به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Saturday, September 20, 2008

.::ROZANEH::. Mavaredi ke khanoomha va aghayoon bayad bedoonand... P17


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

سلام و يکصد هزار سلام به همه دوستاي گل خوبم...

طاعات و عباداتتون قبول باشه انشاءا... از همه التماس دعا دارم... تا امروز که با همراهياي قشنگتون مدام ازتون انرژي گرفتم ، حالا جسارت کرده و ازتون ميخام سر سفره افطار و سحري (البته اگه مثل من همش خواب نميمونين ) براي من و بقيه دوستانتون هم دعا کنين...

از اين بي برنامگيهام جدا پوزش ميخام (از تک تکون !) همونطور که قبلا اشاره کردم اوضا احوال کمي متغيير شده و رو همه امور تاثير منفيشو گذاشته ديگه...

دو تا توضيح در جواب تعداد زيادي از ايميلهاي دوستان بايد بدم که مقدور نبود جداگانه براشون جواب بنويسم و شرح مطلب داشته باشم...

اول اينکه اينجانب فعاليتم در گروه روزنه صرفا بصورت افتخاري بوده و در ازاي اين فعاليت هيچگونه دريافت مادي در کار نبوده و نيست ، تنها و تنها بصرف عوايد معنوي و با تلاش و پشتکار خودم بوده و هست و تو اين شش هفت ماه از حضورم نه تنها ناراضي نبوده بلکه از صميم قلب هم خرسندم...

نکته بعد اينکه در جمعهاي حضوريه بچه هاي روزنه سعي ميکنم باشم و خيلي هم لذت بخشه ، ولي با نام و مشخصات  خودم و اسم چيستا صرفا جهت ارسال اين مقالات به گروهه و تو اين تيم چند هزار نفري شايد دو يا سه نفر اين قضيه رو بدونن... (دليلشم ميزارم بحساب منطق خودتون )

و اما از توضيحات بجا و بيجاي خودم که بگذريم ميرسيم به موضوع انتخابيه اين هفته...

به نظر من مرگ احساسيه خاموش همون خودارضايي ميتونه باشه !

اگر بخايم کمي ريشه اي تر به اين قضيه بپردازيم ميبايست يک مروري هم به اين مطالب داشته باشيم...

فرويد، "پدر" علم روانکاوي، بر اين باوره که برقراري رابطه جنـسي در انسان از دو وجه متفاوت سرچشمه مي گيره . وجهه ي اولـيه غـريزي يـا فيزيـولوژيـک  و ديـگري پـيامد مـاهيـت فطري - عـاطفي آدماست. با در نظر گرفتن ديـدگاه فيـزيولوژيک، رابطه ي جنسي در نتيجه رشـد ويژگي هاي ابتدايي جنسي در افراد ايجاد مي شه. به عبارت ديگه انسانها زمانيکه از نظر جسمي به رشد کافي ميرسن، آمـادگي بـرقراي ارتبـاط جنسي رو پيدا مي کنن.  اين دوران که بلوغ نام دارد، در خانم ها در سن 18 سالگي و در آقايون در سن 21 سالگي به آخرين مرحله ي خود مي رسه. در طول 7 سـال ابتـدايي زنـدگي انسان ، نيروي جنسي در تمام قسمت هاي بدنش توزيع مي شه. از 7 تا 14 سالگي، نيروي جنسي به اعضاي جنسي منتقل مي شه، در اين زمان تفاوت هاي ظاهري ميان جنس مذکر و مونث پديد مياد. همونطور که تو مقالات پيشين اشاره شد در مردان استخوان ها قدري درشت تر شده و بدن عضلاني تر مي شه، و به تدريج تن صداي آنها تغيير پيدا مي کنه. البته بايد توجه داشت که اين تغييرات با گذر زمان تکميل مي شن. شروع اين تغييرات حاکي از ابتداي سن بلوغه. پس از آن مني و به مثابه اون در بانوان تخمکها شکل ميگيرن، ولي اسپرم و تخمکها اکثرا در اين زمان به بلوغ کامل نرسيده ان. بر اساس پژوهش هاي پزشکي، محققين بر اين باورن که اسپرم ها در سن 18 سالگي شروع به بالغ شدن مي کنن و در سن 21 سالگي مرحله ي بلوغ آنها تکامل پيدا مي کنه. در اين زمان رشد سيستم تناسلي و غدد مترشحه داخلي بدن نيز به آخرين حد خود مي رسه...

در ارگانيسم بدن انسان 7 غده مترشحه داخلي وجود داره. هر يک از اين غدد هورمون هاي متفاوتي رو ترشح مي کنن که پيام هاي مختلفي را به اعضاي ديگر منتقل ميکنن. اين غدد مسئول تنظيم و تعديل عملکردهاي مختلف بدن از جمله رشد، فشار خون، دماي بدن، ميزان کلسيم، شکر، فسفر، و از همه مهمتر عملکرد جنسي افراد هستن. زماني که هر يک از اين غدد به نحوي قادر به نشان دادن واکنش درست از خود نباشن، بدن ممکنه با انواع و اقسام مختلف اختلالات مواجه بشن. به همين دليله که برخي از افرادي که در غدد خود با اختلال روبرو مي شن، بايد با استفاده از هورمون هاي مصنوعي نيازهاي بدن خودشونو برطرف کنن.

مهمترين غده درون ريز، غده هيپوفيز نام داره. اين غده توانايي اونو داره که به کل غدد درون ريز شدت و يا کسرت عمل وارد کنه. غده ي هيپوفيز همچنين از جمله مهمترين غده هاي جنسي هم محسوب مي شه ! غده معروف هيپوفيز که محور اصلي کنترل فعاليت هاي بخشهاي توليد مثل در بدنه ، کنترل کليه ي تنظيمات جنسي در بدن خانم ها و آقايون رو هم به عهده داره . تو آقايون اين غده فعاليت هاي جنسي خودشو از زمان بلوغ يعني درست وقتي که هورمونهايي رو به منظور تحريک اعضاي جنسي به خون مي فرسته کار خودشو شروع مي کنه. در خانم ها هم غده ي هيپوفيز در دوران بلوغ با ايجاد هورمون هايي که سبب تخمک گذاري در تخمدان ها مي شن، کار خودشو شروع مي کنه. هر يک از تخمک ها داراي هورمون هاي جنسي زنانه هستن که باعث ايجاد و گسترش خصوصيات زنانه در بانوان مي شن.

نکته اي که دونستنش براي همه واجبه اينکه همه ي آدما در تمام طول زندگي خود دائماً در حال انتقال و تغيير شکل انرژي هستن . همه چيز تو زندگي آدما آغاز و پاياني داره  و رابطه جنسي نيز از اين امر مستثني نخواهد بود !!

اندام هاي جنسي انرژي رو توليد مي کنن که باعث ايجاد تمايلات و گرايش هاي جنسي در افراد مي شه ؛ اما به منظور توليد يک چنين انرژيي، اندام هاي جنسي بايد از منبع ذهني تغذيه بشن . افکار و تصورات جنسي به عنوان مواد اوليه ي توليد اسپرم در آقايون و انرژي جنسي در بانوان محسوب مي شن. زندگي انسان از تلفيق يک اسپرم با تخمک شکل مي گيره و فقط يک اسپرماتوزوئيد (نطفه) اين توانايي رو داره که يک انسان جديد پرورش و رشد بده. گفته مي شه که در هر بار انزال، چيزي در حدود ميليون ها اسپرم از بين ميره.

مثال مرتبط اينکه تو يک زمين کشاورزي زماني که کشاورز تصميم مي گيره دونه بکاره، بهترين انواع دونه ها رو انتخاب مي کنه، و دو تا سه دونه مي کاره (و نه ميليونها) و زمانيکه اين دانه ها بزرگ شده و بصورت يک درخت برنا رشد کردن، از آنها استفاده کرده ميوه هاشو ميخوره و زندگي مي کنه.

به عنوان مثال يک درخت ليمو رو در نظر بگيرين. اين درخت زماني به مرحله تکامل خودش مي رسه که بتونه ميوه هاي رسيده ي ليمو ببار بياره. اما اگه کسي به اين امر توجه نداشته باشه و ميوه ها رو پيش از رسيده شدن کامل از درخت بچينه، با اين کارش به رشد درخت صدمه وارد کرده و اجازه نمي ده که درخت به رشد و تکامل نهايي خودش برسه.

اين امر در مورد ارتباط جنسي هم صدق مي کنه !! اگر فرد پيش از رسيدن به بلوغ کامل بخاد از انرژي جنسي خودش استفاده کنه، به بدنش صدمات جبران ناپذيري وارد مي کنه که در تو مقاله بعدي نگاه کوتاهي به اين مشکلات خواهيم داشت.

 

در اين راستا بد نيست چند نکته هم از ارتباط جنسي با ورزش بدونين...

اخيراً محققان از وجود نيروي جنسي باخبر شده ان و سعي مي کنن تا از اين نيرو بـهره مثبت گـرفته و اون رو بــراي موارد ديگه اي ذخيـره کرده و به کار بگيرن. تو ورزش مشت زنـي، هـر مـربيه کارآمدي در حيـن دوره ي آمـادگي، بـوکسور خـودشو براي 90 روز از بـرقـراري ارتـباط جنسـي منـع مـي کنه !! چرا ؟!  تا هم انرژيش بيشتر بشه و هم بتونه مشتهاي محکمـتري بـه حـريف وارد کنه ! در تيمهاي فوتبال هم بازيکنان 3 روز قبل از انجام بازي به حومه شهر انتقال داده ميشن تا انرژي اونها بر اثر بـرقـراي رابـطه جنـسي تحـليل نـره . در مسابقات قهرماني جهان در سال 1986ميلادي تيم ملي کشـور آرژانتـين از هـمه ي تيم ها مدت زمـان بيشتـري رو در اردوي آمـــادگي به سر برد و نتـيجـه چي شد !؟ بدون شـکست از مسـابقات بـيرون اومـدن.

بنا به گـزارشهاي علمي "تستـوسترون نقـش مهـمي رو در شـکل دهـي رفتار افراد بازي مي کنه. اين هورمن به عنـوان نوعي محرک شناخته ميشه که در کليه حالات فردي، از جمله عصبانيت و پرخاشگري تاثير گذاره " بنابر گزارش فوق در يک بازي فوتبال به راحتي ميشه تشخيص داد که کدوم يک از  تيمها برنده خواهند شد

 "تيمي که در رگ هاي خوني بازيکناش ميزان تستوسترون بيشتري موجود باشه !! "

دليل اشاره به اين موضوع اينه که از عکس قضيه هم ميشه بهره برد ؛ کسانيکه در خودشون انرژي و ميل جنسيه شديدي حس ميکنن ميتونن با پرداختن به ورزش اين انرژي رو در خودشون کم کنن ، درسته ؟!

جالبه بدونين که در "ناسا" که معتبرترين مرکز پژوهش هاي علمي جهان به شمار مي ره، فعاليت هاي جنسي کليه ي دانشمنداني که اونجا مشغول به فعاليت هستن، تحت کنترله تا پژوهشگران هميشه بتونن در بهترين وضعيت ممکن ذهني و جسمي قرار داشته باشن.

جالبتر اينکه در گذشته مردهاي يونان باستان تا سن 140 سالگي عمر مي کردن. تا همين چند وقت قبل هم مردم به راحتي تا سن 90 سال عمر مي کردن، اما اين روزها به دليل بروز پاره اي از مشکلات از جمله خودارضايي، آزار و اذيت هاي جنسي، غذاهاي صنعتي، استفاده از هورمون هاي مصنوعي در موارد مصرفي انسانها که مصارف مختلفي دارند، (نظير: چاق کردن و بزرگ کردن زودرس جوجه ها و احشام)...  فرايند سالخوردگي از سنين پاييني (تقريباً 35 سالگي) شروع مي شه !!!...

 

و اما از اونجاييکه حجم اين مقاله بصورت کاملش خيلي بالا و مطمئنا خسته کننده ميشه با اجازه همگي ادامشو که مربوط به مباحث اصليه خودارضايي ميشه رو ميزارم براي هفته آتي ، باشه ؟

 

اميدوارم مثل هميشه با نظرات سازندتون همراهيم کنين...

در ضمن براي دسترسي به مقالات پيشين که نميدونم علي (مدير گروه) به روزشون کرده يا نه ميتونين اينجا رو کليک کنين

با آرزوي قبولي طاعات و عبادات و خوشبختي همتون...

با سپاس...

التماس دعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...

چيستا

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive