به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, September 22, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >> Weekly Horoscope (87-06-29) <<


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
در زمينه كسب و كار و شغل بعضي از متولدين اين ماه بسيار پولساز و موفق و مبتكر هستند، برخي بدليل ركود اقتصادي ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتي ابتكارات و خلاقيت هاي خود را بهمين سبب از دست داده اند، به اين گروه توصيه مي شود با اميد به كار بپردازند و روحيه خود را نبازند كه هنوز شانس هاي خوبي در راه است.
 
ارديبهشت(گاو)
بسياري از متولدين اين ماه بدليل اقدامات و حوادث گذشته زندگي خود دچار نوعي پشيماني و سرخوردگي هستند، در حالي كه بسياري از آن رويدادها، اين گروه نقشي نداشتند. در زندگي زناشويي زوجها بهتر است گاه از لجبازي و بگومگوها دست بكشند، چون همين اخلاق سبب بهم ريختگي زندگيشان ميشود.
 
خرداد(دو پيکر)
در زمينه بعضي اختلاف نظرها در ميان سي درصد از متأهلين بايد توصيه نمود عاقل باشيد و محتاط، متولدين اين ماه اغلب شان وقتي مسئوليتي را مي پذيرند تا پايان مي روند و حتي دست به اقدامات فداكارانه اي مي زنند تا سربلند باشند و همين سبب شده ميان خانم ها و حتي آقايان اين ماه مديران خوب و فعال و معروفي باشند.
 
تير(خرچنگ)
اغلب متولدين متأهل اين ماه بدليل تفاهم، عاقل بودن و سياست داشتن ، هيچگاه در زندگي شان اختلاف و درگيري وجود نداشته است. هميشه آرامش در فضاي خانه و خانواده برقرار بوده، دوستان جديدي وارد زندگي درصدي از متولدين اين ماه ميشوند كه بعضي مثبت و بعضي نه چندان دلخواه هستند.
 
مرداد(شير)
بسياري از خانواده هاي متولدين اين ماه بعضي پدر و مادرها بدلايلي با فرزندان خود دچار تضادهايي شده اند، اين عده بايد برقراري پل هاي دوستي، ايجاد فضاي آرام و نرديك شدن به فرزندان خود، در حل اين مسائل بكوشند وگرنه روزي بخود مي آيند كه فاصله عميق و طولاني است.
 
شهريور(خوشه)
در زمينه مسائل عاطفي و احساسي خيلي از خانم ها از شوهران خود گله دارند كه چرا احساسات خود را بيان نمي كنند و خيلي از آنان از همسران خود شكايت دارند كه چرا در برخوردها بي تفاوت شده اند، به هر دو گروه توصيه ميشود در برقراري روابط صميمي و گرم بكوشند، خصوصأ اين روزها كه هر دوگروه به آن نياز دارند.
 
مهر(ترازو)
بدگوييها و غيبتهاي دو سه نفر سبب گرديده روابط صميمي گروهي از متولدين اين ماه با دوستان و فاميل و گاه همكاران دچار تيرگي شود. براي حل اين مشكل ابتدا بايد اين آدمكهاي مسموم را شناسايي و رسوا نمود و سپس با توضيح و برقراري پل هاي تازه اجازه چنين دخالتها و سمپاشي هايي را نداد.
 
آبان(کژدم)
خيلي از مجردهاي اين ماه براي ازدواج و نامزدي در حال تصميم گيري هستند، برخي در زمينه مسائل احساسي دچار بن بست هايي شده اند در كل اين گروه بايد با احتياط و دورانديشي تصميم بگيرند، آن گروه از متأهلين كه تصميم قطعي براي جدايي گرفته اند بايد حداقل در انديشه وابستگان خود باشند و هر تصميم را با توجه به سرنوشت آنها بگيرند و تنها به خود و آينده و سرنوشت خود انديشه نكنند.
 
آذر(کمان)
روحيه فداكاري متولدين اين ماه در مورد خانواده و فاميل نشان از قلب پاك و مهربان شان دارد و كاش همه آنها قدر مهرباني و فداكاري اين عده را بدانند. اگر حتي جوابگو نيستند حداقل سبب آزارشان نشوند. در حال بايد اين گروه بدانند كه هيچ حادثه و عكس العمل منفي نبايد روحيه و اخلاق شان را تغيير بدهد.
 
دي(بز)
عده اي نقاب دوستي به چهره زده و وارد زندگي درصدي از متولدين اين ماه شده اند. اين گروه را بايد شناخت و نبايد اجازه داد دست به خرابي و ويراني بزنند. براي اغلب متولدين اين ماه سفر توصيه ميشود چون معمولأ روحيه ناآرام و يا كسل آنها را آرامش مي بخشند.
 
بهمن(دلو)
آن گروه از متولدين اين ماه كه به دلايلي با گروهي از نزديكان دچار اختلاف عقيده و نظر و كدورت هايي شده اند بهتر است در حل آن بكوشند فضاي صلح آميزي در اطراف خود پديد آورند ، چون خيلي ها از اين جدايي ها و اختلافات به نفع خود بهره مي گيرند.
 
اسفند(ماهي)
به آن دسته از خانمها كه رازي در دل دارند توصيه ميشود در بازگويي آن به شخص مورد اطمينان خود نيز با انديشه و احتياط عمل كنند.به متاهلين بويژه آقايان توصيه ميشود اين روزها با يك شاخه گل، يك هديه كوچك ، حتي يك كارت زيبا سبب شوند فضاي خانوادگي شان رنگ و روح تازه اي بگيرد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive