به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, May 25, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/03/04)

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
در اين هفته براي تصميم گيري و يا انجام كارها سعي كنيد حوصله به خرج بدهيد و از شتابزدگي و تعجيل بپرهيزيد. حسودي نه از سر بدخواهي بلكه از روي خصلت تنگ نظري چشم به موفقيت ها و خوش اقبالي هاي شما دارد. اين روزها از ريسك كردن دوري كنيد، چون احتمال يك اشتباهكاري در امور روزانه خود داريد كه اگر با دقت جاي پاي خود را محكم كنيد، مي توانيد از كنار آن بگذريد.
 
ارديبهشت(گاو)
همان طور كه مي دانيد خوش قلبي و صفاي طينت شما در ميان اعضاي خانواده و دوستان زبانزد است. سعي كنيد با بعضي تصميم گيري ها و يا حرف هاي سرد و تلخ اين شهرت خود را خدشه دار نكنيد. به زودي مقدار قابل ملاحظه اي پول به دست شما مي رسد. خوشحالي غيرمنتظره اي در راه داريد. يكي از دوستان قديمي بنا به مناسبتي كه هيچ در فكر آن نبوديد ، به ديدار شما خواهد آمد.
 
خرداد(دو پيکر)
آن چه كه اين روزها اسباب ناراحتي خيال شما را فراهم كرده است خيلي زودتر از آنچه كه فكر مي كنيد از سر راهتان برداشته مي شود. سعي كنيد مراعات حال همسايگان و يا همكاران خود را بكنيد و در صورت لزوم تا حد مقدور به كمك آنها بشتابيد و از اين حالت بي خيالي و باري به هر جهت بودن بيرون آئيد. مطمئن باشيد كه در اين كار ضرر نخواهيد ديد.
 
تير(خرچنگ)
از بعضي تغيير و تحول در امور روزانه تان هيچ نگران نباشيد، چون خيلي زود از ثمرات آن برخوردار خواهيد شد. اسناد و مدارك مهمي به دست شما مي رسد.به خاطر انجام خواسته اي برخلاف ميل خود بايد تعهد و يا تضمين كس و يا كساني را بپذيريد .نامهرباني و يا حق نشناسي يكي از نزديكان حسابي شما را دلخور و ناراحت خواهد كرد.
 
مرداد(شير)
يكي از اعضاي فاميل براي انجام كاري و يا رساندن خبري مهم به نزد شما خواهد آمد. اگر كمي در خود جستجو كنيد ، ميبينيد كه اين روزها دامنه روابط شما با ديگران، مخصوصأ با اعضاي خانواده، محدود و بسته تر شده است. اين كار در دراز مدت به نفع شما نيست. مي گويند سردي، سردي مي آورد پس بهتر است روابط خود را با ديگران گرم تر كنيد. به خاطر يك اشتباه و يا شكست خود بيش از ديگران به ملامت از خود خواهيد پرداخت.
 
شهريور(خوشه)
اين روزها بهتر است روي خط احتياط و مخصوصأ دورانديشي حركت كنيد. بعضي بدبيني ها و تيره و منفي فكر كردن ها را از خود دور كنيد تا بهتر بتوانيد براي آينده خود برنامه ريزي كنيد. مرغ همسايه هميشه غاز نيست. مي گويند به هر جا كه بروي آسمان همين رنگ است. اين پند قديمي ها را فراموش نكنيد كه مي گويند اگر زمانه با تونسازد ، تو با زمانه بساز.
 
مهر(ترازو)
به زودي ستاره اقبال شما شروع به تابيدن خواهد كرد. در اين هفته برخوردها و يا ملاقات هاي پرخير و بركتي خواهيد داشت. آن وقت چهره تازه اي از زندگي را در دور و بر خود تجربه خواهيد كرد. خبر و يا نامه اي خوشحال كننده به دست شما مي رسد. سفره خود را رنگين تر خواهيد يافت. مهماني عزيز سر مي رسد. دانش آموزان و ورزشكاران متولد اين ماه به موفقيت هاي تازه اي دست خواهند يافت.
 
آبان(کژدم)
به زودي از نظر احساسي آن گره كور را به سر پنجه تدبير خود باز خواهيد كرد. بنابراين ديگر اين قدر مأيوس نباشيد. يك آشتي كنان در خانواده پيش مي آيد. كسي كه از شما دلخور و ناراحت بود، به ديدار شما خواهد آمد. بهتر است شما هم دست از لجبازي هاي كودكانه برداريد و به گرمي او را بپذيريد.
 
آذر(کمان)
يكي منتظر خبري و يا كمكي از سوي شماست. اگر نمي خواهيد براي او خدمتي انجام دهيد، بهتر است او را بيش از اين چشم انتظار نگذاريد و حرف آخرتان را به او بگوئيد. خواسته شما مورد قبول طرف مقابل قرار ميگيرد. سعي كنيد در چنين موقعيتي دست از بهانه جوئي هاي بي مورد برداريد و طرف مقابل را از كرده خود پشيمان نكنيد. يكي از همسايگان و يا همكاران از دست شما دلخور است.
 
دي(بز)
هفته پر جنب و جوشي در پيش داريد. يك مشكل اداري ، براي مدتي شما را حسابي كلافه خواهد كرد. پيشنهاد تازه اي خواهيد شنيد. براي جواب دادن به آن عجله نكنيد و پس از سنجيدن تمام جوانب، به آن پاسخ دهيد. يكي در دور و برتان سخت نگران كارهاي شماست. بي خبر گذاشتن ديگران را به حساب تفاخر و با اهميت جلوه دادن كار خود ندانيد.
 
بهمن(دلو)
اين روزها اگر به توانايي ها و استعدادهاي خود شك كنيد و آنها را دست كم بگيريد، ضمن آنكه اعتماد به نفس خود را از دست مي دهيد، فرصت هاي بسيار مناسبي را هم از خود دور مي كنيد. نبايد انتظار داشته باشيم همه گوش به فرمان ما باشند و بي چون وچرا خواسته هاي ما را بپذيرند. چون در غير اين صورت و با مشاهده هر ناملايمتي خودمان را آزار خواهيم داد.
 
اسفند(ماهي)
اين روزها بايد حواستان را شش دانگ جمع كنيد و به احساسات خود فرصت وسوسه شدن ندهيد. گاه تشخيص سراب از واقعيت خيلي مشكل است. اگر بپذيريم كه بسياري از افراد بيشتر به منافع خود فكر مي كنند تا به منافع ما، كمي بهتر ميتوان تصميم گرفت و يا عمل كرد.با آمدن يك تازه وارد بخشي از برنامه هاي شما دستخوش تغييرات خواهد شد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive