به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, September 8, 2008

.::ROZANEH::. Mavaredi ke khanoomha va aghayoon bayad bedoonand... P16


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

سلام...

ميدونم که همتون خوب و خوشين...  منم اي... بدک نيستم !

جاتون خالي امتحانات و پروژه و کوفت و زهرماري ها هم تموم شدن... ممنون از ابراز همدردي , پيگيريه برخي دوستان (ميخاستم بگم که بله ، هنوز زنده ام... )

اين هفته زياد پرحرفي نميکنم و ميرم سراغ موضوع جالبي که براتون انتخاب کردم...  موردي که خيلي از آقايونو در تاريخ بشريت رنجونده و با اين مقاله ميخام بهشون بگم که آقاجون ! همينه که هست... چاره اي جز سوختن و ساختن ندارين (شوخي کردما ! بحث جديه ! )

خود نمايي زنان  و تفاوت رفتاري زنان و مردان...

يکي از رفتارهاي باطني و ظاهري زنان ويژگي خود نمايي اوناست.. خواه نا خواه هر زني اين ويژگي رو داراست و عضو جدانشدني از سرشت زنانست ! البته به خاطر داشته باشيم اين خود نمايي به منظور نشون دادن خود به جنس مخالف نيستا ! اگه اينطور بود رفتار زنان در مهموني هاي زنانه ميبايست متفاوت مي بود که نيست ! اما متاسفانه برخي از آقايون با خودنمايي همسرشون دچار مشکلات عمده اي مي شن و اين مشکل به علت عدم اطلاع از شناخت زنه ، البته اين رو هم نبايد فراموش کرد که خود نمايي با خود فروشي تفاوت داره !! چرا که خودنمايي غير ارداي و فطري اما خود فروشي اراديه. به طور کلي برخي از رفتارهاي زنان زمين تا آسمون با آقايون متفاوته و اگه ما اين تفاوتها رو ندونيم قادر نخواهيم بود که در زندگي زناشويي خود موفق عمل کنيم... به عنوان مثال آرايش زنان ! بعضي از خانوما بعد از آرايش اعتماد به نفس بالايي پيدا مي کنن، به طوريکه محاله جايي برن و آرايش رو فراموش کنن! حتما خانومايي رو ديدين که حتي اگر قرار باشه دقايقي به بيرون از منزل برن چند برابر اين زمان رو تو منزل وقت صرف آرايش کردن مي کنن... جالب اينکه بدونيم جامعه زنان ايراني در زمينه آريش رتبه دوم دنيا رو به خود اختصاص داده ان !

حالا جدا زيبايي  و اعتماد به نفسي که با يکم رژ لب و مداد و سايه و... بدست مياد و با يک شستشوي صورت از بين ميره مانعي نداره چون باعث جذابتر شدن صورت و ظاهر مي شه....  اما فراموش نکنيم که اين جذابيت حدي داره و در کل سعي بشه جذابيت باعث اين نشه که اگه تو خيابون راه ميرين... زيادي از حد مورد ديد و بازديد قرار گرفته و جيغ آقا رو درآريد... برخي از خانوما ذاتا از اينکه در خيابون بهشون توجه بشه شديدا لذت ميبرن ، اما گاها برعکس همسر اونها يعني شخصي که بايد بيشترين توجه رو داشته باشه از اين موضوع رنج ميبره !  خود نمايي در آقايون مقطعي بوده و در سنين خاصي اعمال مي شه وبيشتر هم براي جنس مخالف نمايان مي شه تا جنس موافق ! مثلا در مهموني هاي مردونه اي که هيچ زني  وجود نداره آقايون ترجيح مي دن با لباساي کاملا معمولي حتي با لباس خونه اون مهموني رو بگذرونن تا اينکه کت و شلوار به تن داشته باشن اما زنان اين نوع رفتار رو نمي پذيرن !!همونطور که ميبينين توي خيلي از خونواده ها اين مشکل بصورت آشکار قابل لمسه... 

يک پيشنهاد هم براي اشخاصي که رو اين قضيه جدا" حساسن ! بهتره قبل از ازدواج خصوصيات باطني و ظاهري طرف رو بشناسيم تا بعدا بهتر بتونيم با برخي مسائل کنار بيايم . خودنمايي دربانوان خوب يا بد يک مسئله انکار ناپذيره اما اين مطلب به منزله اين نيست که چون در وجود زنان هست بيايم و از حد طبيعي خارجش کنيم و آنقدرطرز پوشش رو تغيير بديم که فقط و فقط هدف خودنمايي باشه !

گاهي برخي از خانوما بعلت عدم توجه به اونها در محيط زندگي خانوادگي براي اينکه از کمبودهاي خانوادگي خالي بشن اونقدر آريش زننده و اونقدر لباساي  اونچناني به تن مي کنن که ديگه صداي اطرافيان هم جنس خودشونو هم در ميارن !! ( يک نکته اي رو تو پرانتز و از ديد اکثر آقايون بگم : اينروزا رابطه دوست دختر و دوست پسر تقريبا عادي شده و خانواده ها با اين موضوع تقريبا کنار اومدن ، حالا يا اجبارا و يا اخلاقا... اما دختر خانوما توجه داشته باشن، پسري که با تعداد زيادي دختر رابطه دوستي داره و شما اونو هر روز با يک دختر ميبينين که معمولا سرو وضع دختر خانومايي که انتخاب مي کنه زياد جالب نيست ،همسري را براي خود انتخاب مي کنه که هم از نظر پوشش و هم از نظر سبک آرايش با دوست دخترهاي قبلش کاملا مغايرت داره ! پس اين نکته رو بخاطر داشته باشين : دختري به عنوان همسر برگزيده اين تيپ از آقا پسرا ميشه که از هر نظر وارسته و شکيل و سنگين و متين باشه چرا که زندگي زناشويي ديگه يک رابطه ساده دوستي نيست بلکه يک شراکت بزرگ و مقدس محسوب ميشه !)

اينکه در دوران خاصي انسان بيشتر توجه طلب و خود نما مي شه کاملا عاديه اما اگه خودنمايي رو از حد و مرز خود عبور بديم حالت وسواس بخود مي گيره بدين ترتيب شما وسواس پيدا مي کني که الزاما بايد طوري آراسته بشي که حتما جلب توجه کنه و امروز که بيرون مي ري  اگه کمتر از روز قبلي به شما نگاه کنن يک مشکلي در خود ميبيني و اون روز شب نمي شه !

  آقايون هم بايد به اين نکته توجه داشته باشن : همانطور که طرز پوشش بانوي اونها براشون ارزشمنده شما هم بايد به طرز پوشش خودتون بها بدين... زنان در رنگ شناسي و در اصطلاح ست کردن بيشتر تبحر دارن... اگه به شما پيشنهاد مي دن که فلان لباسو تو اين مهموني بپوش، در اينجا بايد توجه داشته باشين که همسر شما خودنماييه خودشو به شما انتقال داده... پس اگر مي خاين تو مهموني همه تعريف سر ووضع شما رو بکنن به حرف همسر خود گوش کنين...

در ضمن اينو هم بخاطر داشته باشين که بعضي از خانمها شايد در برداشت اول، از گير دادن شوهر خود به نوع پوششون ناراحت بشن، اما زماني که متوجه بشن که پوشش و در کل وجودش  براي شما ارزشمنده نظرشون تغيير مي کنه،مهمتر اينکه بياد داشته باشين شيوه بيان اين نکات به شخصيت حساس بانوان بسيار مهمه...

يکي از راهکارهاي خوب براي از کمرنگ کردن اين خصيصه در خانوما اينه که به اين خانوم (چه دخترتون، چه دوست و چه همسرتون ) خيلي زيبا توجه کنين ! از محاسن ظاهري و باطنيش تعريف کنين ، طوريکه واقعا متوجه بشه که ملکه ذهن و روح شماس و اين اتصال احساسي رو ميتونين از همين کانال براي هميشه حفظ و با ابتکارت کلامي تقويتش کنين ، چون خانوما از جهت احساسي از طريق شنيداري براحتي خام ميشن !!

 هميشه مشکلات کوچيک رو جدي بگيرين و با آرامش اونها رو رفع کنين.... از تفاوتهاي رفتاري  بين زن و مرد يا کلا دختران و پسران درونگرا بودن و برون گرا بودنه اوناست... بارها مشاهده شده که زنان و دختران راجع به روابط زناشويي خود حتي روابط جنسي خود خيلي راحت با دوستان خود صحبت مي کنن اين در حاليه که مردان به ندرت و تقريبا هرگز در اين موراد با همديگه ، حالا هر قدر هم که رابطه نزديکي  با دوست خود داشته باشن ، صحبت نمي کنن !

البته دليلش کاملا ريشه اي و مربوط به تفاوتهاي ذاتي خانومها و آقايونه... (که تو مقالات قبلي بهش اشاره شد )

در انتها براي همتون آرزوش شادي و خوشبختي دارم...

دو نکته : همونطور که قبلا گفتم خواهشن مشخصات خودتونو در پايان نظراتتون برام بنويسين و خبر جديد اينکه اگه فارسي هم بنويسين سيستمم ميتونه بخونه ( هر طور راحتين ، چه فارسي و چه فينگليش)

با سپاس

چيستا

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive