به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Tuesday, September 9, 2008

.::ROZANEH::. >>PUZZLE ---- ENJOY


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

به نام خدا
 
سلام بر ماه خدا و سلام بر تمامی مهمانان خدا
 
 

خوشحالم که ماه رمضان امسال رو هم درک کردیم و امیدوارم همه بتونیم با دستی پر و گناهانی آمرزیده از این ماه خارج بشیم انشاءالله.
   در ابتدا از لطف تمام خوبایی که برام ایمیل زدند و نظرشون رو دادن خیلی خیلی تشکر می کنم امیدوارم که بتونم پاسخگوی اینهمه لطف باشم مواقعی که نمیتونم براتون پازل بفرستم منتظر ایمیلهای گله گذارانه شما هستم ولی وقتی تعداد ایمیلهایی که میاد زیاد نیست با خودم فکر می کنم که شاید کسی منتظر پازلها نیست پس بهتره که دیگه بی خیال پازلها بشم و این بخش رو تعطیل کنم اما وقتی یک سری از پازلها رو برای گروه میفرستم می بینم که خیلی ها برام می نویسند که روزانه منتظر این پازلها هستند و من به این نتیجه می رسم که بزرگواریشون بهشو اجازه نمی ده که از من گله کنند من هم در کار خودم مصممتر می شم از لطف همه تون سپاسگزارم و از همین لطفهاست که نیرو می گیرم و سری بعدی رو براتون می فرستم .
  خب این سری یک مشکلی بعضی از دوستان داشتند همان مشکل قدیم اشکال در دانلود کردن بود البته من سعی کردم مشکلشون را رفع کنم و فکر می کنم بیشترشون موفق بودند اما چون اینبار از طرف گروه لینک مستقیم گذاشته نشد مشکل دوستان بیشتر شد امیدوارم که برو بچ گروه یک فکری برای این مشکل بکنند ولی از شما دوستان هم می خوام که با کمی صبر و حوصله بیشتر به سراغ دانلود ها برید و اگه تونستید حتی یکی از اونها رو دانلود کنید بدونید که بقیه رو هم می تونید فقط کمی صبر و دقت و حوصله می خواد.
   و اما پازلهای ایندفعه و بازم عکسهای زیبایی که بدستم رسیده بود این بار هم به کمکم اومد تا بتونم بازم شما رو خوشحال کنم در اینجا لازمه که از زحمات دوست خوبم خانم بهار تشکر کنم که در مورد عکسها به من کمک زیادی کردند و نامردیه اگه زحماتشون رو نادیده بگیرم.
 چندتا پازل ناقابل براتون دارم که امیدوارم از اونها لذت ببرید و توی این ماه من رو و تمامی دوستان گروه را از دعای خیر خودتون محروم نکنید باز هم در مورد پازلها توضیحی نمی دم تا خودتون ببینید.
 

 

لينک
مستقيم

لينک
غيرمستقيم
شهر رمضان 453 کیلوبایت دانلود دانلود
ماهیگیر 481 کیلوبایت دانلود دانلود
گلها 472 کیلو بایت دانلود دانلود
گل گلی 516 کیلوبایت دانلود دانلود
توت فرنگی 2 -487 کیلوبایت دانلود دانلود
انعکاس470 کیلوبایت دانلود دانلود

 

و آدرس من
 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive