به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, May 19, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/02/28)

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
يك اداره و يا يك موسسه با تقاضاي شما موافقت مي كند و اميدواري شما براي انجام كاري و يا برنامه اي خيلي بيشتر از پيش خواهد شد. يك كار مورد علاقه كه مدتي به تعويق افتاده بود ، دوباره به جريان خواهد افتاد. سعي كنيد يأس و نوميدي را از خود دور كنيد و باور داشته باشيد كه نيروي اراده در بسياري از امور كارساز و حلال مشكلات است.
 
ارديبهشت(گاو)
اين روزها به بعضي وعده ها و وعيدها دل نبنديد و خود را درگير بعضي برنامه هاي سراب گونه نسازيد و تا احساس نكرديد كه زيرپايتان سفت و محكم است قدم از قدم برنداريد . آن دسته از متولدين اين ماه كه به كارهاي علمي و تكنيكي مشغول هستند نسبت به موفقيت هاي خود ترديد نكنند. از يك آزمون و يا رقابت موفق بيرون خواهيد آمد.
 
خرداد(دو پيکر)
اين هفته هماي شانس و اقبال در بالاي سرتان به پرواز درمي آيد و فرصت هاي نيكويي به دست مي آوريد. سعي كنيد در برخورد با بعضي شرايط مساعد بيش از حد متعارف، احساساتي نشويد تا بتوانيد به درستي تصميم بگيريد. در هيچ موقعيتي، فرصت آينده نگري و پيش بيني ها را از خود دور نكنيد . در جريان يك گفتگو تصميمي ناگهاني نگيريد و تصميم گيري خود را كمي به تعويق بيندازيد.
 
تير(خرچنگ)
در اين هفته از موقعيتي كه بزرگان خانواده براي شما به وجود مي آورند ابتدا كمي دچار شگفتي خواهيد شد، اما كمي بعد علت آن براي شما آشكار خواهد شد. يكي از همسايگان و يا همكاران با رفتار و يا گفتارش موجب ناراحتي خيال و عصبانيت شما خواهد شد. كاري را كه شروع كرده ايد، ادامه دهيد و اجازه ندهيد كه دچار وقفه شود وگرنه از نتيجه كار پشيمان خواهيد شد.
 
مرداد(شير)
در اين هفته مخصوصأ احساس خواهيد كرد كه به كمك فكري ديگران سخت نيازمند هستيد. بعضي رودربايستي ها را كنار بگذاريد و مشكل خود را با آشنايان دلسوز و باتجربه درميان بگذاريد . در مقابل بعضي ناملايمات و يا نيش زبان ديگران از خود بردباري و خويشتن داري نشان دهيد و اين گونه رفتارهاي غيرمتعارف را به حساب مشكلات رواني آنها بگذاريد. به قول معروف نرود ميخ آهنين در سنگ.
 
شهريور(خوشه)
در اين هفته با برخورد با بعضي مسائل ناچار ميشويد نسبت به آينده تان جدي تر فكر كنيد و مصمم تر تصميم بگيريد. بهتر است يك بار ديگر راههاي پيموده شده را مورد بررسي و بازبيني قرار دهيد و از اين كار به تجربه هاي تازه اي دست يابيد. شما ميتوانيد با پا در مياني يك اختلاف و يا مشكل پيش آمده براي چند تن از اعضاي خانواده را حل و فصل كنيد. يك اتفاق پيش بيني نشده بر سر راه داريد.
 
مهر(ترازو)
يك شادماني بزرگ بر سر راه داريد. از اينكه مي بينيد بعضي امور رو به پيشرفت گذاشته و يا بعضي كارها، خيلي راحت و آسوده رو به راه شده احساس رضايت خواهيد كرد. در اواخر هفته از بدقولي و يا ناسپاسي يكي از نزديكان دلخور و عصبي خواهيد شد. مدتي است فكرتان براي يك خريد بزرگ مشغول است.
 
آبان(کژدم)
در اين هفته خود را در وضعيت تازه اي خواهيد يافت. بعضي تغييرات در برنامه ها و يا امور مسكن و يا اشتغال شما پيش مي آيد. از كسي كه انتظار و توقعي از او نداريد، كمك و ياري خواهيد ديد. در اين هفته مخصوصأ مواظب باشيد به خاطر احساساتي شدن براي ديگران خود را توي بعضي دردسرها نيندازيد و يا ضمانت كسي را كه به وي چندان اعتمادي نداريد، نكنيد. يكي از اعضاي سالمند خانواده مشتاق ديدار شماست.
 
آذر(کمان)
همين روزها يكي از خواسته هايتان برآورده ميشود. پول نطلبيده اي به دستتان مي رسد. اگر اندكي از خودخواهي هاي خود بكاهيد برخي مشكلات شما هم حل ميشود. با يكي از بستگان گفتگوي مفيدي خواهيد داشت كه در برنامه ريزي هاي آينده تان نقش مهمي بازي خواهد كرد.
 
دي(بز)
اين روزها بايد حواستان را خيلي جمع كنيد تا بتوانيد از بروز يك اشتباهكاري جلوگيري به عمل آوريد. دانش آموزان و كارمندان متولد اين ماه در امور تحصيلي و يا شغلي خود به موفقيت هايي دست مي يابند. از راه دور خبر مهمي به شما مي رسد. در يك جمع بنا به مواردي خواهيد درخشيد. در يك امر احساسي راه پرپيچ و خمي در پيش داريد كه براي رسيدن به مقصود بايد خيلي دقيق و ظريف عمل كنيد.
 
بهمن(دلو)
خود را براي انجام كار مهمي آماده كنيد. همين روزها پيشنهاد خيره كننده اي خواهيد شنيد. ملاقات با يك يا چند مفر از اشخاص مهم برايتان راهگشا خواهد شد. اين روزها بايد خيلي مواظب احساساتتان باشيد و به خاطر بعضي هوس ها موقعيت خود را از دست ندهيد. به يك مسافرت دعوت مي شويد. براي رفتن به سفري دور و دراز فكرهايي در سر داريد، اما حواستان باشد كه پل هاي پشت سر خود را خراب نكنيد تا فرصت بازگشت هم داشته باشيد.
 
اسفند(ماهي)
بعضي امور كه در دست انداز افتاده بود، همين روزها در جاده اي صاف و هموار قرار مي گيرند و آن گونه كه دلتان مي خواهد روبه پيشرفت خواهند گذاشت. به زودي پي خواهيد برد كه نگراني شما از بابت امري كه مورد نظر است، بي پايه و بي اساس بوده است. سعي كنيد خيالبافي هاي منفي را از خود دور كنيد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive