به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Thursday, September 11, 2008

.::ROZANEH::. LOTFAN BEKHOONID -- MOHEM

 
     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

 
 
سلام به همه روزنه‌اي‌ها

بدون مقدمه ميرم سر اصل مطلب! لطفا تا آخر اين نوشته رو بخونيد...

الان بيشتر از 3 ساله که گروه روزنه شروع به کار کرده. تو اين 3 سال فعاليت تمام سعي من و همه همراهان روزنه بر اين بوده که گروه رو سالم نگه داريم و از هرگونه حاشيه‌اي دور باشيم. به هيچ فرد يا گروه خاصي توهين نکرديم. هميشه هم سعي کريدم که مطلبي خلاف شأن و عرف جامعه ارسال نکنيم.
 

ديروز ايميلي به گروه ارسال شد با موضوع "سلاحي در برابر مردان متجاوز". موضوع از اين قرار بود که خانم پزشکي دستگاهي رو اختراع کرده بود که در صورت استفاده اين وسيله توسط يک خانم، در صورت بروز تجاوز!! اين دستگاه به آلت تناسلي مرد متجاوز چسبيده و فقط به وسيله عمل جراحي قابل جدا شدن بود.
 

يک توضيح کوچيک بدم و اون اينکه ايميل‌ها فقط با تائيد من يا خانم فريبا قابل ارسال به گروه هستند و ايميل فوق رو من تائيد کردم. گرچه خود فريبا از ارسال اين ايميل اطلاعي نداشت و قبلا هم در ايميل خودش توضيح داده.
 

اين مطلب به نظرم مطلب بسيار جالبي بود و نويدي بود به زناني که در کشورهايي زندگي مي‌کنند که تجاوز بسيار شايع بوده(مثل آفريقا) و عموما هم در اين کشورها مجازات سنگيني براي تجاوزگر در نظر گرفته نميشه!
در کشور خودمون هم گهگاه شما مي‌شنويد که متجاوزين چطور به مدد قانون ضعيف، از زير بار مجازات فرار مي‌کنند!!!
 

خب! تا اينجاش مشکلي نبود اما جالب اينجاست که بعد از ارسال اين ايميل تعدادي از اعضا واکنش منفي نشون دادند! واکنشي که با توهين به خانم فريبا همراه بود. من هرچه به فريبا اصرار کردم تا ايميل‌هاي اين افراد رو براي من ارسال کنه ايشون قبول نکردند(به جز 3-4 مورد) و اين جمله رو گفتند:"بعضي‌هاش اينقدر بد بودند که ترجيح مي‌دم نفرستم... چون توهين دوباره هست به خودم"
 

من نمي‌فهمم چرا اين ايميل بايد به بعضي از آقايون بر بخوره؟! يا چطور يک آدم عوضي يه خودش اجازه مي‌ده که پيشنهاد س.. بده! اون هم به خاطر اين ايميل!!!! يا اين که ايميل مذکور رو "باحال و س...ي" خطاب کنه. من که شرم کردم از اينکه چنين افرادي هم در جمع روزنه‌اي‌ها وجود دارند. اما قول مي‌دم که همه اين افراد رو از گروه اخراج کنم.
 

من هرچقدر به فريبا اصرار کردم تا لااقل آدرس ايميل اين افراد رو برام ارسال کنه، خانمي کرد و از اين کار سر باز زد!!
مي‌خواستم از طريق همين ايميل جواب اون افراد رو بدم، اما دور از ادب ديدم که بخوام جواب توهين عده معدودي معلوم‌الحال! رو از طريق ايميلي که بيش از يکصدهزار نفر مي خونند بدم. اما خوشحال ميشم اگر اين افراد ذره‌اي جسارت به خرج بدند و به من ايميل بزنند! تا بهشون نشون بدم که "يک من ماست، چقدر کره داره!"

باز هم عذرخواهي مي‌کنم از دوستان محترم روزنه‌اي که وقتشون رو گرفتم.

يا حق

علي -- مدير گروه روزنه

 

     

 

 
 

 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive