به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Monday, September 1, 2008

.::ROZANEH::. >>NEW PAZELS<


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.


 

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد

 

 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

 

به نام خدا

سلام و درود به تموم دوستانی که منتظر من و پازلها هستند

  اول باید از تاخیر بوجود اومده عذرخواهی کنم البته مقصرش من نبودم یک سری ناهماهنگی هایی بوجود اومده بود که با تمهیداتی که اندیشیده شده امیدواریم که دیگه بوجود نیاد .

  جند روزی هم جای همه تون خالی رفته بودم مسافرت طرفای آذربایجان و اردبیل و ... که خیلی عالی بود.

  اما ایندفعه هم با دستی پر از پازلهای زیبا اومدم به دیدنتون خوشحالم که مشکل دوستان برای دانلود کردن کمتر شده و این حاصل زحمات دوستان گروهه که از همشون سپاسگزارم.

  بهتون گفته بودم که عکسهای قشنگی بدستم رسیده و پازلهای زیبایی در راهه سری قبل چندتاشو براتون فرستادم و این سری هم چندتای دیگه البته دوستان خوبم هم خیلی لطف کردند و عکسهای خوبی که داشتند برام فرستادند لازم می دونم از اونها تشکر کنم حتما می دونید که هر عکس زیبایی به درد پازل نمی خوره عکسها باید طوری باشند که پازلشون کمی سخت بشه تا درست کردنش راحت نباشه و ارزش وقت صرف کردن رو داشته باشه برای همین هر عکسی رو نمی تونم پازل کنم و عکسهایی که من اسمشونو می ذارم عکسهای پازلی به درد اینکار می خورند .

  بریم سر پازلهای ایندفعه : چندتا پازلی که براتون گذاشتم می تونه حسابی سرگرمتون کنه البته سعی کنید تا سری بعدی خودتون با اونها مشغول کنید چون غیر از این چاره ای ندارین البته به نظر من پازلها این خوبی رو دارند که شما بعد از مدتی می تونید دوباره پازلهای چند هفته قبل رو درست کنید چون چیزی نیست که بتونید حفظش کنید فقط کمی دستتون تندتر می شه بشرطی که مثل خوره ها تا پازلها اومدند نیفتید به جونشون و پنچ شش بار اونها رو حل کنید .

  يک نکته مهم : از دوستانی هم که از همين حالا بيننده برنامه ما شده اند درخواست می کنيم به علت اينکه مسابقه پازلها ديگر برگزار نمی شود ديگر تايمهای پازلهای خود را برای ما نفرستند .

   خب حالا هم برین سراغ پازلها و مثل همیشه حالشو ببرید نوش جون همه

 
 
 
بهار496 کیلوبایت

 

 
طیف449 کیلوبایت

 

 
زیبا470 کیلو بایت

 

 
سرنگ 457 کیلوبایت

 

 
شکار461 کیلوبایت

 

 
از نظراتتون من رو محروم نکنید متشکرم

 

 
 

 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive