به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, May 4, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope 87-02-14<<

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

سلام به همه دوستان

شايد قبلأ شنيده باشيد كه متولدين ماههاي مختلف ، سنگهاي مخصوص به خودشان را دارند كه البته گفته ميشود كه اين سنگها براي آنها علاوه بر خوش‌يمن بودن باعث سلامتي ايشان نيز ميشود.

قسمت جديدي به سايت اضافه کرديم که اين سنگها رو توي اون بخش معرفي کرديم. اميدوارم خوشتون بياد.

اينجا را کليک کنيد

فروردين(بره)
مشكل يك سوء تفاهم براي مدتي شما را درگير خود خواهد كرد. اگر كمي حوصله به خرج دهيد اين مشكل خيلي زود برطرف ميشود و حقيقت امر براي طرف مقابل قضيه آشكار خواهد شد. در آغاز هفته با تغييراتي مواجه خواهيد شد. يك خبر خوشحالتان خواهد كرد. يكي از اقوام ، نيازمند كمك شما خواهد شد. بعضي مشكلات اجتماعي برايتان عادي ميشود. سعي كنيد روي هر مسئله اي چه كوچك و چه بزرگ بيش از حد حساسيت به خرج ندهيد و خود را آزرده نسازيد.
 
ارديبهشت(گاو)
هفته دلپذيري در پيش داريد. احساس خاصي از سبكبالي خواهيد كرد. هدايايي در راه داريد. يكي از اعضاي فاميل خدمت بزرگي در حق شما خواهد كرد. ديدار غيرمترقبه اي با يكي از دوستان قديمي روحيه تازه اي به شما خواهد داد. پول مورد نظر به دستتان مي رسد و يا طلبي معوقه وصول خواهد شد. از شنيدن خبري تازه ذوق زده مي شويد. اين روزها سعي كنيد زياد خود را با امور كم اهميت خسته نكنيد.
 
خرداد(دو پيکر)
در اين هفته مواظب باشيد كه يكي از همكاران و يا همسايگان با رفتار و يا گفتار غيرمتعارف خود موجب آزردگي خاطر شما نشود. با قياس با خود ، ديگران را ارزيابي نكنيد. بعضي ها ممكن است مشكل رواني و يا تربيت خانوادگي داشته باشند. سعي كنيد روابط خود را با دوستان حفظ كنيد. با اين كار روحيه تازه اي به دست مي آوريد. يكي از خواسته ها و يا آرزوهاي شما برآورده ميشود. با رو به راه شدن كاري و يا مشكلي رضايت خاطر شما فراهم خواهد شد.
 
تير(خرچنگ)
يك مسئله كم اهميت براي شما بزرگتر از حد خود خواهد شد وبرايتان مشغله فكري آزاردهنده اي به بار مي آورد. اگر كمي دقت كنيد، خواهيد ديد كه خود شما در اين امر نقش اول را داشته ايد. سعي كنيد كنترل بيشتري روي حس حسادت خود داشته باشيد و براي هر امري دچار سرزنش از خود نشويد. در محيط و امور شغلي فرصت هاي مناسبي براي كسب بعضي موفقيت ها به دست مي آوريد. مواظب باشيد اين فرصت ها را از دست ندهيد.
 
مرداد(شير)
به خاطر احساس مسئوليت از تصميمي كه گرفته بوديد ، منصرف خواهيد شد و آن وقت خود را بر سر يك دوراهي احساس خواهيد كرد. بهترين روز براي شما روز جمعه خواهد بود. در اين هفته حواستان را جمع كنيد كه در مقابل بعضي جريان هاي غيرموافق قرار نگيريد. گاهي اوقات لازم است آدم سياست به خرج دهد و خود را كنار بكشد تا آن جريان ناموافق بگذرد. در اين هفته و در همه اوقات سعي كنيد بر اعصاب خود مسلط باشيد و خونسردي خود را حفظ كنيد.
 
شهريور(خوشه)
نوميد نباشيد. آنچه را كه در طلب آن هستيد خيلي راحت به دست مي آوريد. بعضي سختي ها برطرف ميشود. روزهاي گرم  وروشني در پيش داريد. سعي كنيد بعضي امور مالي افكارتان را پريشان نكند تا بتواند بهترين تصميم را بگيريد. سعي كنيد روحيه تان را قوي كنيد تا در مقابل بعضي مسائل كم اهميت احساساتي نشويد. يكي از بستگان كه به تن پروري و راحت طلبي عادت كرده است ، نزد شما خواهد آمد. سعي كنيد در مقابل خواسته او مقاومت كنيد و از انجام آن بپرهيزيد.
 
مهر(ترازو)
در مورد يك امر مورد علاقه و يا كنجكاوي شما خبرهاي خوب و رضايت بخشي خواهيد شنيد.مقداري پول بابت خريدهاي غيرضروري و يا هديه براي ديگران از دست شما خارج ميشود. در امور كسب و كار موفقيت هايي به دست مي آوريد. سعي كنيد اميدواري هاي خود را نسبت به آينده كدر نكنيد. متأهلين متولد اين ماه مواظب حساسيت هاي شريك زندگي خود باشند و سعي كنند روي هيچ و پوچ موجب آزردگي خاطر او نشوند.
 
آبان(کژدم)
اين روزها بهتر است روي هر وعده و قولي حسابي طويل و عريض براي خود باز نكنيد. براي انجام برنامه و كار مورد نظر تا كاملأ خاطر جمع نشده ايد قدم پيش نگذاريد. سعي كنيد پايتان را جايي بگذاريد كه از محكم بودن زير آن مطمئن باشيد . بهتر است جلوي بعضي ولخرجي هاي خود را بگيريد تا توازن دخل و خرجتان به هم نخورد، چون در غير اين صورت جمع و جور كردن امور مالي برايتان خيلي مشكل خواهد شد.
 
آذر(کمان)
همين روزها با جلوه هايي از خوش شانسي ها مواجه خواهيد شد. از يك نوآشنا محبت خواهيد ديد. دوستي هاي تازه اي در راه داريد. يكي از آرزوهاي شما برآورده مي شود. در محيط كار با يكي از همكاران اختلاف نظر و يا مشاجره خواهيد داشت. يك برنامه مورد علاقه تان به دلايل نامعلومي دچار دست انداز ميشود. در محيط خانواده اهميت و ارزش هاي  وجودي و يا كار شما مورد توجه قرار مي گيرد.
 
دي(بز)
بعضي اتفاق ها و يا تغييرات را به فال نيك بگيريد، چون اين هفته روي خط خوش شانسي ها حركت مي كنيد. اگر هوشياري و دقت نظر به خرج دهيد مي توانيد آينده نگري خود را پرورش داده و تقويت كنيد. موردي از اختلاف هاي خانوادگي شما را با خود درگير خواهد كرد، اما مي توانيد با پس كشيدن پاي خود اين درگيري را كم اثر كنيد. خواسته و يا طلب شما مورد موافقت قرار مي گيرد. مقداري پول به دست شما مي رسد.
 
بهمن(دلو)
همين روزها شاهد تغييراتي در محيط كار و در فضاي خانواده خواهيد شد. بعضي نقطه نظرهاي شما در مورد بعضي اشخاص و يا تصميم گيري هايتان تغيير خواهد يافت. بالاخره موفق خواهيد شد يك اختلاف قديمي را حل كنيد. از يكي از اعضاي سالمند خانواده مهرباني و مساعدت خواهيد ديد. يك فرد مزاحم از سر راهتان به كنار خواهد رفت. راه پيشرفت را در مقابل خود هموار و روشن خواهيد يافت.
 
اسفند(ماهي)
در اين هفته از نتايج زحماتي كه براي انجام كاري كشيده بوديد، برخوردار خواهيد شد. اگر به موقع بجنبيد، مي توانيد از بروز يك اشتباهكاري جلوگيري به عمل آوريد. با پشتكار و پيگيري مداوم مي توانيد به موفقيت هايي در اجراي يك برنامه دست يابيد. خيلي زود نگراني هاي شما از بابت يك امر اجتماعي برطرف ميشود. در هر حال سعي كنيد بر اعصاب خود مسلط باشيد تا بتوانيد درست تصميم بگيريد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive