به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, May 28, 2008

.::ROZANEH::. Game Magazine

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 
 
 
اخبار بازي ها
 
دموي بازي GRID
 
 
ديروز Codemasters دموي نسخه ي PC بازي GRID(از سري بازي هاي Race Driver) را با حجم 893 مگابايت در وبسايت خود قرار داد. در اين دمو 3 حالت مختلف مسابقه اي و 3 ماشين مختلف براي انتخاب وجود دارد. همچنين مي توانيد در بخش آنلاين و چند نفره ي آن با 11 نفر به بازي بپردازيد. همانطور که مي دانيد GRID از Engine ارتقا يافته ي ديگر بازي اين شرکت يعني DiRT بهره مي برد. Neon نام نسخه ي قبلي اين Engine بود که بعد از ارتقا به Ego تغيير نام يافت. گرافيک بازي قابل قبول است و در کل بازي خوبي به نظر مي رسد. نسخه ي کامل GRID در تاريخ 3 June برابر با 14 خرداد منتشر مي شود.
جزئيات ساخت بازي James Bond
 
 
Activision امروز تأييد کرد که بازي بعدي James Bond که هنوز نام آن مشخص نشده، با استفاده از Engine بازي Call of Duty 4 : Modern Warfare ساخته خواهد شد!! همانطور که مي دانيد Activision در سال 2006 ليسانس ساخت بازي هاي ويدئويي بر پايه ي فيلم هاي James Bond را خريداري کرده بود و اين اولين بازي James Bond مي باشد که ناشر آن کمپاني نام آشناي Activision است. پلتفورم هايي که اين بازي قرار است برايشان منتشر شود، مشخص نشده ولي شايعاتي مبني بر عرضه ي بازي براي Wii‌ ، Xbox 360 ، PS3 و PC وجود دارد. اين بازي تقريبا همزمان با فيلم Quantum of Solace منتشر خواهد شد و سازنده ي آن استوديوي Treyarch است. در وبسايت رسمي بازي لوگويي با نام Quantum of Solace وجود دارد، ولي هنوز نام کامل بازي از سوي Activision مشخص نشده.
تأييد Burnout Paradise براي PC
 
 
استوديوي Criterion Games امروز رسما اعلام کرد بازي Burnout Paradise با محتواي اضافي شامل قابليت هاي بهبود يافته ي آنلاين براي PC در حال ساخت است. هنوز تاريخ انتشار اين نسخه مشخص نشده. همانطور که مي دانيد اين بازي در تاريخ 22 January امسال براي دو کنسول PS3 و Xbox 360 توسط EA منتشر شده بود و مورد توجه بسياري از منتقدين قرار گرفته بود. اين بازي تحولات نسبتآ بزرگي نسبت به نسخه هاي قبلي سري بازي هاي Burnout داشته است. وجود حالت Open-World در Burnout Paradise را مي توان يکي از مهمترين و بزرگترين تحولات ايجاد شده در سري بازي هاي Burnout نام برد. تاکنون هيچ يک از بازي هاي Burnout براي PC منتشر نشده بودند. اطلاعات بيشتري از اين بازي در وبسايت استوديوي سازنده يعني Criterion Games موجود است.
تأييد LOTR: Conquest
 
 
در ماه February امسال Pandemic Studios رسما اعلام کرده بود که بازي جديدي بر پايه ي کتاب هاي The Lord of the Rings در دست ساخت دارد و جزئيات بيشتري از آن را در آينده اي نزديک فاش خواهد کرد. اکنون زمان انتشار اولين اطلاعات از اين بازي فرا رسيده. EA(ناشر بازي) بيان کرد LOTR: Conquest براي پلتفورم هاي PC ، PS3 ، Xbox 360 و DS در فصل چهارم سال 2008 ميلادي منتشر خواهد شد. Pandemic به بازي کننده ها قول داده که  قابليت کنترل هر دو طرف جنگ را بتوانند به دست بگيرند. Conquest بازي اکشني است که در ميدان هاي جنگي بسيار بزرگي بوقوع مي پيوندد و به گيمر اين قابليت را مي دهد که کنترل کاراکترهاي گوناگون بازي را بدست بگيرند. همچنين Josh Resnick(مدير اصلي Pandemic) اظهار داشت "با توجه به تجربه ي ما در ساخت بازي هاي اکشن بزرگ و باشکوه، The Lord of the Rings: Conquest بدرستي هرآنچه طرفداران بخواهند به آن ها مي دهد. به عنوان مثال، مي توانند با استفاده از شمشير، کمان و جادو نبردهايي حماسي از راه هاي مختلف، شکل دهند". اطلاعات بيشتري از اين بازي در وبسايت رسمي آن موجود است.

 
 
اکتبر امسال و GTA 4 براي PC ؟
 
با توجه به فروش بي سابقه بازي GTA بر روي کنسول هاي X360 , PS3 گمانه زني ها درباره انتشار اين بازي براي PC وهمچنين زمان آن شروع شده است. نشريات وب سايت هاي مختلف در همين راستا بر اساس چند خبر تاييد نشده حدس مي زنند که راک استار در حال کار بر روي نسخه کامپيوتر اين بازي است و با احتمال زياد در ماه اکتبر امسال منتشر خواهد شد. چيزي که به گمانه زني ها در اين رابطه قوت بيشتري مي دهد سکوت سنگين Rockstarدر مقابل اينگونه شايعه هاست. راک استار در هيچکدام از مصاحبه هاي خود هيچ اظهار نظري در رابطه با انتشار يا عدم انتشار بازي GTA 4 براي کامپيوتر نکرده و در مقابل شايعات سکوت اختيار کرده است.


کاور فرضي نسخه کامپيوتر که توسط يک سايت امريکايي طراحي شده است !
 

برخي از کارشناسان صنعت بازي معتقند راک استار در حال استفاده از استراتژي قديمي خود که در بازي GTA San Andreas پياده کرده بود، مي باشد. بازي مذکور 6 ماه پس از انتشار آن براي PS2 براي کامپيونر هاي شخصي عرضه شد.
 
اولين جزييات از Guitar Hero IV !!
 
 
 
شماره June مجله Game Informer اولين جزييات چهارمين نسخه از فرنشايز Guitar Hero را منتشر کرده است.

خوب Guitar Hero IV هم راه تقليد از Rock Band را در پيش گرفته و در اين نسخه شاهد وجود bass, ميکروفن و درام 6 تيکه با دو سنج خواهيم بود.البته مشخص نيست که instrument هاي RB با GH سازگار هست يا نه!

به خاطر مشاجره اخير Gibson با Activision گيتارهاي اين نسخه لايسنس شده نيستند و سازنگان از گيتار هاي custom-designed استفاده مي کنند.

راک استار ها مي تونن به وسيله سرويس Guitar Hero Tunes آهنگ هايي رو که خوشون ساختند با ديگر بازيکن ها share کنند.ولي اين track ها وُکال نخواهند داشت!!

بازيکن ها همچنين مي تونن موزيسين ها و album art و ... خودشون رو طراحي کنند.

درحالي که هنوز هيچ ترکي کانفرم نشده ولي Van Halen, The Eagles, Sublime, and Linkin Park will all be making appearances on the tracklist.
همه ي آهنگ ها هم master track هستند.

اين نسخه توسط Red Octane و Neversoft در دست ساخت براي PS3 و X360 و Wii است.و در آخر امسال هم منتشر خواهد شد.
 
ايتاگاکي : NG2 اخرين قسمت از سري بازي NG
 
 
در مصاحبه اي که سايت Kotaku با سارنده ي سري بازي Ninja Gaiden يعني اقاي ايتاگاکي ( Itagaki ) انجام داده ايشون اعلام کردن که هيچ نقشه اي براي ساخت قسمت هاي جديد از سري بازي Ninja Gaiden براي هيچ کدام از پلتفرمها نخواهيم داشت . بنابراين اخرين قسمت اين سري همان NG2 هست که قرار هست تا چند روز ديگر براي کنسول 360 منتشر شود .
همچنين بار ديگر ايشون اعلام کردند که بازي NG2 در انحصار کنسول 360 خواهد بود و هرگز براي PS3 منتشر نخواهد شد .
 

Hideo Kojima و يک پروژه جديد !!
 
 
امروز خبر جالبي از طريق سايت Nintendoeverything منتشر شده که مضمون کلي اين خبر بدين شرح هست :

Hideo Kojima سازنده و خالق سري بازي Metal Gear Solid پس از به اتمام رساندن پروژه MGS4 که قرار هست تا چند روز ديگر براي کنسول PS3 منتشر شود به فکر بازيهاي جديد و عرضه اونها در اينده هست .
Kojima در گفتگويي به گونه اي جالب اشاره هايي به بازي جديد در حال ساخت خود کرد . يک بازي که مخصوص گيمرهاي Hard Core ميباشد !
هيچ اطلاعاتي از اين بازي تا کنون اعلام نشده اما با توجه به سابقه درخشان Kojima در عرصه بازيهاي کامپيوتري ميتوان انتظار يک بازي شگفت انگيز ديگر را داشت ...

 

 


آهنگ هفته
آهنگ جديد و بسيار زيباي دي جي ماني به نام کي ميگه تو زشتي با دو کيفيت
 
 
 
بازي هفته
 
 
شما به سختي مي توانيد جنگلي در اطراف فرانکفورت پيدا کنيد، شهري در آلمان که يکي از بزرگترين مراکز مالي اروپا محسوب مي شود. اما اگر بتوانيد ساختماني را پيدا کنيد، شما جنگل هاي استوايي را خواهيد يافت که توسط موجودات بيگانه و سربازان کره ي شمالي مورد هجوم قرار گرفته است... . در اين ساختمان بدون شک يکي از پر طرفدار ترين و پر هوا خواه ترين بازي ويدئويي در حال توسعه است... بله ما در مورد Crysis صحبت مي کنيم، کار آينده ي شرکت Crytek سازنده ي سال 2004 بازي Far Cry... .

 
 

کساني که اين بازي را نمي شناسند ممکن است بپرسند که Crysis چيست؟

در ابتدا بايد بگويم که اين بازي هيچ ارتباطي به Far Cry ندارد و دنباله و يا ادامه اي براي آن بازي محسوب نمي شود! در عوض اين يک بازي اصيل حول داستان هجوم موجودات بيگانه در جزاير اسپراتلي مي باشد. جزاير اسپراتلي يکسري مجمع الجزاير کوچک هستند که واقعا در جهان حقيقي وجود دارند و در جنوب درياي چين در نزديکي فيليپين واقع شده و مالکيت آن به چندين مليت تعلق دارد. اگر چه جزيره در بازي بسيار بزرگتر از نقطه ي مقابل خود در جهان واقعي مي باشد که بيشتر تپه ي دريايي است تا جزيره...
داستان از آنجايي شروع مي شود که يک شهاب سنگ مرموز از فضا به زمين مي افتد و بر روي جزيره فرود مي آيد... از آنجايي که شهاب سنگ بطور آشکاري در اتمسفر شعله ور بود، مليت هاي جهان مشکوک مي شوند که مساله اي غير عادي در رابطه با شهاب سنگ وجود دارد!! در هر صورت ارتش کره ي شمالي اول از همه به آنجا مي رسد و ورود هر کس ديگري را به جزيره ممنوع مي کند. همانطور که احتمالا اطلاع داريد کره ي شمالي و آمريکا ميانه ي خوبي با هم ندارند از اين رو آمريکايي ها هم نيرو هاي ويژه اي به جزيره اعزام مي کنند. شخصيت شما و يا بنوعي قهرمان بازي عضوي از تيم نيروي ويژه ي آمريکاست که به جزيره عازم شده تا بفهمد که در آن جزيره چه اتفاقي افتاده است...
.


بخش اول بازي شامل جنگ شما با نيرو هاي کره ي شمالي مي باشد. اما اوضاع به شکل بدتري تغيير مي کند هنگامي که شي بيگانه از هم باز مي شود و جزيره را منجمد مي کند و بر آب و هواي زمين تاثير مي گذارد! در اين هنگام دشمنان با هم متحد مي شوند تا با اين تهديد بمراتب خطرناک تر به مقابله بپردازند و آن را متوقف کنند و ادامه ي ماجرا... .
اگر شما Far Cry را بازي کرده باشيد پس مي دانيد که Crytek کمپاني اي هست که به گيم پلي بدون محدوديت و باز بسيار اعتقاد دارد. زيبايي آن بازي به اين علت بود که شما آزادي عمل کامل داشتيد که به هر کجا برويد ضمن اينکه مي توانستيد به روش خودتان بازي کنيد! اگر احساس جنگجويي داشتيد مي توانستيد مسير مستقيم را در پيش گيريد و با اسلحه به هنرنمايي بپردازيد اما اگر شما در مهمات و ميزان سلامتي با کمبود مواجه بوديد مي توانستيد دزدکي و مخفيانه پيرامون جزيره را بپيماييد. در فارکراي بسياري مواقع پيش مي آمد که براستي حس مي کرديم که در جنگل هستيم... .
Crysis تنها يک بازي Farcry نيست که موتور گرافيک پيشرفته تري داشته باشد! در اين بازي قول يک بازي بزرگتر و پرمايه تري از بسياري جهات داده شده. داستان قول داده شده که انعطاف پذيري زيادي داشته باشد براي مثال: اگر يکي از اعضاي تيمتان خيلي زود کشته شود او ديگر بعد از آن نخواهد بود که به شما اطلاعات ارزشمندي دهد که ممکن است زنده ماندن را براي شما آسانتر کند. همچنين بر روي هوش مصنوعي انسان ها و موجودات بيگانه نيز بسيار کار شده! علاوه بر اينها به مانند FarCry در اين بازي نيز وسابل نقليه ي متنوعي وجود خواهد داشت.


 
Crysis همچنين از ظاهر بسيار واقع گرايانه تري نسبت به FarCry سود مي برد. براي مثال: جنگل ها در Far Cry اگر چه به طور خارق العاده اي جذاب بودند اما عده اي ظاهر جنگل ها را تا حدودي پلاستيک مانند ميدانستند! اين بخاطر اين بود که هنرمندان نتوانستند هيج جنگل واقعي در قلب اروپا پيدا کنند تا بر روي آن مطالعه کنند. بهترين کاري که توانستند انجام دهند اين بود که به تعداد زيادي عکس نگاه کنند و از يک گلخانه ي گرمسيري در آلمان بازديد کنند. اما اين دفعه Crytek يک تيم از هنرمندان و برنامه نويسان را به جاماييکا عازم کرد تا بر روي برگ درختان و نوع و پوشش زمين مطالعه کنند! نتيجه اين شد که شاهد جنگل هايي بسيار بسيار واقعي تري در Crysis باشيم براي نمونه در اين بازي مي توان گياهان را منهدم کرد!
و اما از همه مهمتر در بازي Crysis موتور استفاده شده در آن مي باشد با نام Cry Engine 2. موتوري که به اعتقاد بسياري، انتظارات از گرافيک و جلوه هاي ويژه در بازي هاي رايانه اي را تغيير خواهد داد! بگذاريد به گوشه اي از ويژگي ها و جلوه هاي بکار رفته در اين موتور نگاهي بياندازيم: Volumetric Clouds, Real-time Ambient Maps, Depth of Field, Motion Blur, Soft Shadows, Sneak Peak Crysis, soft vegetation bending, high-dynamic range rendering, sub surface scattering.
اين ها که گفته شد تنها بخش کوچکي از جلوه ها و تکنيک هاي بکار رفته در موتور Crytek 2 بود. Crysis در حقيقت بعنوان يک بازي نسل آينده شناخته مي شود و جزو اولين بازي هايي است که بر پايه ي Directx 10 ساخته مي شود. البته اين بازي با Directx 9 هم سازگار خواهد بود اما براي مشاهده ي تمام جلوه هاي بکار رفته در اين بازي شما حتما به يک کارت گرافيک با قابليت پشتيباني از DirectX 10 نياز خواهيد داشت.
اما بد نيست کمي هم در مورد Crytek سازنده ي اين بازي بدانيم. Crytek استوديويي هست که توسط 3 برادر تاسيس شد. اين استوديو هم اکنون در حدود 120 نفر از سراسر جهان خدمه دارد که تلاش مي کنند ديدگاه هاي متفاوتي را براي پروژه توسعه ي بازي هايشان ارائه دهند.





سه تن از کارکنان Crytek سه برادر هستند به نام هاي فرانک ، آوني و سوات يرلي که هميشه آرزوي ساختن بازي داشتند بخصوص سوات که از بازي با Comadore 64 اش به همکاري آنلاين با ديگران در کالج پرداخت، که اين همکاري سرانجام منجر شد به ساخت يک دمو به نام !X-Isle
X-Isle يک جزيره ي جنگلي شادابي را به تصوير مي کشيد که شامل دايناسور هاي ترسناکي بود. با اين دمو برادران يرلي به آمريکا پرواز کردند تا در نمايشگاهElectronic Entertainment Expo 2000 شرکت کنند بدون آگاهي از اينکه چه در انتظارشان است... .
سوات در اين ارتباط مي گويد: "من حدس ميزنم که ما تنها افرادي در تاريخ E3 بوديم که در آنجا پول ورودي پرداخت مي کردند" سوات در آن زمان به سختي انگليسي مي دانست. وي تصميم گرفت که کسي را از Nvidia پيدا کند تا دموي X-Isle را نشانش دهد و اين در نهايت منجر شد که شرکت Nvidia از اين دمو براي معرفي سري کارت هاي گرافيک جديد Geforce خود استفاده کند! و پس از آن سبب عقد قرداد انتشاري براي توسعه ي FarCry شد و مابقي ماجرا که در تاريخ ثبت شد... .
Crytek استوديوي نسبتا بزرگي است با اتاق هايي که براي چندين تيم توسعه کافي است. بدون تعجب، پس از ساختن FarCry و Crysis، شرکت Crytek سرگرم کار بر روي چندين پروژه است که هر کدام از ديگري متفاوت است! شرکت Crytek نمي خواهد تنها به عنوان سازنده ي بازي هاي FPS شناخته شود و بيشتر دوست دارد به عنوان سازنده ي بازي هاي بزرگ در همه رده ها مطرح شود.




شروع Crysis از اواخر مراحل توسعه ي Far Cry در سال 2004 شروع شد. هنگامي که سوات با درخواست منجمد کردن جنگل هاي Far Cry تيم طراحي را به چالش طلبيد، اين تنها از بعد تکنيکي و فني يک چالش محسوب نمي شد بلکه از جنبه ي روايت داستان نيز يک چالش بود!
يک جنگل يخ زده بايستي مشخصات متفاوتي با يک جنگل عادي داشته باشد براي مثال درختان و اشياي ديگر به خاطر سرماي بسيار زياد بايستي که خرد شوند، همچنين نياز هست توضيح داده شود که چه عاملي سبب يخ زدن جنگل ها شده است... .
از يک جهت ديگر، تيم توسعه دهنده حتي قبل از اينکه Far Cry تمام شود مي دانست که قصد دارند يک بازي ديگر در سبک فارکراي بسازند. Far Cry اولين بازي شرکت Crytek بود و براي اين شرکت بيشتر يک تجربه ي يادگيري بود... !
هنگامي که Far Cry در حال توسعه بود Crytek مي دانست که در يک رقابت براي شکست دادن Doom 3 و Half Life 2 در بازار قرار دارد به عنوان محصولات دو تن از مشهورترين شرکت هاي سازنده ي بازي يعني id Software و Valve! اين دو بازي همانند دو گوريل 400 کيلويي بودند و Crytek دريافته بود که اگر فروش Far Cry به بعد از عرضه ي اين دو بازي موکول شود به عنوان يک شرکت تازه کار و ناشناخته هيچ شانسي در مقابل اين دو بازي ندارد...بنابراين Far Cry يک پروژه ي با شتاب بود و هنگامي که Crytek دانست که اين بازي از کيفيت مورد نظرش برخوردار است آن را راهي بازار کرد. در حاليکه تيم سازنده مي دانست که کار هاي بسيار بهتر و بيشتري مي توانست بر روي آن صورت پذيرد!
 
 
عکس هايي از بازي
 
Image 13
 
 
Image 36
 
 
Image 73
 
 
Image 95
 
 

Image 165

 
ويديويي  از بازي
 

Lo-Res MPEG (12.1MB)

 
کد تقلبي از بازي
 
دانلود بازي
توجه: براي دانلود به برنامه Utorrent نياز داريد

 
بازي موبايل

 

جديدترين بازي هاي موجود در بازار
 
 
 
 
ايميل به من
 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive