به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, May 12, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/02/21)

اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 90000(نود هزار) عضو و حداقل 40000(چهل‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

 


با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
يكي از برنامه هايتان به بهره برداري و سوددهي نزديك ميشود. يكي از نزديكان قهركرده، دوباره به نزد شما باز مي گردد. سعي كنيد خود را از جمع دوستان قديمي دور نكنيد.به زودي خواهيد ديد كه يكي از همين دوستان در كار شما گره گشا خواهد شد. سعي كنيد به ميزان استقامت و طاقت خود بيفزائيد و به مجرد برخورد با مواردي نا ملايم و ناسازگار مأيوس و يا منصرف نشويد. در مورد يك خريد مهم به تسهيلاتي دست مي يابيد.
 
ارديبهشت(گاو)
منتظر يك خبر خوش و يا يك اتفاق خوش و اميدوار كننده باشيد. به زودي خبرهاي خوبي درباره حرفه و كار خود خواهيد شنيد. يك خريد خوشحال كننده را كه مدتي در انتظارش بوديد، به انجام خواهيد رساند. بعضي ملاقات ها و اتفاقات اين هفته را به فال نيك بگيريد. تصميمي كه گرفته ايد و يا راهي را كه انتخاب كرده ايد ، به موفقيت منتهي ميشود. سعي كنيد در تصميم گيري هاي خود مصمم و با اراده باشيد و نسبت به توانايي هاي خود ترديد نداشته باشيد.
 
خرداد(دو پيکر)
از راه دور خبر مهمي دريافت مي كنيد. در اين هفته شانس با شما همراه است. سعي كنيد نقطه نظرهاي خود را نسبت به آينده در جهت مثبت تغيير دهيد و مطمئن باشيد هر روز، روز تازه اي است و با حال و هوايي تازه. آن دسته از متولدين اين ماه كه به كارهاي هنري و ورزشي مشغول هستند به موفقيت هايي در حرفه خود دست مي يابند. در مورد سرمايه گذاري اگر فكرتان را به عمل درآوريد، ضرر نخواهيد كرد.
 
تير(خرچنگ)
آنچه را كه مدتي است در انتظارش بوديد، به دست مي آوريد و يك آرزو به تحقق مي پيوندد و يا چشمانتان به ديدار عزيزي روشن ميشود. هفته شلوغ و پركاري در پيش داريد. سعي كنيد افكارتان را منظم نگه داريد و كارها را به ترتيب اهميت در نوبت قرار دهيد. مسافرتي در پيش داريد. يكي از عزيزان از شما دور مي شود . گرفتاري يكي از بستگان شما را هم درگير خود مي كند.
 
مرداد(شير)
اين روزها ناچاريد كمي بيشتر از خود شكيبايي و تحمل نشان دهيد. مطمئن باشيد همه چيز خيلي زودتر از آنچه فكر مي كنيد رو به راه ميشود. يكي از افراد بانفوذ و موثر خانواده شما را تنها نخواهد گذاشت. در يك خانواده يك اختلاف قديمي حل و فصل ميشود و يا به طور موقت پايان مي گيرد. از شخصي ناشناس خبرهاي تازه و اميدواركننده اي خواهيد شنيد. اين روزها بايد بي حوصلگي را از خود دور و اعتماد به نفس تان را زياد كنيد.
 
شهريور(خوشه)
در اين هفته گره كوري كه بر رشته اي از كارتان افتاده بود، شل و يا باز خواهد شد. حقايقي تازه در مورد كسي كه به او اطمينان داشته ايد به دست مي آوريد و پي خواهيد برد واقعيت چيز ديگري است و با آنچه كه مي پنداشتيد بسيار فاصله دارد. يكي از برنامه هايتان به دلايلي ظاهرأ نامعلوم به تعويق مي افتد. يك كار اداري براي مدتي شما را درگير خود خواهد كرد. با يكي از همسايگان و يا همكاران بگومگويي نسبتأ سخت خواهيد داشت.
 
مهر(ترازو)
آنچه كه به عنوان خوشبختي در فكر و آرزويتان قرار دارد، دور از دسترس نيست. .اگر كمي از خود مدارا و سازگاري نشان دهيد، مي توانيد آن را به دست آوريد. منتظر يك اتفاق خوش و مسرت انگيز باشيد. مقداري پول براي كاري ضروري از دستتان خارج ميشود. در محيط كار و شغلي گاهي لازم است آدم از خود سياست به خرج دهد و احساسات واقعي و يا تنفر و اشتياق خود را بروز ندهد تا مقصود حاصل آيد.
 
آبان(کژدم)
هفته اي توأم با دل نگراني در پيش داريد. بعضي امور آن گونه كه دلخواه شماست، پيش نمي رود. اين گونه پيش آمدها را به حساب بدشانسي هاي خود نگذاريد. اگر كمي دقت كنيد، مي بينيد همه به نوعي با چنين حوادثي دست به گريبان هستند. مواظب بعضي چاپلوسي ها و شيرين زباني هاي ظاهري در دور و بر خود باشيد، چون احتمال يك اشتباهكاري و يا مغبون شدن در معامله اي براي شما زياد است.
 
آذر(کمان)
در معاشرت هاي اين هفته به حقايق تازه اي دست مي يابيد. براي انجام كاري به كمك افرادي متخصص و بانفوذ محتاج مي شويد. در اين هفته سعي كنيد به اختلاف در محيط كار و يا زندگي خود دامن نزنيد و از بخشي از خواسته خود بگذريد. به زودي پي خواهيد برد كه لازم است بر دانش و مهارتهاي خود در امر خاصي بيفزائيد. منتظر حواله اي و يا سوغاتي هايي باشيد. بهترين روز هفته براي شما جمعه است. در اين روز از خبر مهمي آگاه خواهيد شد.
 
دي(بز)
در اين هفته توفان احساسات در امر خاصي فروكش خواهد كرد و آن وقت شما بهتر خواهيد توانست تصميم بگيريد. شرايط به نفع شما تغيير خواهد كرد .صحت و درستي بعضي نقطه نظرهاي شما براي اطرافيان روشن خواهد شد.اين روزها بايد خيلي مواظب حرف ها و كردار خود باشيد تا براي ديگران مشكل ساز نشود. در مورد نتيجه كار مورد علاقه تان بايد بتوانيد با مشكلات آن هم كنار آئيد. به قول معروف آن كه طاووس خواهد بايد جور هندوستان بكشد.
 
بهمن(دلو)
همين روزها دريچه اي براي رهايي از دست مشكلي كه گريبانگير شده بود، باز خواهد شد و از همان دريچه دستي براي بيرون كشيدن شما از بعضي بن بست ها بيرون خواهد آمد. پس از مدتي بالاخره خواسته شما مورد پذيرش طرف مقابل قرار مي گيرد. يك ناراحتي بزرگ برطرف ميشود. به زودي خود را در محيطي تازه باز خواهيد يافت. نقطه نظرهاي شما در مورد كار و يا زندگي تغيير مي كند. ميل به يك سفر در شما افزايش مي يابد. مواظب پل هاي پشت سر خود هم باشيد.
 
اسفند(ماهي)
در اين هفته موردي پيش مي آيد كه از برخورد با آن شگفت زده و يا ذوق زده خواهيد شد. يك آشنايي تازه در راه داريد كه اين آشنايي بعدتر براي شما مشغله هاي فكري زيادي به وجود خواهد آورد. يكي در انتظار عملي شدن قولي است كه به او داده ايد، سعي كنيد به قولتان عمل كنيد. براي يك خريد نسبتأ مهم دچار دردسرهايي مي شويد. به زودي بنا به ملاحظاتي اهميت شما براي اعضاي خانواده آشكارتر خواهد شد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive