به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, September 8, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/06/16)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
پدر و مادرها و بزرگترهاي متولد اين ماه اغلب در شرايطي قرار دارند که در ماندن و رفتن دو دل هستند ، اين عده بدليل رويدادهاي اخير زندگي شان براي يک سفر يا نقل و انتقال تازه در حال تصميم گيري هستند ولي در نهايت اين مسئله آنها را به يک بن بست فکري کشانده است. در هر حال بايد با دور انديشي تصميم بگيرند و به عواقب و عوارض آن فکر کنند.
 
ارديبهشت(گاو)
فشار زيادي به خود نياوريد، زيرا اين ماه زمان بي قراري سال است. شما در اين ماه احساس ويژه اي از دوستان و خانواده خود انتظار داريد. چند قدم عقب بگذاريد و درباره ناز پروردگي خود کمي بينديشيد. اگر چنين نکنيد يک شکست در انتظار شما ست و آن نتيجه خطا و اشتباه خودتان است. گروهي در کار خود دچار نوعي بلاتکليفي شده اند يعني هم پيشنهاد جالبي برايشان رسيده و هم در آن امتيازاتي دارند بهر حال بايد سريعا" تصميم بگيرند.
 
خرداد(دو پيکر)
به ساده زيستي ادامه دهيد، يکي از مشخصه هاي شما همين است. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنيد، بلکه در مورد آنها خوب تحقيق کنيد. راز خود را براي هر کسي بيان نکنيد. گفتگوهاي احساسي ممکن است جلوي تفکر منطقي تان را که تا کنون موفقيت شما را باعث شده بگيرد، بنابرين از چنين گفتکوهايي دوري جوييد. سفري خواهيد داشت که قسمتي از آن در آب طي خواهد شد.
 
تير(خرچنگ)
از افراد خودخواه فاصله بگيريد. برخي از صفات خوب شما در محيط کار باعث ميشود وظايف مهمي به شما ارجاع شود. دو ملاقات مهم خواهيد داشت که يکي در مورد مسائل تحصيلي و شغلي است و ديگري در مورد زندگي آينده تان. به يک سفر کوتاه ولي جالب خواهيد رفت. يکي از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پي خواهد برد و از شما دلجويي خواهد کرد. گمشده اي را بعد از ساليان طولاني پيدا خواهيد نمود.
 
مرداد(شير)
موضوع مهم مالي که از مدتها قبل فکرتان را نگران ساخته بود ، در اين دوره کاملا روشن و حل خواهد شد. از طرف ديگر ، در اين مورد با اعتماد ننمودن بديگران ميتوانيد خودتان را گرفتار نسازيد. به مهماني ها و جشن هاي متعددي دعوت شده و دوستان جديدي پيدا خواهيد نمود. مجردين همچنان در جستجو خواهند بود و عشاق به توافقهاي رضايت بخشي خواهند رسيد و متاهلين در به انجام رساندن مسئوليتهايشان با همديگر شراکت و همکاري آغاز خواهند نمود.
 
شهريور(خوشه)
عشق نقش بسيار مهمي در اين دوره بازي خواهد نمود. حتي اگر جزو مجردين ماجراجو نيز باشيد، احساس خواهيد نمود که احتياج به يک رابطه ثابت و همنشين احساسي واقعي داريد. شايد به همين دليل متاهلين نيز سعي خواهند نمود تا بجاي سربسر هم گذاشتن، از وجود همديگر لذت ببرند و بخصوص که با قطع دست مداخلين خواهند توانست بار ديگر همديگر را از نظر احساسي دريابند. اما شغل و رشته فعاليت تعريف چندان زيادي نداشته و احتياج به تمرکز بيشتر خواهد داشت. خريدهاي مهمي خواهيد نمود. براي تغيير و يا خريد وسيله نقليه دقت زياد بکنيد.
 
مهر(ترازو)
هنگامي که مسئله عشق و عاشقي پيش بيايد، بهتر است در تصميم گيريهاي مهم بجاي عقل، قلبتان را راهنما قرار دهيد. در رابطه با رشته فعاليت نيز اگر تمرکز بيشتري بکار نبريد، اگر نخواهيد مسئوليت روز را همان روز به پايان برسانيد. اگر وقتتان را بجاي فعاليت در تفريح بگذارانيد، گرفتاري طويل مدتي براي خود ايجاد خواهيد نمود. ديدار از مسن ترهاي خانواده ، بخصوص آنهايي که بيمار هستند، نه تنها آنها را خوشحال خواهد نمود بلکه دعاي خيرشان را نيز بدرقه آينده تان خواهد ساخت .
 
آبان(کژدم)
سعي کنيد به عقايد ديگران احترام بگذاريد هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نمايد شما بايد گذشت داشته باشيد. از نظر عاطفي هفته پرشوري در پيش داريد. چهارشنبه خوبي در راه است. دوست و يا يکي از اقوام خانواده گرفتاري قانوني پيدا نموده و سعي خواهد نمود که شما را نيز آلوده سازد. پشت سر ديگران بدگوئي نکنيد تا ديگران نيز از شما تعريف بد ننمانيد. خريد و فروش ملک و املاک ميتوانيد رشته اي بسيار مثبت برايتان بشمار بيايد.
 
آذر(کمان)
از اظهار نظرهاي خود هراسي نداشته باشيد و آنچه را که مي پنداريد درست است، بي پرده با دوست نزديکتان در ميان بگذاريد او به شما کمک خواهد کرد. اواخر هفته به يک ميهماني بزرگ دعوت خواهيد شد. حساسيت بيش از حد شما، راه رسيدن به هدفهايتان را برايتان دشوار ميکند. ار توقعتان بکاهيد و با صبر و درايت مسائل را بررسي و حل کنيد. يک نامه بسيار مهم از راه دور به شما خواهد رسيد.
 
دي(بز)
همه ميدانند که دنبال اين هستيد تا تغييري در زندگي خود ايجاد کنيد ولي بهتر است پيش از آغاز هر کاري، اطراف و جوانب آن را بدقت بررسي کنيد. روز خوشحال کننده در راه داريد. زياد افسوس گذشته را ميخوريد و به همين دليل نميدانيد به چه شکل به انجام برنامه هايتان بپردازيد. خوشبين باشيد و اراده خود را حفظ کنيد تا موفق شويد.
 
بهمن(دلو)
يادي از گذشته ها کردن، دلبستگي به خاطرات شيرين است ولي نبايد همه افکار را به گذشته ربط داد و همه دلبستگي ها و خوشي ها را در همان گذشته فريز شده و ثابت نگه داشت. بزودي تحولات تازه اي در زندگي اين گونه افراد پيش مياد که خود بخود آنها را به آينده و رويدادهاي خوش آن مي کشاند به آن دسته از متولدين اين ماه که اسرار مهمي را درباره اطرافيان خود در سينه دارند توصيه ميشود خداي نکرده در جهت منفي و رسوايي بکار نگيرند چون هر اشتباهي در اين راه به قيمت زندگي شان تمام ميشود.
 
اسفند(ماهي)
انديشه خود را براي خود نگه داريد، با اين کار ارتباط خود را با ديگران حفظ خواهيد کرد. اگر سرمايه خود را در جاي امن نگهداري نکنيد براي رفع مشکلات در سراشيبي قرار خواهيد گرفت. اين ماه زمان مناسبي است که مسايل اقتصادي را در نظر بگيريد و به آينده توجه کنيد. اگر در اين ماه طرح آينده خود را مشخص نکنيد بعدا" عقب خواهيد ماند
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive