 3 words... I LOVE YOU!

روی یه کوهی که ذر مه پوشیده شده بود ..سه کلمه حکاکی شده بود ..ترا دوست دارم

_______________________
 
Is that love i see in your eyes, or merely a reflection of mine?
 

آیا این عشق هست که من در چشمان تو میبینم یا صرفا  انعکاسی از عشق من است

 _______________________

I hide my tears when I say your name,
but the pain in my heart is stil the same.
Though I smile and seem carefree,
there's no one who misses you more than me!!

 

من اشکهای خود را پنهان میکنم وقتی اسم تو بر زبانم جاری میشود

ولی رنجی که در قلبم هست هنوز پابرجاست

گرچه میخندم و به نظر بی خیال میام

ولی هیچ کس بیشتر از من دلتنگ تو نیست

_______________________

 
 

I love so much my heart is sure. As time goes on I love you more.

 Your happy smile, Your loving face, No one will ever take your place.

خیلی عاشقم و دلم مطمئنه ..هرچی زمان میگذره من تو رو بیشتر دوست دارم

خنده ی شادمانه تو ..صورت دوست داشتنی تو ..

هیج کس جای تو را نخواهد گرفت

 

 _______________________
 

As I lie awake in my bed. All sorts of thought run through my head, Like why do I love you as much as I do. Then I realise its because you are you!

وقتی تو تخت خوابم بیدار .دراز کشیده ام ..همه حور فکری از مغزم میگذره .مثلا این که چرا تو رو به این حد  دوست دارم..و به این نتیجه میرسم که تو چون تو هستی من این قدر دوستت دارم 
 ___________________________________________________

and

 IT IS SPECIAL FOR MY FOREVER LOVE:

I love all the stars in the sky, but they are nothing compared to the ones in your eyes!

 

من تمام ستاره های آسمون رو دوست دارم ولی اونا در مقایسه با ستاره ای که در چشمان تو میدرخشه هیچند

___________________________________________________

fariba

www.shelterless.blogfa.com

 

 

 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive