به گروه اینترنتی جذاب و پر از خواندنی‌های جالب روزنه خوش آمدید. از آرشیو ما در پایین صفحه نیز دیدن کنید

Sunday, September 14, 2008

.::ROZANEH::. Fal'e Hafteh >>Weekly Horoscope<< (87/06/23)


اگر اين ايميل را به صورت ناقص دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد روي دکمه Printable View در سمت راست و بالاي صفحه کليک کنيد مانند شکل زير

براي رفع دائمي اين مشکل(ناقص ديده شدن صفحه) اينجا را کليک کنيد.
براي عضويت در گروه روزنه و دريافت ايميل‌هاي گروه روزنه به صورت روزانه، اينجا را کليک کنيد. عضويت در گروه روزنه و استفاده از مزاياي آن رايگان مي‌باشد.
اگر از G-Mail براي دريافت ايميل‌ها استفاده مي‌کنيد و قادر به ديدن تصاوير نيستيد روي لينک "Display images below" کليک کنيد.
گروه روزنه، با بيش از 100000(يکصد هزار) عضو و حداقل 50000(پنجاه‌هزار) بازديد در روز يکي از بهترين مکان‌ها براي تبليغات شماست. براي مشاهده تعرفه تبليغات و همچنين سفارش تبليغات اينجا را کليک کنيد.

     
 

 موضوع: 

 تاريخ ارسال:

 

عضويت رايگان در گروه    |    صفحه نخست    |   آرشيو   |  وبلاگ    |    درباره ما    |    تبليغات در روزنه

تبليغات

Advertisements


 

روزنه توسط سرورهاي قدرتمند هاست‌ايران.نت پشتيباني مي‌شود.

براي سفارش تبليغات در اين محل اينجا را کليک کنيد
 

با خط اينترنت اختصاصي اعضاء گروه روزنه:
 

سرعت، قدرت و کيفيت بالاتر
هماهنگي با گروه و باز شدن عکسها
دسترسي آسانتر و بدون محدوديت به سايتها و ...

9092302260


 

اهل فال و طالع بيني هستيد؟ اگر فكر مي كنيد كل اين حرف ها مزخرف است و به هيچ جا بند نيست، اشتباه مي كنيد (همچنين اگر فكر كنيد كل اين حرف ها حقيقت دارد و به همه جا بند است). كافي است خصوصيات افراد متولد ماه‌هاي مختلف را بخوانيد و با خودتان و دور و بري‌ها مقايسه كنيد تا بفهميد خيلي راحت هم نمي شود سوت زد و از كنار مسأله گذشت.

فروردين(بره)
در خانواده به خاطر موضوعي جنب و جوشي به وجود مي آيد. بخت و اقبال شما در حال بيدار شدن است. يك دوره شيرين در زندگي شما آغاز خواهد شد. آشنايي تازه با يك خانواده محترم فصل تازه اي را در زندگي شما باز خواهد كرد. يك خواسته و يا يك برنامه كه از دو ، سه ماه قبل آن را شروع كرده بوديد، در اين هفته به سرانجام رضايت بخشي منتهي مي شود و از اين بابت خيالتان آسوده خواهد شد.
 
ارديبهشت(گاو)
روزهاي اين هفته، روزهايي دلپذير براي شما خواهد شد. در اين هفته از ناراحتي هاي خيال شما در مورد موضوعي كه مدتي است آزارتان مي دهد، كاسته مي شود، در فصل پاييز درهاي موفقيت به روي شما گشوده خواهد شد. پول قابل ملاحظه اي به سوي شما در حال حركت است. بهترين روز هفته براي شما سه شنبه خواهد بود. خيالتان از بابت يك ناراحتي جسمي برطرف مي شود.
 
خرداد(دو پيکر)
بالاخره در اين هفته شانس و اقبال در خانه شما را به صدا درمي آورد. به خاطر مسئله اي احساس خوشبختي خواهيد كرد. در اين روزها بايد خود را از بعضي تنگ نظري ها و يا وسوسه ها دور نگه داريد. هيچ وقت خود را با ديگران مقايسه نكنيد تا مجبور شويد به سرزنش كردن از خود بپردازيد. در يك كار اداري و يا تجاري به موفقيت هايي دست مي يابيد. در اين هفته سند مهمي به دست شما مي رسد.
 
تير(خرچنگ)
هيچ وقت كارهاي خود را دست كم نگيريد.اگر با دقت به كارهاي ديگران نگاه كنيد خواهيد ديد كه آنها كار مهمتري از كار شما انجام نمي دهند. به زودي ستاره هاي نوراني را بالاي سرتان خواهيد ديد، يعني منتظر فرصت و يا فرصتهاي شيريني باشيد.بزودي بايد مسئوليت مهمي را بر عهده بگيريد و يا ضمانت كسي را قبول كنيد، بهرحال از اين هفته شانس با شما همراه است.
 
مرداد(شير)
در اين هفته نامه و يا خبر مهمي به شما مي رسد، بخاطر موضوعي مورد توجه كساني قرار مي گيريد، كه تاكنون نسبت به شما توجهي نداشته اند. بزودي روي پله هاي ترقي قرار مي گيريد. با كمي همت، اراده و اعتماد به نفس مي توانيد از آن بالا برويد. در اين هفته مخصوصأ نسبت به بعضي حرفها و اتفاقات به ظاهر كم اهميت، بي تفاوت نباشيد.قبول كنيد كه زندگي هزار و يك رنگ دارد. هميشه آن را سياه نبينيد.
 
شهريور(خوشه)
در اين هفته يك رويا و يا يك آرزو كه محال به نظرتان مي آمد به واقعيت درمي آيد. منتظر يك حادثه عاطفي باشيد. در يك آزمون و يا رقابت سخت موفق بيرون خواهيد آمد. مهمان ناخوانده اي خواهيد داشت. كارپرمنفعتي به شما پيشنهاد خواهد شد. سعي كنيد با آينده نگري كامل تصميم بگيريد. ناراحتي هاي جسمي يكي از نزديكانتان موجب نگراني شما خواهد شد.
 
مهر(ترازو)
هفته خوب و شيريني در پيش داريد. آنچه را كه دلتان مي خواست، بدست مي آوريد. براي تحقق يك برنامه بهتر است كمي صبر و تأمل پيشه كنيد و عجول نباشيد.بزودي يك اتفاق خوش غافلگيرتان خواهد كرد. در اين هفته دوستان تازه اي پيدا مي كنيد. اين روزها بايد حواستان را كاملأ جمع كنيد تا دچار اشتباه در تصميم گيري هايتان نشويد و شانسي را كه همراهتان است از خود دور نكنيد.
 
آبان(کژدم)
يك آشنايي تازه در زندگيتان سرنوشت ساز خواهد شد و يا موجب دگرگوني هايي در فكر و يا تصميمتان ميشود. براي حل يك مشكل نسبتأ قديمي بجاي انتخاب راههاي پرپيچ و خم، راه راست و مستقيم را انتخاب كنيد. يكي از دوستان و يا يكي از عزيزان از شما دور مي شود. اين روزها بايد خيلي مراقب سلامتي خود باشيد. سفري ناخواسته در پيش داريد، نگران نباشيد خوش مي گذرد.
 
آذر(کمان)
از بهبودي حال يكي از نزديكانتان خوشحال خواهيد شد. در آن امر مهم كه فكر و ذكرتان را بخود مشغول داشته است چون نيت شما خير است مطمئن باشيد خير هم پيش مي آيد. با كمك يك دوست و يا آدم خيرخواه مشكل مورد نظر بزودي حل خواهد شد.بخاطر موضوعي مورد تشويق قرار مي گيريد و هديه اي دريافت خواهيد كرد. يك چيز گران قيمت در اين هفته به دست شما مي رسد.
 
دي(بز)
براي رسيدن به هدف مورد نظر و نتيجه گيري از يك برنامه هنوز بايد صبر كنيد. يك اشتباه كاري و يا غفلت بر سر راه داريد، پس حواستان را جمع كنيد و خودتان را براي انجام مأموريتي و يا مسئوليت تازه اي آماده كنيد. مسئله اي كه براي يكي از خردسالان خانواده پيش مي آيد نگراني هاي براي شما به وجود خواهد آورد.اين روزها بايد از بعضي خودخواهي هاي خود دست برداريد چون به نفع شما نيست.
 
بهمن(دلو)
بزودي نور اميدي قلب شما را به تپشي تندتر خواهد انداخت.تخيلات شيرين براي گريز از بعضي موقعيت هاي نامطلوب مي تواند مفيد واقع شود، اما به شرطي كه آن تخيلات همه اختيار آدم را به خود اختصاص ندهد. بارسيدن خبري و يا شخص بخصوصي يك نگراني بزرگ شما برطرف ميشود. در روزهاي آخر هفته احساس آرامش بيشتري خواهيد كرد. بهترين روز هفته براي شما جمعه است.
 
اسفند(ماهي)
همين روزها مقصود را در كنار خود خواهيد ديد. يك تغيير و تحول عمده در كارهايتان و يا زندگي روزمره تان پيش خواهد آمد. اين روزها بايد چشمانتان را باز نگه داريد تا در معامله اي و يا انجام تعهدي مغبون و پشيمان نشويد. منتظر مقداري پول و يا سوغاتي نباشيد بزودي به استعداد و توانايي هايي كه در وجود شما پنهان مانده بود پي خواهيد برد.
 
طالع بيني ازدواج

 


فالخند


 

 


 

طالع بيني شخصي:


 

 

 

 

 

 


 


 

اين ايميل را براي دوستانتان نيز ارسال کنيد.....

اگر اين ايميل را از طرف دوستانتان دريافت کرده‌ايد، مي‌توانيد با عضويت در گروه روزنه هر روزايميل‌هاي ما را با موضوعات متنوع دريافت کنيد..
 براي
عضويت رايگان در گروه روزنه، اينجا رو کليک کنيد..

 

 

 

 

 

 

 
 

 

GroupTeam


Owners

  ALI

 Yousof

Y!ID: RedVolcano_81  Y!ID: YousofShajari 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد

Moderators

FARIBA

30nAp30

Y!ID: Fariba_october  Y!ID: pc30na 
براي چت با من اينجا را کليک کنيد براي چت با من اينجا را کليک کنيد
 
 
     
__._,_.___

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

Blog Archive