به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Wednesday, September 3, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/06/10)

 


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
اين روزها شما بسيار پرگو و شاد و خوش مشرب خواهيد بود. نمي توانيد از وسوسه غيبت پشت سر ديگري خود را نجات دهيد حتي اگر قرار بوده باشد كه شما كاري متفاوت را انجام دهيد. اگر امروز قرار است براي خودتان كار كنيد و نتوانيد چند كلامي با ديگران صحبت كنيد، احساس مي كنيد كه داريد شكنجه مي شويد.
 
ارديبهشت(گاو)
امروز كارهاي زيادي داريد كه بايد انجام شوند. اما ديگران از شما توقعات زيادي دارند و فرصتي براي خودتان نمي گذارند و سعي كنيد حداقل يك ساعت را براي مطالعه خودتان قرار دهيد. به آينده با اعتماد به نفس نگاه كنيد. لازم است امروز طرز فكر مثبت داشته باشيد.در اين زمان نمي توانيد عصبانيت كسي را بپذيريد.
 
خرداد(دو پيکر)
اين كه شما مستقلأ و بدون كمك ديگران تصميم مي گيريد ومسايل را به خوبي حل مي كنيد همه مسايل را از پيش پاي شما ناپديد مي كند. انرژي فعال شما قادر به ديدن موقعيت هايي خواهد بود كه ديگران از آنها مي گذرند و اين به شما فرصت پيشرفت هاي خارق العاده اي مي دهد. شما در رسيدن به اهدافتان موفق خواهيد شد.
 
تير(خرچنگ)
در حال حاضر فعاليت هاي اجتماعي نقش خاصي دارند. در حالي كه آرزوهايتان يك لحظه هم از فكرتان نمي رود مي توانيد فقط در تفريح هاي ساده خوش باشيد. اگر هنوز هم عشقي پيدا نكرده ايد اكنون مي توانيد پيدا كنيد. در محيط كارتان با نكات جالبي روبرو مي شويد. بسيار هيجان زده ايد. از اينكه ايده هايتان را بيان كنيد، نترسيد. اگر فكر مي كنيد اشتباهي كرده ايد بهتر است آن را با صراحت بيان كنيد.
 
مرداد(شير)
امروز فوق العاده ولخرجي مي كنيد. اتفاقي مي افتد و شما را متوجه يك شخص خاص يا نقش يك شخص در زندگي تان مي كند. امروز احساس مي كنيد كه مسائل زيادي شما را ناراحت مي كند . مشكل مي توانيد مثبت انديش باشيد. به اين نتيجه رسيده ايد كه بعضي افراد ديگر به درد شما نمي خورند و بايد از زندگي تان بروند. براي اين كار معطل نكنيد.
 
شهريور(خوشه)
امروز خودت را از ميان كارهاي روزمره كنار بكش و از اين كار بسيار خوشحال خواهي بود. اين طور نيست كه اهدافتان را به شما بدهند اما ممكن است شما احساس كني كه از جاي دورتري آمده اند. چند روز اخيرأ شما را خسته و بي حوصله كرده است اما اكنون همه به كمك تان مي آيند. بهتر است كمي استراحت كنيد. اكنون زماني است كه مي توانيد دوستان واقعي را بشناسيد.
 
مهر(ترازو)
به مسائل اداري فكر مي كنيد. اگر ترديد داريد پيش كارشناسي برويد. فرد باهوشي هستيد ولي نمي توانيد از همه چيز باخبر باشيد، سعي كنيد خودتان را بزرگتر از حد معمول نبينيد. شما نيز مقصريد!
 
آبان(کژدم)
بهتر است عقلاني رفتار كنيد و ريسك نكنيد اما گاهي برعكس آن نيز امكان دارد مانند امروز. امروز مي توانيد ديگران و هم چنين همسر خود را شگفت زده كنيد. سعي كنيد افكار و سخنتان و رفتارتان بكر باشد. مدام به اين طرف و آن طرف مي رويد. البته اين كه سرتان شلوغ باشد خوب است در صورتي كه نيازهاي خودتان را به ديگران ترجيح ندهيد.
 
آذر(کمان)
روابط به نظر مهم مي رسد. نقشه هاي طولاني مدت را دوباره بررسي كنيد تا با نيازهاي ديگران هم هماهنگي داشته باشد. لازم است تصميم گيري كنيد و بايد خود در مورد آن فكر كنيد تا تصميم درستي بگيريد. زماني كه موضوع مربوط به پرداخت و گرفتن قرض هايي سنگين مي شود، نبايد زير اين بار كمرتان خم شود.
 
دي(بز)
امروز فعاليت هاي گروهي اهميت زيادي دارند و تمام نگراني هاي چند روز اخير فراموش ميشود. امروز انعطاف پذيرتر از هميشه هستيد. اين بي تعصبي شما نتايج مثبتي در پيش دارد. ايده هاي خلاق به دست آوريد . ملاقات با يك نفر كه از لحاظ فكري به هم مي خوريد، بسيار جالب است.
 
بهمن(دلو)
امروز هيچ كاري را بيش از اين دوست نداريد كه با شخص مورد علاقه تان به گفتگو بنشينيد. اگر اخيرأ او را نديده ايد، موضوعات زيادي است كه مي توانيد به آنها بپردازيد . همچنين در اين هفته به زندگي اجتماعي خود بچسبيد، برنامه ريزي كنيد. اگر فرصت كافي براي تدارك مهماني داريد ، حتمأ اين كار را انجام دهيد.
 
اسفند(ماهي)
اين هفته به معاشرت بپردازيد. حرف هاي زيادي براي گفتن داريد. مي توانيد با دوستان صميمي تماس بگيريد . يك پروژه كه شما مدت طولاني است كه فراموش كرده ايد دوباره در كمال شادي پيدايش مي شود . به نظر مي رسد هر چه كه اين روزها انجام بدهيد با استقبال گرم مواجه ميشود. پس به خود اعتقاد داشته باشيد و آماده شويد كه زندگي را تمام و كمال زندگي كنيد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive